След гасене-изхвърля антифриза М50
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- V L A D O 1
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 21.12.2006
След гасене-изхвърля антифриза М50
Мъркучите са нормално меки когато работи мотора,започват да се втвърдяват /не много/ след като я загася.Изхварля доста течност.Температурата си е 12 -не мърда.След като я изхвърли започва да загрява - естествено.Възможно ли е да не съм обезвъздушил добре.Или е най-лошото.........Скоро сменях водна помпа.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
а може и гарнитурата да ти е сдухала при мене го правеше това преди доста време смених сичко за което се сещаш по охладителната с-ма което ме съмняваше и накрая се оказа гарнитура.
Ако питаш мене върви на някаква диагностика за да не береш ядове като мене и за да не ти излезе по скъпо.
Във форума диагностика няма как да се направи.
Ако питаш мене върви на някаква диагностика за да не береш ядове като мене и за да не ти излезе по скъпо.
Във форума диагностика няма как да се направи.

- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
bmwfena написа:може и капачката ти на разширителния съд да се е предала
+1
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ми точно затова е сложена там да държи системата която е под налягане.Когато се загаси загрятия матор системата почва да си вдига налягането понеже водната помпа не върти.Ако нема кой да го зъдржи естествено че водата кипва 


- panchev88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e34 M50B20 touring
- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега, от опит ще ти споделя няколко неща.
Нова капачка и изправна обезвъздушена охладителна уредба държи такова налягане ,че водните съединения са относително твърди отколкото относително меки
Само при смяната на капачката на разширителния съд "спечелих" налягане в системата ,което преди това липсваше.Говоря за загрял на номинална температура двигател и празен ход - като стиснеш съединението с двата пръста те потъват съвсем малко в съединението.Смени си също така и врътката за обезвъздушаване на която пише einluftung в близост до горепосочената капачка.
Колата ти според мен не е обезвъздушена
При капачка ,която издиша/неизправна , не може да се създаде такова налягане в системата ,че и да се задържа дотам ,че чак след като се загаси мотора да кипва ... При всички положения както те посъветваха останалите колеги я смену въпросната капачка с нова и оригинална и като поработи до номинална температура и изстина след часове престой ,просто леко отвърти тапичката за обезвъздушаване докато излезе въздуха (няколко сутрини го проверявай) и ако не е нещо съвсем сериозно ще се оправи
По време на работа провери двете съединения за- и от радиатора, това към клапите на парното, това от парното в купето към дигателя с охладената вече вода.
Два варианта за точно обезвъздушаване мога да ти предложа :
Режеш 2 литра пластмасова бутилка от Спрайт от към дъното и я слагаш в разширителния съд като фуния и започваш да наливаш вода.Наливаш,наливаш докато не спре да поема и нивото на течноста стигне почти до няй-горе.Колата работи,подаваш газ отвреме на време ритмично - ще видиш как излизат мехурчета в бутилката ,като най-високо място в системата
Откачаш маркуча с изходящата течност от парното за към двигателя ,като преди това налееш вода до горе в съда.Започваш с уста да надуваш здраво в разширителния съд а с дясната ръка изваждаш маркуча от мястото ,но малко така че течноста от налягането да плисне от изхода за поне 3 секунди и веднага го вкарваш пак там маркуча докато още надуваш
Георги Пенчев
Нова капачка и изправна обезвъздушена охладителна уредба държи такова налягане ,че водните съединения са относително твърди отколкото относително меки

Колата ти според мен не е обезвъздушена


По време на работа провери двете съединения за- и от радиатора, това към клапите на парното, това от парното в купето към дигателя с охладената вече вода.
Два варианта за точно обезвъздушаване мога да ти предложа :




Георги Пенчев
А при издухана гарнитура какви са симптомите че при мене май на там върви.
Смених си въпросната капачка и термостата откачих си даже парното от съмнение че от там ми тече водата и пак се губи малко по малко и прегрява от време на време просто ей така държи си температурата на средата и изведнъж стрелката се вдига до червено гася я и гледам вода няма в разширителния съд. Доливам и карам след около 50-100км пак така???? Ако на някой му е ставало нещо подобно с колата нека каже как се е справил с проблема мотора и е М50Б20
Взех си капачка на 2 бара по каталог такава трябвало и термостата ми е на 88 градуса.
Смених си въпросната капачка и термостата откачих си даже парното от съмнение че от там ми тече водата и пак се губи малко по малко и прегрява от време на време просто ей така държи си температурата на средата и изведнъж стрелката се вдига до червено гася я и гледам вода няма в разширителния съд. Доливам и карам след около 50-100км пак така???? Ако на някой му е ставало нещо подобно с колата нека каже как се е справил с проблема мотора и е М50Б20
Взех си капачка на 2 бара по каталог такава трябвало и термостата ми е на 88 градуса.
- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
drmirchev написа:А при издухана гарнитура какви са симптомите че при мене май на там върви.
свали свещите , нареди ги една до друга и ще разбереш откъде си отива Н2О-то

това при положение че няма вънщен теч по системата откъдето евентуално да губи вода /охл. течност/
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
drmirchev написа:Свалях ги и какво се гледа едната беше червеникава бялата и част иаче другите си бяха ОК.Даже си сложих и нови да има.
е от този цилиндър дето е била тази червеникавата си заминава водицата

сваляне на главата , лек шлайф до зануляване /изправяне проверка/ на главата и една нова гарнитура и си пинг-понг

цена на секаквото 250-500 левчета . зависи на кой попаднеш
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
е главнята няма ли да се обслужи
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани