След гасене-изхвърля антифриза М50

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 21.12.2006

След гасене-изхвърля антифриза М50

Мнение от V L A D O 1 » 31 Май 2008, 23:02

Мъркучите са нормално меки когато работи мотора,започват да се втвърдяват /не много/ след като я загася.Изхварля доста течност.Температурата си е 12 -не мърда.След като я изхвърли започва да загрява - естествено.Възможно ли е да не съм обезвъздушил добре.Или е най-лошото.........Скоро сменях водна помпа.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 31 Май 2008, 23:24

може и капачката ти на разширителния съд да се е предала
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 01 Юни 2008, 10:06

а може и гарнитурата да ти е сдухала при мене го правеше това преди доста време смених сичко за което се сещаш по охладителната с-ма което ме съмняваше и накрая се оказа гарнитура.
Ако питаш мене върви на някаква диагностика за да не береш ядове като мене и за да не ти излезе по скъпо.

Във форума диагностика няма как да се направи. :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Мнение от mikluho » 01 Юни 2008, 10:39

bmwfena написа:може и капачката ти на разширителния съд да се е предала


+1
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 01 Юни 2008, 20:31

mikluho написа:
bmwfena написа:може и капачката ти на разширителния съд да се е предала


+1
още един глас за капа4ката

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 01 Юни 2008, 20:38

ми точно затова е сложена там да държи системата която е под налягане.Когато се загаси загрятия матор системата почва да си вдига налягането понеже водната помпа не върти.Ако нема кой да го зъдржи естествено че водата кипва :!:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: e34 M50B20 touring

Мнение от panchev88 » 01 Юни 2008, 20:55

На мен ми пукаше радиатора. Смених капчаката и се оправи.Около 30лв беше от Дару

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 01 Юни 2008, 20:57

Колега смени си капачката и тогава търси други проблеми :idea:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 02 Юни 2008, 0:07

Колега, от опит ще ти споделя няколко неща.

Нова капачка и изправна обезвъздушена охладителна уредба държи такова налягане ,че водните съединения са относително твърди отколкото относително меки :idea: Само при смяната на капачката на разширителния съд "спечелих" налягане в системата ,което преди това липсваше.Говоря за загрял на номинална температура двигател и празен ход - като стиснеш съединението с двата пръста те потъват съвсем малко в съединението.Смени си също така и врътката за обезвъздушаване на която пише einluftung в близост до горепосочената капачка.

Колата ти според мен не е обезвъздушена :roll: При капачка ,която издиша/неизправна , не може да се създаде такова налягане в системата ,че и да се задържа дотам ,че чак след като се загаси мотора да кипва ... При всички положения както те посъветваха останалите колеги я смену въпросната капачка с нова и оригинална и като поработи до номинална температура и изстина след часове престой ,просто леко отвърти тапичката за обезвъздушаване докато излезе въздуха (няколко сутрини го проверявай) и ако не е нещо съвсем сериозно ще се оправи :)

По време на работа провери двете съединения за- и от радиатора, това към клапите на парното, това от парното в купето към дигателя с охладената вече вода.

Два варианта за точно обезвъздушаване мога да ти предложа :

:arrow: Режеш 2 литра пластмасова бутилка от Спрайт от към дъното и я слагаш в разширителния съд като фуния и започваш да наливаш вода.Наливаш,наливаш докато не спре да поема и нивото на течноста стигне почти до няй-горе.Колата работи,подаваш газ отвреме на време ритмично - ще видиш как излизат мехурчета в бутилката ,като най-високо място в системата :idea:

:arrow: Откачаш маркуча с изходящата течност от парното за към двигателя ,като преди това налееш вода до горе в съда.Започваш с уста да надуваш здраво в разширителния съд а с дясната ръка изваждаш маркуча от мястото ,но малко така че течноста от налягането да плисне от изхода за поне 3 секунди и веднага го вкарваш пак там маркуча докато още надуваш :idea:



Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 02 Юни 2008, 15:12

А при издухана гарнитура какви са симптомите че при мене май на там върви.

Смених си въпросната капачка и термостата откачих си даже парното от съмнение че от там ми тече водата и пак се губи малко по малко и прегрява от време на време просто ей така държи си температурата на средата и изведнъж стрелката се вдига до червено гася я и гледам вода няма в разширителния съд. Доливам и карам след около 50-100км пак така???? Ако на някой му е ставало нещо подобно с колата нека каже как се е справил с проблема мотора и е М50Б20

Взех си капачка на 2 бара по каталог такава трябвало и термостата ми е на 88 градуса.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Мнение от mikluho » 02 Юни 2008, 15:37

drmirchev написа:А при издухана гарнитура какви са симптомите че при мене май на там върви.


свали свещите , нареди ги една до друга и ще разбереш откъде си отива Н2О-то :D през кой цилиндър де

това при положение че няма вънщен теч по системата откъдето евентуално да губи вода /охл. течност/
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 02 Юни 2008, 15:45

Свалях ги и какво се гледа едната беше червеникава бялата и част иаче другите си бяха ОК.Даже си сложих и нови да има.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Мнение от mikluho » 02 Юни 2008, 15:58

drmirchev написа:Свалях ги и какво се гледа едната беше червеникава бялата и част иаче другите си бяха ОК.Даже си сложих и нови да има.


е от този цилиндър дето е била тази червеникавата си заминава водицата :!: /най вероятно 3-ти или 4-ти/

сваляне на главата , лек шлайф до зануляване /изправяне проверка/ на главата и една нова гарнитура и си пинг-понг :D

цена на секаквото 250-500 левчета . зависи на кой попаднеш
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 02 Юни 2008, 16:30

10x аз неска се пазарих с един за към 300 и утре отивам да я почва пък дано стане както казваш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 02 Юни 2008, 20:19

е главнята няма ли да се обслужи
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook