как да изключа климатроника?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 29 Май 2008, 13:12

Не може...както каза колегата по-горе - вентилатора винаги се включва...климатроника - според това дали е бил или не включен като си загасил колата... ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 5.10.2007

Мнение от tankishev » 29 Май 2008, 13:27

:shock: :shock: :shock: каква е тази тема ве колеги .... вън е 30+ градуса вие изключвате климатици .... то вярно че цените на горивата скочиха значително и че климата сигурно вдига градския с 1/100 ама чак да се потим от пестене :mhihi:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 29 Май 2008, 17:52

на моделите след 2001г може да се изключва климатроника/вентилатора и като запалиш отново си е изключен
иначе звездичката означава, че работи компресора на климатика

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 21.01.2008
Пол: Мъж
Кара: разни баварски екземпляри
Мечтае да кара: ///M

Мнение от kiko™ » 29 Май 2008, 19:01

Да, както пише Слави на моделите фейслифт вентилатора може да се изключва, ако колегите с коли преди фейс-а искат вентилаторите да им се изключват могат да го постигнат като сменят конзолата на климатроника с по-новата конзола от някоя файслифната. Двете са напълно съвместими , дори бях чел в един форум статия по този въпрос как се прави и че резултата е позитивен, в смисъл след смяната вентилатора може да се излючва. Ако някой е твърдо решен да извърши тази интервенция мога да потърся статията.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 29 Май 2008, 19:27

А конзолата,дори втора ръка хич не е евтина, за жалост. Аз дадох 200лв. за чисто нов панел само, цялата конзола е към 400, което прави горе-долу 200лв. за втора ръка...и това само за да може да не ви се пуска климатроника като палите колата...
...е аз си мислех,че съм перфекционист :roll:
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 17.01.2008

Мнение от 1976 » 30 Май 2008, 11:02

Мисля, че схванах ;) Честно казано мислех си, че може да е направено така фабрично, имам предвид да се включва вентилатора като запалиш двигателя. Но така или иначе не ми е ясно каква е целта?! Защо е направено това, а по-късно, вече е променено? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 29.05.2003
Местоположение: София
Кара: E46 M3
Мечтае да кара: Е46 М3
Детайли за колата: чудесна :)

Мнение от val » 30 Май 2008, 12:06

според някои колеги- това е екстра, а според повечето от нас е бъг, а като се има в предвид, че след фейслифта вече не е така, явно е бъг, въпреки че там може да се програмира тази функция, та пак не е съвсем ясно :roll:
let the BMW be with you

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 5.10.2007

Мнение от tankishev » 30 Май 2008, 12:33

val написа:според някои колеги- това е екстра, а според повечето от нас е бъг, а като се има в предвид, че след фейслифта вече не е така, явно е бъг, въпреки че там може да се програмира тази функция, та пак не е съвсем ясно :roll:


Оффф боже ... какво значение има, че написахте 2 стр. тема ... ами като ти пречи натискаш няколко пъти копчето за вентилатора и го изключваш - какво му е сложното? колата да не би да помни да нулира разхода след всяко зареждане ай стига сте се вайкали ... това не е бъг - това е нещо за което бмв не са пуснали запитване до масата хора "а как предпочитате: да се включва или да не се включва климатичната инсталация при запалване на двигателя" ... оплюхте хубавата кола - кусуротърсачи :evil:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 30 Май 2008, 20:51

tankishev написа: ... оплюхте хубавата кола - кусуротърсачи :evil:


Без да искам го прочетох без "су"-то :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 17.01.2008

Мнение от 1976 » 02 Юни 2008, 8:50

Съкън! Колата не сме я оплюли! Няма и да си помисля нещо такова! :D Но просто ми беше интересно да разбера защо е така... Е разбрах де - не е само в мойта кола. Но добре че беше форума, щото тия около мен дето са с баварки седяха и гледаха умно и не знаеха що е така... :mhihi:
п.п. Мисля, че тази тема вече я приключихме! :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 02 Юни 2008, 8:59

Аз пък ще ти предложа да си нагласиш климатроника както на теб ти е удобно , да натиснеш Ауто-то и копчето за пускане и спиране на климатика... и да видим дали ще ти ги е запомнило настройките и какво ще почерпиш :) :have one:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 29.05.2003
Местоположение: София
Кара: E46 M3
Мечтае да кара: Е46 М3
Детайли за колата: чудесна :)

Мнение от val » 02 Юни 2008, 13:01

нещо май не те рзбрах- ако искам да не ми се включва при запалване, какво трябва да направя- изключвам, натискам ауто и после звездичката? Не ми се вярва, ама щом си рекъл ще пробвам :roll:
let the BMW be with you

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 02 Юни 2008, 13:29

val написа:нещо май не те рзбрах- ако искам да не ми се включва при запалване, какво трябва да направя- изключвам, натискам ауто и после звездичката? Не ми се вярва, ама щом си рекъл ще пробвам :roll:


ми на изключено положение не съм го пробвал, но в момента моя седи на 20 градуса -не на ауто а на мин да върти въздуха... и така го запаметих с тази комбинация . Преди това ми беше на 22 градуса ауто

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 29.05.2003
Местоположение: София
Кара: E46 M3
Мечтае да кара: Е46 М3
Детайли за колата: чудесна :)

Мнение от val » 02 Юни 2008, 16:07

ми ти всъщност нищо не си програмирал... то така си действа по принцип- като го оставиш в някакво състояние (без да е нужно да си играеш повече с копчетата) той просто си го помни- проблема е, че когато го оставиш изключен, не си го помни и след запалване се самовключва на минимална степен, което е малко дразнещо... да не ме разбира грешно колегата от по- горе- това не ме кара да харесвам колата си по- малко, просто не започва да ми харесва и повече ;)

Всъщност това за мен е най- красивата и съответно любима кола изобщо (включително и спрямо новите модели)
let the BMW be with you

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 02 Юни 2008, 16:37

val написа:ми ти всъщност нищо не си програмирал... то така си действа по принцип- като го оставиш в някакво състояние (без да е нужно да си играеш повече с копчетата) той просто си го помни- проблема е, че когато го оставиш изключен, не си го помни и след запалване се самовключва на минимална степен, което е малко дразнещо... да не ме разбира грешно колегата от по- горе- това не ме кара да харесвам колата си по- малко, просто не започва да ми харесва и повече ;)

Всъщност това за мен е най- красивата и съответно любима кола изобщо (включително и спрямо новите модели)


Незнам.. при мен в момента ако го пусна на макс.... и загася колата... след това я запаля.... остава в положението което съм я запомнил а не на макс..
сега отивам да пробвам пак.. и довечера ще ти пиша

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook