Загрява Странно( перка)?????????
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Загрява Странно( перка)?????????
Колеги имам доста страннен проблем. Рагледах из форума, че има подобни теми, но моето е по странно.
Така с две думи колата ми почна да загрява в задръстванията. Извънградско няма проблеми, но в града загрява. ( перката не се включва т.е. включва се, но само от време на време)
Отидох в М- кар казаха единодушно че е перката, но когато е тестваха се оказа, че перката работи и двата кръга и няма никакви проблеми.
Но когато е монтираха на колата перката отново не се включва и колата загрява в задръстванията.
В крайна сметка в М- кар пробват перката работи без проблеми, но когато е поставят на колата перката спира да работи. Явно някои датчик не е включва или.............. Някой да има някаква идея мерси предварително............
Така с две думи колата ми почна да загрява в задръстванията. Извънградско няма проблеми, но в града загрява. ( перката не се включва т.е. включва се, но само от време на време)
Отидох в М- кар казаха единодушно че е перката, но когато е тестваха се оказа, че перката работи и двата кръга и няма никакви проблеми.
Но когато е монтираха на колата перката отново не се включва и колата загрява в задръстванията.
В крайна сметка в М- кар пробват перката работи без проблеми, но когато е поставят на колата перката спира да работи. Явно някои датчик не е включва или.............. Някой да има някаква идея мерси предварително............
Бяла Перла
- krasy1982
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 13.04.2008
- Местоположение: Троян
- Пол: Мъж
- Кара: e46
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: 318 i
Братле добре дошъл в отбора - и моята прави така. При мен перката се включва защото съм я виждал. Получава се следното - колата държи нормалната температура в определен момент качва температурата за момент и след няколко секунди се връща на нормалното ниво, после пак така. Според мен не трябва да прави така, а стрелката да си стои винаги в средата. Поне на всички др коли които имам е така. Какъв е проблема според вас? Споделете дали и при вас става така.
krasy1982 написа:Братле добре дошъл в отбора - и моята прави така. При мен перката се включва защото съм я виждал. Получава се следното - колата държи нормалната температура в определен момент качва температурата за момент и след няколко секунди се връща на нормалното ниво, после пак така. Според мен не трябва да прави така, а стрелката да си стои винаги в средата. Поне на всички др коли които имам е така. Какъв е проблема според вас? Споделете дали и при вас става така.
Пич, задължително иди да ти го оправят проблема, който имаш, защото съм чувал, че ако стрелката минава половината, не е на добре

- kosstadinov
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 9.06.2008
здравей, ако успееш да намериш някакъв читав майстор по темата ... свиркай че и аз имам подобен проблем но с климатроника ... между другото ако имаш съмнения в термостата ... имам такъв в багажника си (подмениха ми го скоро без да има нужда ...) така че може да ти го дам да пробваш .... поздрави
Колеги, открих решение на този проблем или поне така си мисля.
Ходих и при Вари 2000 и пак в М- кар, този път единодушно проблема е перката.
Такам става въпрос за управлението на перката ( предполагам много от вас имат същия проблем) прецаква се самото управление което се състои от много връзки и платка и цялото е залято със смола. Нещо повече оказа се че това бил често срещан проблем. (за бмв и мерцедес). Та въпросното управление не предава правилната информацияи на перката от където следва това, че понякога колата загрява когато не включи перката. За жалост както казах това управление неможе да се ремонтира понеже е залято със смола, а и върви комплект с цялата перка. Същия е и проблема с климатроника когато той се включи трябва да се включи и перката, но пак управлението не подава правилния сигнал от където следва че перката не се включва понякога и така колата загрява. Е намерих въпросната перка, но ми прави много голяма впечетление разликата в цените.
Вари 200 : 704лв. + 100 лв. монтаж
Дару : 704лв. + 100 лв. монтаж
М- Кар 528лв. + 50лв. монтаж, нямам идея защо е толкос по евтино. ( нямам и желание да им правя реклама понеже цял ден чакам, но то са фактиите.
Един съвет на всеки който му е загрявала колата(особено дизела) нека да си направи тест със реактив. Може да се получи така че колата да е прегряно, но това да се появи видимо чак след половин година. ( теста струва 40 лв поне е в М кар, но поне ще знаеш какво те чака)
е това е дано съм бил полезен.
Ходих и при Вари 2000 и пак в М- кар, този път единодушно проблема е перката.
Такам става въпрос за управлението на перката ( предполагам много от вас имат същия проблем) прецаква се самото управление което се състои от много връзки и платка и цялото е залято със смола. Нещо повече оказа се че това бил често срещан проблем. (за бмв и мерцедес). Та въпросното управление не предава правилната информацияи на перката от където следва това, че понякога колата загрява когато не включи перката. За жалост както казах това управление неможе да се ремонтира понеже е залято със смола, а и върви комплект с цялата перка. Същия е и проблема с климатроника когато той се включи трябва да се включи и перката, но пак управлението не подава правилния сигнал от където следва че перката не се включва понякога и така колата загрява. Е намерих въпросната перка, но ми прави много голяма впечетление разликата в цените.
Вари 200 : 704лв. + 100 лв. монтаж
Дару : 704лв. + 100 лв. монтаж
М- Кар 528лв. + 50лв. монтаж, нямам идея защо е толкос по евтино. ( нямам и желание да им правя реклама понеже цял ден чакам, но то са фактиите.
Един съвет на всеки който му е загрявала колата(особено дизела) нека да си направи тест със реактив. Може да се получи така че колата да е прегряно, но това да се появи видимо чак след половин година. ( теста струва 40 лв поне е в М кар, но поне ще знаеш какво те чака)
е това е дано съм бил полезен.
Бяла Перла
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Амми братле не съм мнго на ясно и аз??? това Което ми обясниха в М кар, а знаеш че в оторизираните сервизи не те пускат да препариш даже е че, ако колата е прегряна, то може веднага да не ти се появи видим проблем а чак след време, те имали някакви специално разработени реактиви чрез, които пробвали, какво е състоянието и дали е имало някакво прегряване, РАзбира се това че ти е загряла колата вднъж не значи прегряване, но е опасно ако е била в червеното или е карана по често прегрята. Това е.
Бяла Перла
- klita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 20.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
- Детайли за колата: 525ix
applause написа:Колеги, открих решение на този проблем или поне така си мисля.
Ходих и при Вари 2000 и пак в М- кар, този път единодушно проблема е перката.
Такам става въпрос за управлението на перката ( предполагам много от вас имат същия проблем) прецаква се самото управление което се състои от много връзки и платка и цялото е залято със смола. Нещо повече оказа се че това бил често срещан проблем. (за бмв и мерцедес). Та въпросното управление не предава правилната информацияи на перката от където следва това, че понякога колата загрява когато не включи перката. За жалост както казах това управление неможе да се ремонтира понеже е залято със смола, а и върви комплект с цялата перка. Същия е и проблема с климатроника когато той се включи трябва да се включи и перката, но пак управлението не подава правилния сигнал от където следва че перката не се включва понякога и така колата загрява. Е намерих въпросната перка, но ми прави много голяма впечетление разликата в цените.
Вари 200 : 704лв. + 100 лв. монтаж
Дару : 704лв. + 100 лв. монтаж
М- Кар 528лв. + 50лв. монтаж, нямам идея защо е толкос по евтино. ( нямам и желание да им правя реклама понеже цял ден чакам, но то са фактиите.
Един съвет на всеки който му е загрявала колата(особено дизела) нека да си направи тест със реактив. Може да се получи така че колата да е прегряно, но това да се появи видимо чак след половин година. ( теста струва 40 лв поне е в М кар, но поне ще знаеш какво те чака)
е това е дано съм бил полезен.
Само да ти кажа, че един друг колега преди време имаше същия проблем, ако искаш пиши му едно ЛС, може да ти помогне
http://www.bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=13883
а ето я и самата тема
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1000340&highlight=#1000340
Колега, преди да даваш грешни пари за нова перка провери си по-простите нещица като:applause написа:Колеги, открих решение на този проблем или поне така си мисля.
Ходих и при Вари 2000 и пак в М- кар, този път единодушно проблема е перката.
Такам става въпрос за управлението на перката ( предполагам много от вас имат същия проблем) прецаква се самото управление което се състои от много връзки и платка и цялото е залято със смола. Нещо повече оказа се че това бил често срещан проблем. (за бмв и мерцедес). Та въпросното управление не предава правилната информацияи на перката от където следва това, че понякога колата загрява когато не включи перката. За жалост както казах това управление неможе да се ремонтира понеже е залято със смола, а и върви комплект с цялата перка. Същия е и проблема с климатроника когато той се включи трябва да се включи и перката, но пак управлението не подава правилния сигнал от където следва че перката не се включва понякога и така колата загрява. Е намерих въпросната перка, но ми прави много голяма впечетление разликата в цените.
Вари 200 : 704лв. + 100 лв. монтаж
Дару : 704лв. + 100 лв. монтаж
М- Кар 528лв. + 50лв. монтаж, нямам идея защо е толкос по евтино. ( нямам и желание да им правя реклама понеже цял ден чакам, но то са фактиите.
Един съвет на всеки който му е загрявала колата(особено дизела) нека да си направи тест със реактив. Може да се получи така че колата да е прегряно, но това да се появи видимо чак след половин година. ( теста струва 40 лв поне е в М кар, но поне ще знаеш какво те чака)
е това е дано съм бил полезен.
1) сработва ли ти нормално термо датчика на антифриза;
2) читави ли са ти релетата за включване двете степени на перката и особено това, което сработва на по-ниската температура (91 градуса);
3) няма ли някакъв проблем по захранванията - прекъснати кабели, предпазители и т.н.
Извинявай, но това за сложното управление на тази перка ми звучи малко ала-бала..гледал съм ел. схемата на вентилатора и трябва да ти кажа, че един средно грамотен електричар би могъл да ти замери веригите и да ти кажа къде е точно проблемът в рамките на двайсетина минути. Ако си от София с радост бих се опитал да ти помогна и аз..пия кола


aleks_al написа:Колега, преди да даваш грешни пари за нова перка провери си по-простите нещица като:applause написа:Колеги, открих решение на този проблем или поне така си мисля.
Ходих и при Вари 2000 и пак в М- кар, този път единодушно проблема е перката.
Такам става въпрос за управлението на перката ( предполагам много от вас имат същия проблем) прецаква се самото управление което се състои от много връзки и платка и цялото е залято със смола. Нещо повече оказа се че това бил често срещан проблем. (за бмв и мерцедес). Та въпросното управление не предава правилната информацияи на перката от където следва това, че понякога колата загрява когато не включи перката. За жалост както казах това управление неможе да се ремонтира понеже е залято със смола, а и върви комплект с цялата перка. Същия е и проблема с климатроника когато той се включи трябва да се включи и перката, но пак управлението не подава правилния сигнал от където следва че перката не се включва понякога и така колата загрява. Е намерих въпросната перка, но ми прави много голяма впечетление разликата в цените.
Вари 200 : 704лв. + 100 лв. монтаж
Дару : 704лв. + 100 лв. монтаж
М- Кар 528лв. + 50лв. монтаж, нямам идея защо е толкос по евтино. ( нямам и желание да им правя реклама понеже цял ден чакам, но то са фактиите.
Един съвет на всеки който му е загрявала колата(особено дизела) нека да си направи тест със реактив. Може да се получи така че колата да е прегряно, но това да се появи видимо чак след половин година. ( теста струва 40 лв поне е в М кар, но поне ще знаеш какво те чака)
е това е дано съм бил полезен.
1) сработва ли ти нормално термо датчика на антифриза;
2) читави ли са ти релетата за включване двете степени на перката и особено това, което сработва на по-ниската температура (91 градуса);
3) няма ли някакъв проблем по захранванията - прекъснати кабели, предпазители и т.н.
Извинявай, но това за сложното управление на тази перка ми звучи малко ала-бала..гледал съм ел. схемата на вентилатора и трябва да ти кажа, че един средно грамотен електричар би могъл да ти замери веригите и да ти кажа къде е точно проблемът в рамките на двайсетина минути. Ако си от София с радост бих се опитал да ти помогна и аз..пия колаУспех
Ами колега аз това и направих в самото начало. Отидох тогава при електричар още това той ми каза че мисли че е управлението. Провери релетата и кабелите, понеже имаше окисление ги запои на ново, но все същата работа.
така че съм си поръчал комплекта в петък е тук и го слагам.
Не мисля че в слуюач 600лв. са толкос важни, особено и когато съм дизел..............





Бяла Перла
aleks_al написа:Колега, преди да даваш грешни пари за нова перка провери си по-простите нещица като:applause написа:Колеги, открих решение на този проблем или поне така си мисля.
Ходих и при Вари 2000 и пак в М- кар, този път единодушно проблема е перката.
Такам става въпрос за управлението на перката ( предполагам много от вас имат същия проблем) прецаква се самото управление което се състои от много връзки и платка и цялото е залято със смола. Нещо повече оказа се че това бил често срещан проблем. (за бмв и мерцедес). Та въпросното управление не предава правилната информацияи на перката от където следва това, че понякога колата загрява когато не включи перката. За жалост както казах това управление неможе да се ремонтира понеже е залято със смола, а и върви комплект с цялата перка. Същия е и проблема с климатроника когато той се включи трябва да се включи и перката, но пак управлението не подава правилния сигнал от където следва че перката не се включва понякога и така колата загрява. Е намерих въпросната перка, но ми прави много голяма впечетление разликата в цените.
Вари 200 : 704лв. + 100 лв. монтаж
Дару : 704лв. + 100 лв. монтаж
М- Кар 528лв. + 50лв. монтаж, нямам идея защо е толкос по евтино. ( нямам и желание да им правя реклама понеже цял ден чакам, но то са фактиите.
Един съвет на всеки който му е загрявала колата(особено дизела) нека да си направи тест със реактив. Може да се получи така че колата да е прегряно, но това да се появи видимо чак след половин година. ( теста струва 40 лв поне е в М кар, но поне ще знаеш какво те чака)
е това е дано съм бил полезен.
1) сработва ли ти нормално термо датчика на антифриза;
2) читави ли са ти релетата за включване двете степени на перката и особено това, което сработва на по-ниската температура (91 градуса);
3) няма ли някакъв проблем по захранванията - прекъснати кабели, предпазители и т.н.
Извинявай, но това за сложното управление на тази перка ми звучи малко ала-бала..гледал съм ел. схемата на вентилатора и трябва да ти кажа, че един средно грамотен електричар би могъл да ти замери веригите и да ти кажа къде е точно проблемът в рамките на двайсетина минути. Ако си от София с радост бих се опитал да ти помогна и аз..пия колаУспех
Ами колега аз това и направих в самото начало. Отидох тогава при електричар още това той ми каза че мисли че е управлението. Провери релетата и кабелите, понеже имаше окисление ги запои на ново, но все същата работа.
така че съм си поръчал комплекта в петък е тук и го слагам.
Не мисля че в слуюач 600лв. са толкос важни, особено и когато съм дизел..............





Бяла Перла
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани