Загрява Странно( перка)?????????

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 12.06.2008

Загрява Странно( перка)?????????

Мнение от applause » 12 Юни 2008, 15:23

Колеги имам доста страннен проблем. Рагледах из форума, че има подобни теми, но моето е по странно.
Така с две думи колата ми почна да загрява в задръстванията. Извънградско няма проблеми, но в града загрява. ( перката не се включва т.е. включва се, но само от време на време)
Отидох в М- кар казаха единодушно че е перката, но когато е тестваха се оказа, че перката работи и двата кръга и няма никакви проблеми.
Но когато е монтираха на колата перката отново не се включва и колата загрява в задръстванията.
В крайна сметка в М- кар пробват перката работи без проблеми, но когато е поставят на колата перката спира да работи. Явно някои датчик не е включва или.............. Някой да има някаква идея мерси предварително............
Бяла Перла

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: Мадрид,Испания

Мнение от didony » 12 Юни 2008, 16:16

Здравей колега,такъв проблем до сега не съм имал,но ми се струва че може да е термостата.Тя перката може нищо и няма,щом са я тествали,но като не влючва значи термостат.
Мдааа.....който се е качил веднъж на BMW не слиза от него
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: Мадрид,Испания

Мнение от didony » 12 Юни 2008, 16:18

А, и добре дошъл във форума,дано безболезнено да се реши проблема и дано за напред нямаш други.
Мдааа.....който се е качил веднъж на BMW не слиза от него
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 12 Юни 2008, 20:14

Трябва да е датчика за температура на радятора няма от какво друго да е.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 13.02.2007

Мнение от Младшии » 12 Юни 2008, 23:44

Здравей колега..може и да е водната помпа,но нека да кажат колети с по-голям опит и знания :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 13.04.2008
Местоположение: Троян
Пол: Мъж
Кара: e46
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: 318 i

Мнение от krasy1982 » 12 Юни 2008, 23:47

Братле добре дошъл в отбора - и моята прави така. При мен перката се включва защото съм я виждал. Получава се следното - колата държи нормалната температура в определен момент качва температурата за момент и след няколко секунди се връща на нормалното ниво, после пак така. Според мен не трябва да прави така, а стрелката да си стои винаги в средата. Поне на всички др коли които имам е така. Какъв е проблема според вас? Споделете дали и при вас става така.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 8.06.2007
Кара: Снегорин

Мнение от vlado666 » 13 Юни 2008, 0:59

krasy1982 написа:Братле добре дошъл в отбора - и моята прави така. При мен перката се включва защото съм я виждал. Получава се следното - колата държи нормалната температура в определен момент качва температурата за момент и след няколко секунди се връща на нормалното ниво, после пак така. Според мен не трябва да прави така, а стрелката да си стои винаги в средата. Поне на всички др коли които имам е така. Какъв е проблема според вас? Споделете дали и при вас става така.


Пич, задължително иди да ти го оправят проблема, който имаш, защото съм чувал, че ако стрелката минава половината, не е на добре :!:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 9.06.2008

Мнение от kosstadinov » 13 Юни 2008, 15:48

здравей, ако успееш да намериш някакъв читав майстор по темата ... свиркай че и аз имам подобен проблем но с климатроника ... между другото ако имаш съмнения в термостата ... имам такъв в багажника си (подмениха ми го скоро без да има нужда ...) така че може да ти го дам да пробваш .... поздрави

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 12.06.2008

Мнение от applause » 13 Юни 2008, 19:28

Колеги, открих решение на този проблем или поне така си мисля.
Ходих и при Вари 2000 и пак в М- кар, този път единодушно проблема е перката.
Такам става въпрос за управлението на перката ( предполагам много от вас имат същия проблем) прецаква се самото управление което се състои от много връзки и платка и цялото е залято със смола. Нещо повече оказа се че това бил често срещан проблем. (за бмв и мерцедес). Та въпросното управление не предава правилната информацияи на перката от където следва това, че понякога колата загрява когато не включи перката. За жалост както казах това управление неможе да се ремонтира понеже е залято със смола, а и върви комплект с цялата перка. Същия е и проблема с климатроника когато той се включи трябва да се включи и перката, но пак управлението не подава правилния сигнал от където следва че перката не се включва понякога и така колата загрява. Е намерих въпросната перка, но ми прави много голяма впечетление разликата в цените.
Вари 200 : 704лв. + 100 лв. монтаж
Дару : 704лв. + 100 лв. монтаж
М- Кар 528лв. + 50лв. монтаж, нямам идея защо е толкос по евтино. ( нямам и желание да им правя реклама понеже цял ден чакам, но то са фактиите.
Един съвет на всеки който му е загрявала колата(особено дизела) нека да си направи тест със реактив. Може да се получи така че колата да е прегряно, но това да се появи видимо чак след половин година. ( теста струва 40 лв поне е в М кар, но поне ще знаеш какво те чака)
е това е дано съм бил полезен.
Бяла Перла

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 13 Юни 2008, 19:44

Я сега кажи, какъв е тоя тест с реактив, че ми стана интересно!

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 12.06.2008

Мнение от applause » 13 Юни 2008, 19:49

Амми братле не съм мнго на ясно и аз??? това Което ми обясниха в М кар, а знаеш че в оторизираните сервизи не те пускат да препариш даже е че, ако колата е прегряна, то може веднага да не ти се появи видим проблем а чак след време, те имали някакви специално разработени реактиви чрез, които пробвали, какво е състоянието и дали е имало някакво прегряване, РАзбира се това че ти е загряла колата вднъж не значи прегряване, но е опасно ако е била в червеното или е карана по често прегрята. Това е.
Бяла Перла

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 20.01.2008
Пол: Мъж
Кара: Е61
Детайли за колата: 525ix

Мнение от klita » 13 Юни 2008, 19:53

applause написа:Колеги, открих решение на този проблем или поне така си мисля.
Ходих и при Вари 2000 и пак в М- кар, този път единодушно проблема е перката.
Такам става въпрос за управлението на перката ( предполагам много от вас имат същия проблем) прецаква се самото управление което се състои от много връзки и платка и цялото е залято със смола. Нещо повече оказа се че това бил често срещан проблем. (за бмв и мерцедес). Та въпросното управление не предава правилната информацияи на перката от където следва това, че понякога колата загрява когато не включи перката. За жалост както казах това управление неможе да се ремонтира понеже е залято със смола, а и върви комплект с цялата перка. Същия е и проблема с климатроника когато той се включи трябва да се включи и перката, но пак управлението не подава правилния сигнал от където следва че перката не се включва понякога и така колата загрява. Е намерих въпросната перка, но ми прави много голяма впечетление разликата в цените.
Вари 200 : 704лв. + 100 лв. монтаж
Дару : 704лв. + 100 лв. монтаж
М- Кар 528лв. + 50лв. монтаж, нямам идея защо е толкос по евтино. ( нямам и желание да им правя реклама понеже цял ден чакам, но то са фактиите.
Един съвет на всеки който му е загрявала колата(особено дизела) нека да си направи тест със реактив. Може да се получи така че колата да е прегряно, но това да се появи видимо чак след половин година. ( теста струва 40 лв поне е в М кар, но поне ще знаеш какво те чака)
е това е дано съм бил полезен.

Само да ти кажа, че един друг колега преди време имаше същия проблем, ако искаш пиши му едно ЛС, може да ти помогне
http://www.bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=13883
а ето я и самата тема
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1000340&highlight=#1000340

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 2.09.2007

Мнение от aleks_al » 14 Юни 2008, 1:36

applause написа:Колеги, открих решение на този проблем или поне така си мисля.
Ходих и при Вари 2000 и пак в М- кар, този път единодушно проблема е перката.
Такам става въпрос за управлението на перката ( предполагам много от вас имат същия проблем) прецаква се самото управление което се състои от много връзки и платка и цялото е залято със смола. Нещо повече оказа се че това бил често срещан проблем. (за бмв и мерцедес). Та въпросното управление не предава правилната информацияи на перката от където следва това, че понякога колата загрява когато не включи перката. За жалост както казах това управление неможе да се ремонтира понеже е залято със смола, а и върви комплект с цялата перка. Същия е и проблема с климатроника когато той се включи трябва да се включи и перката, но пак управлението не подава правилния сигнал от където следва че перката не се включва понякога и така колата загрява. Е намерих въпросната перка, но ми прави много голяма впечетление разликата в цените.
Вари 200 : 704лв. + 100 лв. монтаж
Дару : 704лв. + 100 лв. монтаж
М- Кар 528лв. + 50лв. монтаж, нямам идея защо е толкос по евтино. ( нямам и желание да им правя реклама понеже цял ден чакам, но то са фактиите.
Един съвет на всеки който му е загрявала колата(особено дизела) нека да си направи тест със реактив. Може да се получи така че колата да е прегряно, но това да се появи видимо чак след половин година. ( теста струва 40 лв поне е в М кар, но поне ще знаеш какво те чака)
е това е дано съм бил полезен.
Колега, преди да даваш грешни пари за нова перка провери си по-простите нещица като:
1) сработва ли ти нормално термо датчика на антифриза;
2) читави ли са ти релетата за включване двете степени на перката и особено това, което сработва на по-ниската температура (91 градуса);
3) няма ли някакъв проблем по захранванията - прекъснати кабели, предпазители и т.н.
Извинявай, но това за сложното управление на тази перка ми звучи малко ала-бала..гледал съм ел. схемата на вентилатора и трябва да ти кажа, че един средно грамотен електричар би могъл да ти замери веригите и да ти кажа къде е точно проблемът в рамките на двайсетина минути. Ако си от София с радост бих се опитал да ти помогна и аз..пия кола ;) Успех :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 12.06.2008

Мнение от applause » 14 Юни 2008, 20:58

aleks_al написа:
applause написа:Колеги, открих решение на този проблем или поне така си мисля.
Ходих и при Вари 2000 и пак в М- кар, този път единодушно проблема е перката.
Такам става въпрос за управлението на перката ( предполагам много от вас имат същия проблем) прецаква се самото управление което се състои от много връзки и платка и цялото е залято със смола. Нещо повече оказа се че това бил често срещан проблем. (за бмв и мерцедес). Та въпросното управление не предава правилната информацияи на перката от където следва това, че понякога колата загрява когато не включи перката. За жалост както казах това управление неможе да се ремонтира понеже е залято със смола, а и върви комплект с цялата перка. Същия е и проблема с климатроника когато той се включи трябва да се включи и перката, но пак управлението не подава правилния сигнал от където следва че перката не се включва понякога и така колата загрява. Е намерих въпросната перка, но ми прави много голяма впечетление разликата в цените.
Вари 200 : 704лв. + 100 лв. монтаж
Дару : 704лв. + 100 лв. монтаж
М- Кар 528лв. + 50лв. монтаж, нямам идея защо е толкос по евтино. ( нямам и желание да им правя реклама понеже цял ден чакам, но то са фактиите.
Един съвет на всеки който му е загрявала колата(особено дизела) нека да си направи тест със реактив. Може да се получи така че колата да е прегряно, но това да се появи видимо чак след половин година. ( теста струва 40 лв поне е в М кар, но поне ще знаеш какво те чака)
е това е дано съм бил полезен.
Колега, преди да даваш грешни пари за нова перка провери си по-простите нещица като:
1) сработва ли ти нормално термо датчика на антифриза;
2) читави ли са ти релетата за включване двете степени на перката и особено това, което сработва на по-ниската температура (91 градуса);
3) няма ли някакъв проблем по захранванията - прекъснати кабели, предпазители и т.н.
Извинявай, но това за сложното управление на тази перка ми звучи малко ала-бала..гледал съм ел. схемата на вентилатора и трябва да ти кажа, че един средно грамотен електричар би могъл да ти замери веригите и да ти кажа къде е точно проблемът в рамките на двайсетина минути. Ако си от София с радост бих се опитал да ти помогна и аз..пия кола ;) Успех :yes:


Ами колега аз това и направих в самото начало. Отидох тогава при електричар още това той ми каза че мисли че е управлението. Провери релетата и кабелите, понеже имаше окисление ги запои на ново, но все същата работа.
така че съм си поръчал комплекта в петък е тук и го слагам.
Не мисля че в слуюач 600лв. са толкос важни, особено и когато съм дизел.............. :)
:winky: :winky: :winky: :winky:
Бяла Перла

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 12.06.2008

Мнение от applause » 14 Юни 2008, 20:58

aleks_al написа:
applause написа:Колеги, открих решение на този проблем или поне така си мисля.
Ходих и при Вари 2000 и пак в М- кар, този път единодушно проблема е перката.
Такам става въпрос за управлението на перката ( предполагам много от вас имат същия проблем) прецаква се самото управление което се състои от много връзки и платка и цялото е залято със смола. Нещо повече оказа се че това бил често срещан проблем. (за бмв и мерцедес). Та въпросното управление не предава правилната информацияи на перката от където следва това, че понякога колата загрява когато не включи перката. За жалост както казах това управление неможе да се ремонтира понеже е залято със смола, а и върви комплект с цялата перка. Същия е и проблема с климатроника когато той се включи трябва да се включи и перката, но пак управлението не подава правилния сигнал от където следва че перката не се включва понякога и така колата загрява. Е намерих въпросната перка, но ми прави много голяма впечетление разликата в цените.
Вари 200 : 704лв. + 100 лв. монтаж
Дару : 704лв. + 100 лв. монтаж
М- Кар 528лв. + 50лв. монтаж, нямам идея защо е толкос по евтино. ( нямам и желание да им правя реклама понеже цял ден чакам, но то са фактиите.
Един съвет на всеки който му е загрявала колата(особено дизела) нека да си направи тест със реактив. Може да се получи така че колата да е прегряно, но това да се появи видимо чак след половин година. ( теста струва 40 лв поне е в М кар, но поне ще знаеш какво те чака)
е това е дано съм бил полезен.
Колега, преди да даваш грешни пари за нова перка провери си по-простите нещица като:
1) сработва ли ти нормално термо датчика на антифриза;
2) читави ли са ти релетата за включване двете степени на перката и особено това, което сработва на по-ниската температура (91 градуса);
3) няма ли някакъв проблем по захранванията - прекъснати кабели, предпазители и т.н.
Извинявай, но това за сложното управление на тази перка ми звучи малко ала-бала..гледал съм ел. схемата на вентилатора и трябва да ти кажа, че един средно грамотен електричар би могъл да ти замери веригите и да ти кажа къде е точно проблемът в рамките на двайсетина минути. Ако си от София с радост бих се опитал да ти помогна и аз..пия кола ;) Успех :yes:


Ами колега аз това и направих в самото начало. Отидох тогава при електричар още това той ми каза че мисли че е управлението. Провери релетата и кабелите, понеже имаше окисление ги запои на ново, но все същата работа.
така че съм си поръчал комплекта в петък е тук и го слагам.
Не мисля че в слуюач 600лв. са толкос важни, особено и когато съм дизел.............. :)
:winky: :winky: :winky: :winky:
Бяла Перла

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: poznatatrupka

Последни теми
Facebook