Историята... (с нови снимки)
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Историята... (с нови снимки)
….на една сбъдната мечта!
Всичко започна в началото на миналото лято, след дълго търсене из немските сайтове и обикаляне на място в Германия я открих.....черна 318is Coupe….с Мтехник, в „почти” добро състояние с достатъчно екстри (оригинална черна HELLA, шибедах и отваряне на задните прозорци, естествено Рекаро, вградени в централната конзола уреди на Schnitzer, пълен зимен пакет)
...с други думи добра основа за изграждането на това, което ми беше в главата. Докарах я в България някъде през началото на Август...видът и на снимките със сигурност изглеждаше доста по-добър от колкото беше в действителност, имаше малко ръжда на задната лява вежда и почти всеки детайл беше умишлено надран, салона не беше в перфектно състояние, нормално за кола произведена 1991година
но това не можа да ме направи по-малко щастлив от факта, че вече наполвина съм сбъднал мечатата си:
Още след първия поглед усетих че ще има промяна на плана и че няма да ми стигне просто едно леко освежаване, а ще се боядисва цялата....веднага след като я регистрирах я оставих при бояджиите:
по тяхни думи щеше да им отнеме не повече от 2, максимум 3 седмици за да я направят.....обаче крайният резултат беше точно 4 месеца...колата беше готова малко преди Коледа все пак наистина беше направена без забележка, хубавото беше, че от там излезна и със сменен двигател, не ми трябваше много време преди да установя, че IS-овия двигател не е подходящ за онова, което съм очаквал от една такава кола
, сложих и М20Б25, като по него автентично оставих само чугуна на блока и желязото на главата
, всяко едно клапанче, бутало, вал, гумичка и болтче беше сменено с ново, направих го така, че и на мен да ми хареса резултата!
хоп...и вече го няма:
ей го и новия вече в коша:
Естествено, постарах се и добрия външен вид на изцяло новият мотор да не бъде забравен:
тъкмо обмисляме какви реултати можем да очакваме от новия мотор
тук вече е с новата боя
По Нова Година, Дядо Мраз не ме беше забравил и ми донесе четири твърдички амортисьора MSP на Bilstein, не забрави дори и за пружините от Reuter Motorsport, създадени за каране в немската Група А, като по между другото видях, че ми е донесъл и четири диска Zimmermann Sport заедно с накладките и то не какви да е ами - Ferodo Racing
.
Поръчах и от нашия приятел Юрген от отбора на Schnitzer във WTCC да ми изнамери един читав диф със заключалка, че без това толкова желано заключване нищо няма да направим, не след дълго с немска точност шпера беше натоварен за БГ. Слагайки новите, чаркалаци смених и предните носачи и всички втулки и тампони по предното
и задно окачване. Резултата беше наистина твърд
.
След това дойде ред и на реновирнето и на интериора, целият салон го закарах при Плешивия да го майсторят, взех си го от тях в уникален вид....седалките бяха тапицирани в плпат и алкантара, а вратите бяха изцяло алкантарени....
воланът, го поръчахме нов от Германия, за което Злати се погрижи
тук някъде беше мястото и на глезотийките като MP3 Player-a Becker Grand Prix
който по чудесен начин се вписа в ръбатото таблото на старата баба, боднах и един голям борд,
за да мога нагледно да следя изцеждането на джоба ми от палавото М20
.
Набутах и по един ксенон де що видях място за крушки по фаровете.....та да ми е светло нощем по планинските пътища
Естествено, когато колата беше почти готова, нямаше начин да не я тествам за да си сверя часовника с най-силните в този клас, а именно:
Първият и по-сериозен тест на колата беше на зимното съзтезнаие на Баховица (до Ловеч),
важното в случая е, че успяхме да финишираме
Карайки там, забелязах, че с нормалното Recaro на трийската няма да карам дълго, сметнах, че ще е по удачно да завивам с волана, вместо да се държа за него
. Не след дълго с roko щяхме да ходим да гледаме рали Монте Карло, а на няма и 200км от там се намираше фабриката на небезисвестната рейсинг марка – OMP
....този факт адски ме изкушаваше........ няма кво да ви лъжа съвсем скоро с rokо вече бяхме в шоурума на фирмата и изглеждахме като изтървани малчугани в ДетМаг..... Единственото нещо, което ме възпря да изкупя всичко дето ми се искаше да го имам в моята кола беше мисълта, че от там до България ще трябва да се прибираме пеш....и то доста гладни и жадни.....а и не на последно място с доста дългове към OMP
. Все пак оборудвах бабата с седалка OMP RS,
шесточкови колани,
волан,
педали и предна и задна разпънка, да не вземе да се разкрачи от стегнатото окачване
. Нямах търпение като се върнах да монтирам новите глезотии, стойката на шофьора беше фантастична вече, волан го изнесох силно напред и на практика се получи перфектната позиция за мен зад волана на любимата кола
Ето го и крайният резултат в интериора:
И така радвайки се из българските планини на снега с моята Красавица дойде пролеттаи аз трябваше да помисля за някакви по-големи джанти, които да пасват на визията на колата..... точно тогава във форума беше писал един наш всеобщ приятел, който показа новата си придобивка:
а това беше именно lazaroni, гледах я аз тая кола, радвах и се и в един момент установих, че от толкова гледане съм се влюбил в нейните джанти
....От там започна едно лудо навиване да ми ги продаде.....и вкрайна сметка спечелих......четири 16 цолови АZEV-a без никакви кривини и тн.... Изпратиха ми ги в България, аз незабавно ги закарах на един силен песъкоструй....от там отново при бояджията....и както си пише в дебелите книги - филер, основа....боя лак.....камера
.....и в крайна сметка резултата не беше никак разочароващ
......обаче нямаше как тия джанти да ги карам без гуми и отивайки при бате Дани в Младост минах (така или иначе ми е на път) през Маргел да си взема 4 F1-ци, че да могат да удържат (до няква степен) палавото дупе на трийстката
Ето го и резултата:
Колата беше готова за наближаващия събор, с най-голямо нетърпение чаках да дойде момента, в който ще мога да я покарам на истинска писта....именно на Калояново (каква хубава реклама на Камор
):
ето и една снимка извън пистата на три красиви негърчета....едното без подслон(покрив
):
На този събор уви не можах да постигна добро класиране на пистата, но все пак имайки впредвид класа който беше измислен (над 2000куб см.
)...иначе времевия резултат беше задоволителен - 1.07сек.
За конкурсите макар и без да имах каквато и да е нагласа и подготовка за участие се оказа, че спечеих в бързо сформиралата се (за първа година се оказа, че не може да се събере нужната бройка от участници в този конкурс за да може да бъде проведен, Любо Мегов ми звънна ако можем да се организираме и да участваме за да има все пак конкурс) група за конкурса "Е30" от четири автомобила
(моя, на Косата, на Лазар и на Никола от Ловеч).
Все пак това беше едно голямо признание за мен, а и поълни липсващата рамка на стената
За да бъде колата това, което е сега искам сърдечно да благодаря помоща на Сашо Косата, roko, Румен Тонков, bravo, lazaroni
Гледайки завършената тема (май стана бая дълга
) си мисля, колко лесно изглежда всичко тук на весели приказки и качени снимки.....всъщност всичко е правено с огромна любов и голяма доза педантизъм, а колко нерви, време и не на последно място доста пари заминаха по тая кола само аз си знам.....и на колко пъти съм бил готов да я засиля в някоя стена и да се откажа....обаче уви нали съм си инат и обичам да довършвам всичко до край.....и това стана и то за мен се получи добре
Другите оценки ги оставям на Вас:
.....тук случайно съм я снимал с няква бучка сирене
....а тук няква YES-ka със много специален американски чип

Всичко започна в началото на миналото лято, след дълго търсене из немските сайтове и обикаляне на място в Германия я открих.....черна 318is Coupe….с Мтехник, в „почти” добро състояние с достатъчно екстри (оригинална черна HELLA, шибедах и отваряне на задните прозорци, естествено Рекаро, вградени в централната конзола уреди на Schnitzer, пълен зимен пакет)

...с други думи добра основа за изграждането на това, което ми беше в главата. Докарах я в България някъде през началото на Август...видът и на снимките със сигурност изглеждаше доста по-добър от колкото беше в действителност, имаше малко ръжда на задната лява вежда и почти всеки детайл беше умишлено надран, салона не беше в перфектно състояние, нормално за кола произведена 1991година
но това не можа да ме направи по-малко щастлив от факта, че вече наполвина съм сбъднал мечатата си:
Още след първия поглед усетих че ще има промяна на плана и че няма да ми стигне просто едно леко освежаване, а ще се боядисва цялата....веднага след като я регистрирах я оставих при бояджиите:

по тяхни думи щеше да им отнеме не повече от 2, максимум 3 седмици за да я направят.....обаче крайният резултат беше точно 4 месеца...колата беше готова малко преди Коледа все пак наистина беше направена без забележка, хубавото беше, че от там излезна и със сменен двигател, не ми трябваше много време преди да установя, че IS-овия двигател не е подходящ за онова, което съм очаквал от една такава кола




хоп...и вече го няма:

ей го и новия вече в коша:

Естествено, постарах се и добрия външен вид на изцяло новият мотор да не бъде забравен:

тъкмо обмисляме какви реултати можем да очакваме от новия мотор




тук вече е с новата боя


По Нова Година, Дядо Мраз не ме беше забравил и ми донесе четири твърдички амортисьора MSP на Bilstein, не забрави дори и за пружините от Reuter Motorsport, създадени за каране в немската Група А, като по между другото видях, че ми е донесъл и четири диска Zimmermann Sport заедно с накладките и то не какви да е ами - Ferodo Racing


и задно окачване. Резултата беше наистина твърд



След това дойде ред и на реновирнето и на интериора, целият салон го закарах при Плешивия да го майсторят, взех си го от тях в уникален вид....седалките бяха тапицирани в плпат и алкантара, а вратите бяха изцяло алкантарени....


воланът, го поръчахме нов от Германия, за което Злати се погрижи



тук някъде беше мястото и на глезотийките като MP3 Player-a Becker Grand Prix


който по чудесен начин се вписа в ръбатото таблото на старата баба, боднах и един голям борд,

за да мога нагледно да следя изцеждането на джоба ми от палавото М20


Набутах и по един ксенон де що видях място за крушки по фаровете.....та да ми е светло нощем по планинските пътища


Естествено, когато колата беше почти готова, нямаше начин да не я тествам за да си сверя часовника с най-силните в този клас, а именно:


Първият и по-сериозен тест на колата беше на зимното съзтезнаие на Баховица (до Ловеч),



важното в случая е, че успяхме да финишираме


Карайки там, забелязах, че с нормалното Recaro на трийската няма да карам дълго, сметнах, че ще е по удачно да завивам с волана, вместо да се държа за него






шесточкови колани,

волан,

педали и предна и задна разпънка, да не вземе да се разкрачи от стегнатото окачване


Ето го и крайният резултат в интериора:

И така радвайки се из българските планини на снега с моята Красавица дойде пролеттаи аз трябваше да помисля за някакви по-големи джанти, които да пасват на визията на колата..... точно тогава във форума беше писал един наш всеобщ приятел, който показа новата си придобивка:

а това беше именно lazaroni, гледах я аз тая кола, радвах и се и в един момент установих, че от толкова гледане съм се влюбил в нейните джанти




Ето го и резултата:

Колата беше готова за наближаващия събор, с най-голямо нетърпение чаках да дойде момента, в който ще мога да я покарам на истинска писта....именно на Калояново (каква хубава реклама на Камор




ето и една снимка извън пистата на три красиви негърчета....едното без подслон(покрив


На този събор уви не можах да постигна добро класиране на пистата, но все пак имайки впредвид класа който беше измислен (над 2000куб см.

За конкурсите макар и без да имах каквато и да е нагласа и подготовка за участие се оказа, че спечеих в бързо сформиралата се (за първа година се оказа, че не може да се събере нужната бройка от участници в този конкурс за да може да бъде проведен, Любо Мегов ми звънна ако можем да се организираме и да участваме за да има все пак конкурс) група за конкурса "Е30" от четири автомобила

Все пак това беше едно голямо признание за мен, а и поълни липсващата рамка на стената

За да бъде колата това, което е сега искам сърдечно да благодаря помоща на Сашо Косата, roko, Румен Тонков, bravo, lazaroni



Гледайки завършената тема (май стана бая дълга


.....тук случайно съм я снимал с няква бучка сирене













....а тук няква YES-ka със много специален американски чип














Последна промяна gazzzar на 20 Авг 2009, 14:36, променена общо 1 път
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci






Със сигурност най-истински направеното и най-скъпо Е30 в България...
Много часове работа и много нерви,страшно много пари и мерак са хвърлени в тази кола, но всичко си заслужаваше...Знаеш че на теб винаги бих помогнал за каквото и когато трябва...
Ето така трябва да се прави когато искате хубаво Е30... Без да се жалят пари, време и нерви и само истински части без пестелъци от дреболии...
Евала братчед... Още една осъществена мечта...
Последна промяна DrivinGGoD на 29 Май 2008, 17:46, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Толкова много красота, перформанс и глезотии на едно място. НАПРАВО МЕЧТА!
Адаш наистина само ти си знаеш какво ти е коствала, НО СИ СТРУВА!!! НАИСТИНА!
п.с. и още нещо, колата наистина вози твърдо

Адаш наистина само ти си знаеш какво ти е коствала, НО СИ СТРУВА!!! НАИСТИНА!
п.с. и още нещо, колата наистина вози твърдо



- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
Евала братчед, мойто мнение го знаеш
Сега адаш, айде без да се изхвърляме моля ти се
Аз така на око като я гледам повече от 5 хиляди камъка няма къде да е вкарал


DrivinGGoD написа::bowdown:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Със сигурност най-истински направеното и най-скъпо Е30 в България...
....
Без да се жалят пари, време и нерви и само истински части без пестелъци от дреболии...
Евала братчед... Още една осъществена мечта...
Сега адаш, айде без да се изхвърляме моля ти се

Аз така на око като я гледам повече от 5 хиляди камъка няма къде да е вкарал



"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- niko_first
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 28.01.2005
- Местоположение: novi iskar
- Пол: Мъж
УНИКАЛНА Е30-ка човече
найстина невероятно много усилия са положени за колата обаче е просто УНИКАЛНА.....

найстина невероятно много усилия са положени за колата обаче е просто УНИКАЛНА.....


само гасссс на ИС-ката
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
..
LeX написа:Евала братчед, мойто мнение го знаеш
DrivinGGoD написа::bowdown:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Със сигурност най-истински направеното и най-скъпо Е30 в България...
....
Без да се жалят пари, време и нерви и само истински части без пестелъци от дреболии...
Евала братчед... Още една осъществена мечта...
Сега адаш, айде без да се изхвърляме моля ти се![]()
Аз така на око като я гледам повече от 5 хиляди камъка няма къде да е вкарал![]()
боя-2000лв
джанти-600-800лв
ока4ване-2000лв
претапициране-1000лв
спортна седалка+колан-500-700лв
мотор-2000лв
ами колега дотук над 7000,а волана,борда и още кой знае какво дето не е споменал

и тва е по много груби сметки,а на едно две неща май сам написал доста смешни цени

колата сам я виждал и наистина е много добра,евала колега

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
LeX написа:Сега адаш, айде без да се изхвърляме моля ти се![]()
Аз така на око като я гледам повече от 5 хиляди камъка няма къде да е вкарал![]()
Вярно е дивак...те хората карат уникални Е30ки в състояние много по-добро от тази и с много повече екстри за по 5 000 лв. ... ама в сънищата си...
Всъщност едно истинско Е30 като това струва много повече от 10 000 лв. и не мисля че някой от нас се чувства балък от това...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Евала
4акам да пусне6 снимки от нова година.
Заслужава6е си
Само 4е така като гледам 4е ти е трябвало една година, а си си постоянно в БГ, направо се отказвам да правя моита... няма да успея в този живот

4акам да пусне6 снимки от нова година.
Заслужава6е си

Само 4е така като гледам 4е ти е трябвало една година, а си си постоянно в БГ, направо се отказвам да правя моита... няма да успея в този живот

изчетох всичко на един дъх поне 4-5 пъти
мога да кажа само едно голямо ЕВАЛА
перфектна е
жив и здрав да си да и се радваш дълго време и тя покрай теб
П.П.

мога да кажа само едно голямо ЕВАЛА

перфектна е

жив и здрав да си да и се радваш дълго време и тя покрай теб

П.П.



Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани