Смяна на виско
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- a4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS Touring `96 г.
Колеги, нямах компютър и се забавих с отговорите.
Виското според мен не работи, защото и в най-голямата жега го спирам с пръсти. Същевременно вентилатора на климатроника се включва на 2-ра степен, за да помага за охлаждането. Досега нямах проблеми, но мисля да не рискувам и да го сменя.
Колегите, които съветват за нов, сигурно са прави. Страхувам се само от ментета. От друга страна цената в Дарукар е над 300 лв. Незнам...?
Благодаря на всички отговорили.
Със здраве!
Виското според мен не работи, защото и в най-голямата жега го спирам с пръсти. Същевременно вентилатора на климатроника се включва на 2-ра степен, за да помага за охлаждането. Досега нямах проблеми, но мисля да не рискувам и да го сменя.
Колегите, които съветват за нов, сигурно са прави. Страхувам се само от ментета. От друга страна цената в Дарукар е над 300 лв. Незнам...?
Благодаря на всички отговорили.
Със здраве!
Не е важно дали вървиш, важното е да не спираш!
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- discus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 26.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 M50B20
:)
Така ..същият проблем имах преди седмица в задръстване колата прегря и лизна червеното за 20-30 сек щом тръгна и се оправя /на климатик/..веднага смених виско съединител .Сега се държи нормално седи на 12ч 90гр. но в задръствания на климатик минава 12 и стига малко преди следващото деление 105-110гр
по на там ме е страх да пробвам и спирам климатика веднага се нормализира на 90гр.Сега съм решил следното :сложил съм термостат който отваря на 80гр и ще сменя датчика на радиатора който контролира перката на климатика с такъв който ще включва втората степен на перката по рано на 80гр. а не както е сега на 91гр.
По този начин мислия че трудно че се подминава 12 ч ...
Ще пиша пак като имам резултат

По този начин мислия че трудно че се подминава 12 ч ...
Ще пиша пак като имам резултат

- a4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS Touring `96 г.
Колега discus, не съм спечиалист, но мога да споделя собствен опит. Според мен проблема ти е във водната помпа. Перката се пука на оста и почва да превърта и работи нестабилно. С времето проблема се увеличава. Така се получи при мен и едва се върнах от дълъг път - прегря 2 - 3 пъти. Отделно считам, че ако свалиш работната температура, ще увеличиш разхода. Правилното решение, според мен е смяна на водната помпа. И имам въпрос, ако не е тайна: За колко взе виското, от къде и каква марка?
Със здраве.
Със здраве.
Не е важно дали вървиш, важното е да не спираш!
- discus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 26.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 M50B20
:)
Не е водната помпа проверена е ...наистина е с пластмасовия ротор но е като нова все още не се върти около оста си ..а това че ще се вдигне разхода си е така но е в рамките на нормалните граници ..За смяна на виско и за миене на радиаторите както и за проверка на водната помпа и доливане на антифриз 190лв ..само воското незнам колко струва но предполагам 120-130лв. перката си остава само за средната част говориме /съединителя/
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
за дълготраино съхранение има значение ама за превоз само-не - а и ти как мислиш че са дошли до бг-то
имам немско оригинално на 110 лв.-


23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани