Защо ламбдата изгаря....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
Защо ламбдата изгаря....
Сменям вече трета ламбда сонда за 1 година - защо постоянно ми горят тия сонди, от 6 месеца колата ми не работи като хората и харчи все едно сме 1980 г. и бензина е по 23 ст.
Давайте идеи да го оправя че вече започвам да се ядосвам на проблема - ходих на поне 6 диагностики (вкл. и в дару) - ламбда сонда, стъпковото и свещите са нови - интересува ме само причината тия сонди да са ми консуматив на мене 


- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
И по колко пари, и кой ти е точно маторя на колата? ... И какво значи изгаря?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
ок
От ауто+ я купих последната за 163 лв. А това че изгаря ми го казаха в сервиза на Бош в обеля (свестни момчета) беше много опушена, а кво са имали предвид не знам! А и като я понастъпя излиза чернилка от аспуха, като на дизел и смърди на бензин. Мотора е М50В20 - старо куче медалист, а не работи както си трябва - срамота! Дайте да споделиме каква ще да е причината,а съм сигурен, че и други колеги ще имат полза от файдата



- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Колега ето един полезен линк, който може да ти даде отговор.
http://www.kosser.net/Polezno/LambdaSonda.php
Между другото за М52 двигателя, който е с две титаниеви ламбда сонди, всички твърдят, че стават само оригиналните Siemens. Обаче всчики дето ми го твърдят това, са пробвали с циркониеви ламбда сонди с 4 жила и тя не ставала...естествено, че ако се опиташ да смениш титаниева с циркониева няма да стане. Та мисълта ми е, че както работят универсални циркониеви сонди, така би трябвало да проработят и универсални титаниеви. Въпроса е да се сложи сонда с правилния брой жила.
http://www.kosser.net/Polezno/LambdaSonda.php
Между другото за М52 двигателя, който е с две титаниеви ламбда сонди, всички твърдят, че стават само оригиналните Siemens. Обаче всчики дето ми го твърдят това, са пробвали с циркониеви ламбда сонди с 4 жила и тя не ставала...естествено, че ако се опиташ да смениш титаниева с циркониева няма да стане. Та мисълта ми е, че както работят универсални циркониеви сонди, така би трябвало да проработят и универсални титаниеви. Въпроса е да се сложи сонда с правилния брой жила.
Последна промяна Joro_Paveto на 05 Юни 2008, 19:01, променена общо 1 път
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
ок
Не, ламбдата си е с конектор бош ЛС3 или ЛС4 и беше номера,трябва да погледна, че кутийката още ми е в багажника
А старата, тази, която смених преди тая на бош беше от тия дървените на НГК, но и тя даде фира.




- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
Joro_Paveto написа:Колега ето един полезен линк, който може да ти даде отговор.
http://www.kosser.net/Polezno/LambdaSonda.php
Между другото за М52 двигателя, който е с две титаниеви ламбда сонди, всички твърдят, че стават само оригиналните Siemens. Обаче всчики дето ми го твърдят това, са пробвали с циркониеви ламбда сонди с 4 жила и тя не ставала...естествено, че ако се опиташ да смениш титаниева с циркониева няма да стане. Та мисълта ми е, че както работят универсални циркониеви сонди, така би трябвало да проработят и универсални титаниеви. Въпроса е да се сложи сонда с правилния брой жила.
Наистина е много полезно, сега като се прибера от работа ще го прочета по-задълбочено и ще пиша какво ми е мнението. Благодаря, адаш!

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Колега, ясно, че е М50Б20, но въпросът ми беше по-скоро дали е с Ванос или не. Защото Ванос мотора е точно с титаниева ламбда сонда и тя със сигурност не може да бъде заменена с циркониева (или поне не може директно, а трябва електроника за преобразуване на сигнала). Та при титаниевите, "универсални" няма за съжаление и винаги са скъпи - 200+ кинта е парчето. При циркониевите има "универсални" и би трябвало да си работят, както се очаква от тях.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
ок
turbo написа:Колега, ясно, че е М50Б20, но въпросът ми беше по-скоро дали е с Ванос или не. Защото Ванос мотора е точно с титаниева ламбда сонда и тя със сигурност не може да бъде заменена с циркониева (или поне не може директно, а трябва електроника за преобразуване на сигнала). Та при титаниевите, "универсални" няма за съжаление и винаги са скъпи - 200+ кинта е парчето. При циркониевите има "универсални" и би трябвало да си работят, както се очаква от тях.
Без VANOS е двг-то, а мас метъра е бош, то май всичко по мойта кола е бош, ето и от ОЕМ-а малко инфо
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Иначе колега Stanchev що питаш за мас метъра, на диагностиката не ми излиза нищо за него, може ли въпреки това да е дал фира и той да прави беля?
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани