Глава за м50б20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Глава за м50б20

Мнение от drmirchev » 10 Юни 2008, 10:49

Хора моля за помощ от варна съм и търся глава за м50 без ванос на разумна цена
:(
може и да ми кажете къде да отида да ми заварят старата само че да не са някви цифромани
Последна промяна drmirchev на 10 Юни 2008, 11:10, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: София

Re: Глава за м50б20

Мнение от ///Mpower6967 » 10 Юни 2008, 10:59

Какво и е на твойта? Във "Продава" имаше някаде М50 на части?
Слабите се стремят към порядъка,силните владеят хаоса.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 10 Юни 2008, 11:18

ми пукната била на 2 места и ми искат 400 за ремонта само на главата
(като са толкова добри тез коли за ко на един опел не му се пукне главата на две места и не му поискат 400 лв.) баси ташака да каже човек да съм си мъчил колата с разни дрифтове и други ми ти рабити пък аз си я пазя кат очите и и гледам да и е по леко .... смятай ква греда.То просто няма такава каръщина кат мойта.С парите дето съм ги дал по нея до сега 2 коли щях да си купя и то по нови.


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Мнение от nikol78 » 10 Юни 2008, 17:22

drmirchev написа:ми пукната била на 2 места и ми искат 400 за ремонта само на главата
(като са толкова добри тез коли за ко на един опел не му се пукне главата на две места и не му поискат 400 лв.) баси ташака да каже човек да съм си мъчил колата с разни дрифтове и други ми ти рабити пък аз си я пазя кат очите и и гледам да и е по леко .... смятай ква греда.То просто няма такава каръщина кат мойта.С парите дето съм ги дал по нея до сега 2 коли щях да си купя и то по нови.

имам перфектна глава за м50б20 ще ти пусна цена на лс

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 10 Юни 2008, 17:39

drmirchev написа:ми пукната била на 2 места и ми искат 400 за ремонта само на главата
(като са толкова добри тез коли за ко на един опел не му се пукне главата на две места и не му поискат 400 лв.) баси ташака да каже човек да съм си мъчил колата с разни дрифтове и други ми ти рабити пък аз си я пазя кат очите и и гледам да и е по леко .... смятай ква греда.То просто няма такава каръщина кат мойта.С парите дето съм ги дал по нея до сега 2 коли щях да си купя и то по нови.


нямаш късмет просто,може някой преди теб да я е прегрявал,карам м50 само на дрифт и само в лютеницата,троших картери носачи,радиатори,карам го само с 5/50 масло и грам не пипа а е на 400000 км.този мотор е егати здравия,ако се сервизира редовно ще те зарови.проблема не е в мотора а в човешкия фактор.късмет с ремонта

п.п
познавам един човек с опел кадет,за един месец 2 пъти спука глава,след това му изтропаха лагерите и каза че опел е най големия кенеф и никога няма да си купи вече 8) тва беше за пример,успех!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 10 Юни 2008, 19:16

Оправих се вече, иначе благодаря за бързите отговори колото до човешкия фактор и подръжката смятам че мойта е една от добре подържаните технически коли, сяка седмица ходя поне по един път да ми я проверяват как е понеже съм си такъв искам всичко да е перфектно(не държа на външен вид).Карам я много внимателно и колата няма и да тракне и да чукне не я форсирам като не е загряла и такива неща(технически грамотен съм и знам как трябва да се отнася човек с една машина за да не и съкращава живота) просто явно на тези мотори това им е слабо място щото на мои познати вече 2-ма имат същия проблем просто си става ко да я прайш. Колкото до опел кадет :lol: е ти намери с какво да я сравниш то по голям пилчарник няма пускан в производство просто.

Излиза че цялата работа е на късмет

иначе евала оцелил си много яка машина по това което казваш че и причиняваш(сама по себе си една кола не е еднаква с никоя друга особено пък като са минали и няколко годинки)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 10 Юни 2008, 23:19

баце уж си технически грамотен, пък за смяна на водна помпа, термостат, виско, капачка и антифриз не си чувал май, както и за почистване на радиаторите. просто това е консуматив, който и да работи му е дошло времето за смяна....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 11 Юни 2008, 0:05

Ми всички неща които изброи са ми сменени с чисто нови(освен виското) и не знам кой какви способности има ама така от разстояние на дали можеш да дадеш някаква диагноза в моя случай.Карам си я от 2 годинки колицата и съм налял толкова пари в нея че на дали и 1/4 от тях ще върна ако я продам.Просто изведнъж реши да сдаде багажа.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от veso VTK » 11 Юни 2008, 6:37

---Няма значение колко пари си дал.Оправяй колицата и дано да нямаш повече никакви проблеми с нея.Успех. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 11 Юни 2008, 7:34

баце ти си за 4исто нов опел :mhihi: нея форсираш даи и гас на марасотията то тамън му стане хубаво на мотор4ето и смениш скоростите пазисия и сия караи с здраве
ИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 11 Юни 2008, 8:28

Абе Вие откъде знаете че му става хубаво във високите? При по-ниски обороти не му ли е по-лекичко?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 11 Юни 2008, 8:32

dj_ennsy_1 написа:Абе Вие откъде знаете че му става хубаво във високите? При по-ниски обороти не му ли е по-лекичко?

едно че се мъчи на ниски обороти, друго че няма охлаждаме :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 11 Юни 2008, 8:43

Хаха, ми то като работи на по-ниски, не грее чак толкова и е нужно по-малко охлаждане :P както и да е де.. схванах :mhihi: трябва да хода на работа... ся да ида да поизплакна моята, че мангалите си правят драг пред нас всяка нощ и като стана колата е 1 пръст пепелак по нея :evil:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 11 Юни 2008, 8:46

dj_ennsy_1 написа:Хаха, ми то като работи на по-ниски, не грее чак толкова и е нужно по-малко охлаждане :P както и да е де.. схванах :mhihi: трябва да хода на работа... ся да ида да поизплакна моята, че мангалите си правят драг пред нас всяка нощ и като стана колата е 1 пръст пепелак по нея :evil:

на място (празен ход) може да й е нужно по-малко охлаждане, ама както пича само виско не бил сменял си представи че не е много читаво ;) и ако е без клима нема ел перка, какво правим :mhihi:
или има ел перка, ама понеже не е чувал пича за промивка на радиаторите и перката си бичи, водния не се охлажда :mhihi:
става много весело :confused:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 11 Юни 2008, 12:34

аз като казвам че колата е сервизирана както трябва никой не вярва нямам какво да добавя дано вашите не стигнат до там че не е приятно.
На никой не го пожелавам.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook