Голям проблем с обороти на 320 D

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Пловдив

Голям проблем с обороти на 320 D

Мнение от unison » 05 Юни 2008, 15:22

Вчера си взех 320 D от Горубляне ... външно и вътрешно всичко си беше ОК там я пробвахме ...всичко си беше наред докъто не излезнах на магистралата да се прибирам към Пловдив при което установих , че колата не може да вдигне повече от 4000 оборота а от 3000 до 4000 димната завеса зад мен е просто чудесна. А за да стигна 4000 оборота зора е голям....интересното в случая е , че ако си вдигна крака от газта не падат бързо както би трябвало да е , а падат до 1000 в рамките на 10 секунди. .От там в някакъв сервиз в който ми обесниха , че не са сигурни но цялата работа идва "МАЙ" от горивната помпа.Някой сблъсквал си се е с такъв проблем.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 05 Юни 2008, 18:43

Мойта неможеше да вдигне 3 хил. оборота като я взех много пушеше и прекусваше като се опиташ да я изрежеш и паткаше.Изолирах егр клапана после я даржах на пълна газ леко полеко се изчисти и вдигна обороти после карах 15 минути на пълна газ и сега си работи перфектно дори въобще не изпушва.И межу другото един ''велик'' майстор я погледна преди това и ме изпрати да копувам помпа. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 05 Юни 2008, 19:42

Имам лек за теб! СМЕНИ ГОРУБЛЯНЕ!!! :ranting: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 05 Юни 2008, 19:44

Ей сори! Сега видях, че си я купил. Мислех си, че само си я пробвал.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 05 Юни 2008, 21:28

baga написа:Ей сори! Сега видях, че си я купил. Мислех си, че само си я пробвал.


eee... пич ти му разказа играта ... :)

Първо на собственика... честито !!!
Майната му.. важното е да не се ядосваш... при всички случай ще се оправи !
Предполагам че е турбото или е запушено нещо...
като начало можеш да махнеш всички катализатори, да изчистиш колекторите и АГР клапана
Заведи я на доктор в дару или камор... да ти кажат останалата диагноза.
Може и просто дебитомер-а да е нещо ....

ако е помпата и е 136 коня колата.... няма начин да не разбереш! Тя или работи или не... спира изведнъж и то не самата помпа.. а доколкото съм запознат самата електроника на помпата духва !

Ако си решил да я караш тази кола... ти трябват поне 1К в лева... за да я сервизираш и пооправиш това онова и да се кефиш на един наистина превъзходен автомобил.

Аз също не съм привърженик на пазаруване .. тип "Горубляне" но в крайна сметка там е голям пазар... и винаги можеш да попаднеш на читава или не читава кола !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от unison » 06 Юни 2008, 0:41

Да измекярска работа са на Горубляне даже са смешни.Имам половин чейнджър хахахах нещо са му изкормили и аз не знам точно какво....под двете предни седалки липсват някакви работи също...даже ги снимах иначе вън и вътре е много добре.Ще пробвам това което ми казахте...засега съм поръчал ремъци филтри ...преди час я напъвах и ми светна някъква жълта лампичка на таблото която после огасна нещо като съд с течност и отгоре с някъква тапа.


http://picbg.net/img.php?file=9b32b4f111ca6e25.jpg

http://picbg.net/img.php?file=95cb3900c611526e.jpg

http://picbg.net/img.php?file=50db2acb2a606d3b.jpg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Детройт, София

Мнение от Stoyan7777 » 06 Юни 2008, 1:08

това дето е под седалките, не е ли за към сензора
на еърбега?
коя от всичките лампи ти е светнала?
http://usuarios.lycos.es/katraska/images/cluster.jpg
за маслото?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 06 Юни 2008, 9:14

Човек.. ако не е тайна какви пари даде за нея ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от unison » 06 Юни 2008, 9:27

Тя светва и изгасва....доколкото разбрах трябва да налея антифриз. ето

http://picbg.net/img.php?file=897ea5dfa503f2b6.jpg


А иначе я взех за 13 000 лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от unison » 06 Юни 2008, 9:59

Значи доколкото разбрах ЕГР клапана се изолира..но това за постоянно ли е или само докъто се отпуши...а самото изолиране с какво може да се направи... намерих една снимка на колега от форума...мисля че това е начина.


http://picbg.net/img.php?file=4fcfc9120b9d0fcd.jpg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 5.10.2007

Мнение от tankishev » 06 Юни 2008, 11:27

unison написа:Тя светва и изгасва....доколкото разбрах трябва да налея антифриз. ето
http://picbg.net/img.php?file=897ea5dfa503f2b6.jpg


... и да видиш дали няма течове

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от unison » 06 Юни 2008, 11:34

Видимо няма...то ще си проличи след няколко стотин километра.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 06 Юни 2008, 20:16

И ако ти се занимава хубаво е да си извадиш всмукателния колектор и да го поизчистиш малко и датчика за налягането в него.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от unison » 06 Юни 2008, 22:02

Послушах съвета на plamen_hh изчистих и изолирах ЕГР клапана покарах я виждаше доста зор чудеше се какво да прави ...почнах да я форсирам на едно място и загря ...и не ще да запали ..сега не знам чакам я да изстине дано тръгне. :(

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 25.01.2008

Мнение от fleppy » 07 Юни 2008, 1:19

От това, което чета почти е сигурно, че е ГНП-то (помпата за високото налягане). Особено показателно, е че не иска да запали. Принципно на тези помпи им се прецаква електронния блок, но не са редки и случаите, в които се прецаква механиката. Тогава колата започва да къди като димка, както виждам е в твоя случай.
Замяната на електронния блок струва средно 1000 лв (700 - 1500, в зависимост от сервиза), най добре е в Bosch сервиз, тъй като и самата помпа е производство на Bosch. Но в твоя случай, ако наистина е ГНП-то и наистина механиката е прецакана (това е най-вероятната причина според мен) ще трябва да се замени цялата помпа. Нова струва около 3000 - 3500 + даваш старата. Може и втора употреба, около 700, но сам разбираш, че няма гаранция. Пък и евентуално може да си сглобиш една, ако твоя електронен блок е читав, то би могъл да си намериш някоя помпа с изгорял ел. блок (такива има много) и при това цената ще е доста на далавера, тъй като помпата сама по себе си е не работеща в този случай + труда за замяната на твоя ел. блок върху другата помпа.

Като успокоение може да ти кажа, че колата си я взел на много ниска цена (е зависи от екстрите де). Ако това с помпата е единствения и проблем, то точно ще влезеш в нормалния ценови диапазон. Само не си хаби нервите заради това, защото тях никой няма да ти ги плати!

И много безаварийни километри за в бъдеще :)!

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook