Голям проблем с обороти на 320 D
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Голям проблем с обороти на 320 D
Вчера си взех 320 D от Горубляне ... външно и вътрешно всичко си беше ОК там я пробвахме ...всичко си беше наред докъто не излезнах на магистралата да се прибирам към Пловдив при което установих , че колата не може да вдигне повече от 4000 оборота а от 3000 до 4000 димната завеса зад мен е просто чудесна. А за да стигна 4000 оборота зора е голям....интересното в случая е , че ако си вдигна крака от газта не падат бързо както би трябвало да е , а падат до 1000 в рамките на 10 секунди. .От там в някакъв сервиз в който ми обесниха , че не са сигурни но цялата работа идва "МАЙ" от горивната помпа.Някой сблъсквал си се е с такъв проблем.
Мойта неможеше да вдигне 3 хил. оборота като я взех много пушеше и прекусваше като се опиташ да я изрежеш и паткаше.Изолирах егр клапана после я даржах на пълна газ леко полеко се изчисти и вдигна обороти после карах 15 минути на пълна газ и сега си работи перфектно дори въобще не изпушва.И межу другото един ''велик'' майстор я погледна преди това и ме изпрати да копувам помпа. 

- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
baga написа:Ей сори! Сега видях, че си я купил. Мислех си, че само си я пробвал.
eee... пич ти му разказа играта ...

Първо на собственика... честито !!!
Майната му.. важното е да не се ядосваш... при всички случай ще се оправи !
Предполагам че е турбото или е запушено нещо...
като начало можеш да махнеш всички катализатори, да изчистиш колекторите и АГР клапана
Заведи я на доктор в дару или камор... да ти кажат останалата диагноза.
Може и просто дебитомер-а да е нещо ....
ако е помпата и е 136 коня колата.... няма начин да не разбереш! Тя или работи или не... спира изведнъж и то не самата помпа.. а доколкото съм запознат самата електроника на помпата духва !
Ако си решил да я караш тази кола... ти трябват поне 1К в лева... за да я сервизираш и пооправиш това онова и да се кефиш на един наистина превъзходен автомобил.
Аз също не съм привърженик на пазаруване .. тип "Горубляне" но в крайна сметка там е голям пазар... и винаги можеш да попаднеш на читава или не читава кола !
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Да измекярска работа са на Горубляне даже са смешни.Имам половин чейнджър хахахах нещо са му изкормили и аз не знам точно какво....под двете предни седалки липсват някакви работи също...даже ги снимах иначе вън и вътре е много добре.Ще пробвам това което ми казахте...засега съм поръчал ремъци филтри ...преди час я напъвах и ми светна някъква жълта лампичка на таблото която после огасна нещо като съд с течност и отгоре с някъква тапа.
http://picbg.net/img.php?file=9b32b4f111ca6e25.jpg
http://picbg.net/img.php?file=95cb3900c611526e.jpg
http://picbg.net/img.php?file=50db2acb2a606d3b.jpg
http://picbg.net/img.php?file=9b32b4f111ca6e25.jpg
http://picbg.net/img.php?file=95cb3900c611526e.jpg
http://picbg.net/img.php?file=50db2acb2a606d3b.jpg
- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
това дето е под седалките, не е ли за към сензора
на еърбега?
коя от всичките лампи ти е светнала?
http://usuarios.lycos.es/katraska/images/cluster.jpg
за маслото?
на еърбега?
коя от всичките лампи ти е светнала?
http://usuarios.lycos.es/katraska/images/cluster.jpg
за маслото?

- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Човек.. ако не е тайна какви пари даде за нея ?
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Тя светва и изгасва....доколкото разбрах трябва да налея антифриз. ето
http://picbg.net/img.php?file=897ea5dfa503f2b6.jpg
А иначе я взех за 13 000 лв.
http://picbg.net/img.php?file=897ea5dfa503f2b6.jpg
А иначе я взех за 13 000 лв.
Значи доколкото разбрах ЕГР клапана се изолира..но това за постоянно ли е или само докъто се отпуши...а самото изолиране с какво може да се направи... намерих една снимка на колега от форума...мисля че това е начина.
http://picbg.net/img.php?file=4fcfc9120b9d0fcd.jpg
http://picbg.net/img.php?file=4fcfc9120b9d0fcd.jpg
unison написа:Тя светва и изгасва....доколкото разбрах трябва да налея антифриз. ето
http://picbg.net/img.php?file=897ea5dfa503f2b6.jpg
... и да видиш дали няма течове
От това, което чета почти е сигурно, че е ГНП-то (помпата за високото налягане). Особено показателно, е че не иска да запали. Принципно на тези помпи им се прецаква електронния блок, но не са редки и случаите, в които се прецаква механиката. Тогава колата започва да къди като димка, както виждам е в твоя случай.
Замяната на електронния блок струва средно 1000 лв (700 - 1500, в зависимост от сервиза), най добре е в Bosch сервиз, тъй като и самата помпа е производство на Bosch. Но в твоя случай, ако наистина е ГНП-то и наистина механиката е прецакана (това е най-вероятната причина според мен) ще трябва да се замени цялата помпа. Нова струва около 3000 - 3500 + даваш старата. Може и втора употреба, около 700, но сам разбираш, че няма гаранция. Пък и евентуално може да си сглобиш една, ако твоя електронен блок е читав, то би могъл да си намериш някоя помпа с изгорял ел. блок (такива има много) и при това цената ще е доста на далавера, тъй като помпата сама по себе си е не работеща в този случай + труда за замяната на твоя ел. блок върху другата помпа.
Като успокоение може да ти кажа, че колата си я взел на много ниска цена (е зависи от екстрите де). Ако това с помпата е единствения и проблем, то точно ще влезеш в нормалния ценови диапазон. Само не си хаби нервите заради това, защото тях никой няма да ти ги плати!
И много безаварийни километри за в бъдеще
!
Замяната на електронния блок струва средно 1000 лв (700 - 1500, в зависимост от сервиза), най добре е в Bosch сервиз, тъй като и самата помпа е производство на Bosch. Но в твоя случай, ако наистина е ГНП-то и наистина механиката е прецакана (това е най-вероятната причина според мен) ще трябва да се замени цялата помпа. Нова струва около 3000 - 3500 + даваш старата. Може и втора употреба, около 700, но сам разбираш, че няма гаранция. Пък и евентуално може да си сглобиш една, ако твоя електронен блок е читав, то би могъл да си намериш някоя помпа с изгорял ел. блок (такива има много) и при това цената ще е доста на далавера, тъй като помпата сама по себе си е не работеща в този случай + труда за замяната на твоя ел. блок върху другата помпа.
Като успокоение може да ти кажа, че колата си я взел на много ниска цена (е зависи от екстрите де). Ако това с помпата е единствения и проблем, то точно ще влезеш в нормалния ценови диапазон. Само не си хаби нервите заради това, защото тях никой няма да ти ги плати!
И много безаварийни километри за в бъдеще

26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани