Защо ламбдата изгаря....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

Защо ламбдата изгаря....

Мнение от emiche » 05 Юни 2008, 9:37

Сменям вече трета ламбда сонда за 1 година - защо постоянно ми горят тия сонди, от 6 месеца колата ми не работи като хората и харчи все едно сме 1980 г. и бензина е по 23 ст. :mhihi: Давайте идеи да го оправя че вече започвам да се ядосвам на проблема - ходих на поне 6 диагностики (вкл. и в дару) - ламбда сонда, стъпковото и свещите са нови - интересува ме само причината тия сонди да са ми консуматив на мене :winky:
Изображение
Дизелите са мъртви души.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 05 Юни 2008, 11:54

От къде ги купуваш ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 05 Юни 2008, 12:22

И по колко пари, и кой ти е точно маторя на колата? ... И какво значи изгаря?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

ок

Мнение от emiche » 05 Юни 2008, 17:52

От ауто+ я купих последната за 163 лв. А това че изгаря ми го казаха в сервиза на Бош в обеля (свестни момчета) беше много опушена, а кво са имали предвид не знам! А и като я понастъпя излиза чернилка от аспуха, като на дизел и смърди на бензин. Мотора е М50В20 - старо куче медалист, а не работи както си трябва - срамота! Дайте да споделиме каква ще да е причината,а съм сигурен, че и други колеги ще имат полза от файдата :mhihi: :winky:
Изображение
Дизелите са мъртви души.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 05 Юни 2008, 18:07

сондата каква е със собстена букса ли е?
че има едни ми ги предложиха в авто+ дето и стърчат жичките и трябва да се запояват към старата букса и става една...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 05 Юни 2008, 18:57

Колега ето един полезен линк, който може да ти даде отговор.
http://www.kosser.net/Polezno/LambdaSonda.php
Между другото за М52 двигателя, който е с две титаниеви ламбда сонди, всички твърдят, че стават само оригиналните Siemens. Обаче всчики дето ми го твърдят това, са пробвали с циркониеви ламбда сонди с 4 жила и тя не ставала...естествено, че ако се опиташ да смениш титаниева с циркониева няма да стане. Та мисълта ми е, че както работят универсални циркониеви сонди, така би трябвало да проработят и универсални титаниеви. Въпроса е да се сложи сонда с правилния брой жила.
Последна промяна Joro_Paveto на 05 Юни 2008, 19:01, променена общо 1 път
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

ок

Мнение от emiche » 05 Юни 2008, 19:00

Не, ламбдата си е с конектор бош ЛС3 или ЛС4 и беше номера,трябва да погледна, че кутийката още ми е в багажника :mhihi: А старата, тази, която смених преди тая на бош беше от тия дървените на НГК, но и тя даде фира. :shock: :roll:
Изображение
Дизелите са мъртви души.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

Мнение от emiche » 05 Юни 2008, 19:06

Joro_Paveto написа:Колега ето един полезен линк, който може да ти даде отговор.
http://www.kosser.net/Polezno/LambdaSonda.php
Между другото за М52 двигателя, който е с две титаниеви ламбда сонди, всички твърдят, че стават само оригиналните Siemens. Обаче всчики дето ми го твърдят това, са пробвали с циркониеви ламбда сонди с 4 жила и тя не ставала...естествено, че ако се опиташ да смениш титаниева с циркониева няма да стане. Та мисълта ми е, че както работят универсални циркониеви сонди, така би трябвало да проработят и универсални титаниеви. Въпроса е да се сложи сонда с правилния брой жила.


Наистина е много полезно, сега като се прибера от работа ще го прочета по-задълбочено и ще пиша какво ми е мнението. Благодаря, адаш! :D
Изображение
Дизелите са мъртви души.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 05 Юни 2008, 22:36

Колега, ясно, че е М50Б20, но въпросът ми беше по-скоро дали е с Ванос или не. Защото Ванос мотора е точно с титаниева ламбда сонда и тя със сигурност не може да бъде заменена с циркониева (или поне не може директно, а трябва електроника за преобразуване на сигнала). Та при титаниевите, "универсални" няма за съжаление и винаги са скъпи - 200+ кинта е парчето. При циркониевите има "универсални" и би трябвало да си работят, както се очаква от тях.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 05 Юни 2008, 23:03

масметъра SIEMENS ли ти е?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

ок

Мнение от emiche » 06 Юни 2008, 9:27

turbo написа:Колега, ясно, че е М50Б20, но въпросът ми беше по-скоро дали е с Ванос или не. Защото Ванос мотора е точно с титаниева ламбда сонда и тя със сигурност не може да бъде заменена с циркониева (или поне не може директно, а трябва електроника за преобразуване на сигнала). Та при титаниевите, "универсални" няма за съжаление и винаги са скъпи - 200+ кинта е парчето. При циркониевите има "универсални" и би трябвало да си работят, както се очаква от тях.


Без VANOS е двг-то, а мас метъра е бош, то май всичко по мойта кола е бош, ето и от ОЕМ-а малко инфо

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Иначе колега Stanchev що питаш за мас метъра, на диагностиката не ми излиза нищо за него, може ли въпреки това да е дал фира и той да прави беля?
Изображение
Дизелите са мъртви души.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook