маи потроших мотора ....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 30 Май 2008, 17:29

Да бе 'лесно влиза', то има синхронизатори да не влиза лесно :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: София
Кара: на 3-та

Мнение от BFM » 30 Май 2008, 17:40

Лично съм пробвал и единствено при 3-та и 4-та не сработва синхронизатора, когато си над 5000об. на по-висока предавка. За всичко останали случаи ще трябва бая сила и междинна газ до ламарините.
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 30 Май 2008, 17:53

Баси луфта имате на лостовете :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 30 Май 2008, 18:15

най вероятно 12бр изпускателни клапана :confused:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от GOGY » 30 Май 2008, 20:35

[quote="БОРКО-ЧИПА"]най вероятно 12бр изпускателни клапана :confused:[/ да колега ако са прецакани клапаните само каква е процедурата ? свалям главата старите клапани слагам новите и краи или треа да се пилне главата малко да се напаснат новите клапани или ? :roll:
jba jbu jbadu jmuc bajuu

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 30 Май 2008, 20:42

нови клапани,напасване на всички клапани,челосване/шлайф ако е нужен/,смяна на гумички и това е
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 30 Май 2008, 20:42

Spectral написа:Аз направих същото с моята 320-ка, само че изключих от скорост почти на момента.Само ми присвириха гумите за секунда и я извадих, после успях да оцеля 4-та и продължих изпреварването.Бях с към 6300 оборота когато стана това.Това ми се случи и веднъж в центъра на града ама бях с малки обороти и сменях с 2 пръста скорост, леко и плавно чак се очудих после как може да стане.Закачах я на комп и я гледаха, след което казаха, че всяка една система работи перфектно. Сега като реша да правя груби изпреварвания сменям много внимателно към 4-та :uups:

М50 е кораво желязо търпи такива извращения че и по големи ама М52 е по крехък ,фин двигател ,по приятен за каране ,но не търпи много извращения ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 30 Май 2008, 20:52

:yes:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 30 Май 2008, 22:07

Ти и преди каза че редовно не уцелваш скоростите, е замисли се малко едва ли си толкова некадърен... А иначе аз май съм шампион понеже съм вкарвал от 5-та на 2-ра вместо 4-та ама това беше съвсем в началото и на 5-та бях с към 1500 оборота :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от GOGY » 30 Май 2008, 23:50

стан написа:Ти и преди каза че редовно не уцелваш скоростите, е замисли се малко едва ли си толкова некадърен...
колега в еуфорията от цеденето на 2ра и 3та предавака до 6к оборота могат да се направят всякъкви грешки :idea: но проблема е , че на мене ми трябваше пове4е време за да го осъзная :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: еми тва е тва е какво да се прави колата не издържа на натиска просто и даде фира по бързо от колкото очаквах :mhihi: :mhihi:
jba jbu jbadu jmuc bajuu

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от GOGY » 31 Май 2008, 21:37

колеги неска разглобихме колата свалихме главата и видимия дефект е един изпускателен клапан на 3ти цилиндър е останал в отворена фаза и буталото го е одарило има и лек отпечатък върху буталото ,

но по странното в случая е , че няма разместване на центровката сичко си е ок и какво е предизвикало удара на клапана в буталото е загадка на този етап :roll:
jba jbu jbadu jmuc bajuu

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 31 Май 2008, 21:58

Просто е "увиснал" от високите обороти.Пружината не е успяла да го прибере.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 31 Май 2008, 21:59

никаква загадка не е по горе съм ти написал що е ударила .. ако майстора ти не знае какво е да увисне клапан от много високи обороти го сменяй преди да почне да я ремонтира

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от GOGY » 31 Май 2008, 22:55

Alexi написа:никаква загадка не е по горе съм ти написал що е ударила .. ако майстора ти не знае какво е да увисне клапан от много високи обороти го сменяй преди да почне да я ремонтира
колега обиждаш ме като казваш маистора не може ли да ти го обясни :D аз сам си я правя колицата с помощ от брат ми и още един приятел не се сърдете ако задавам тъпи въпроси или се повтарям още съм доста бос с BMW-тата :confused: БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ КОИТО СПОДЕЛИХА МНЕНИЕТО СИ ПО ТЕМАТА :D
jba jbu jbadu jmuc bajuu

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 31 Май 2008, 23:12

забележи колко са му мекички(нежни) пружинките...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook