Проблем с запалването M43
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с запалването M43
Колеги доста странен проблем ме споходи. Колата е М43Б18 - вървеше си перфектно , но днес както бях спрял на един паркинг , качвам се давам на контакт завъртам и нищо - изобщо не иска да пали. На таблото светкат всички лампи , климатроника не тръгва - въртя да запали , но няма никой , дори не иска да завърти. Огледах бушоните и нямаше нищо изгоряло. Пробвах да я бутнем , но пак не запали. След това я дръпнахме с въже до блока , пробвах по пътя но пак не искаше да запали.
Някакви предложения къде може да се крие проблема и как да разбера къде е ? Явно , че проблема е някъде по електрониката , но незнам от къде да започвам да меря ?
Някакви предложения къде може да се крие проблема и как да разбера къде е ? Явно , че проблема е някъде по електрониката , но незнам от къде да започвам да меря ?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с запалването M43
Може би се е повредил клемореда и не се подава захранване към главното реле, когато завъртиш ключа, може да е дефектирало и самото реле. Махни релето и с парче кабел направи мост между 30 пин и 87-и и 87а пин на релето и пробвай да запалиш.
Re: Проблем с запалването M43
don_gori написа:Колеги доста странен проблем ме споходи. Колата е М43Б18 - вървеше си перфектно , но днес както бях спрял на един паркинг , качвам се давам на контакт завъртам и нищо - изобщо не иска да пали. На таблото светкат всички лампи , климатроника не тръгва - въртя да запали , но няма никой , дори не иска да завърти. Огледах бушоните и нямаше нищо изгоряло. Пробвах да я бутнем , но пак не запали. След това я дръпнахме с въже до блока , пробвах по пътя но пак не искаше да запали.
Някакви предложения къде може да се крие проблема и как да разбера къде е ? Явно , че проблема е някъде по електрониката , но незнам от къде да започвам да меря ?
Щом не работи климатроника,значи проблема е в захранването на EWS-а.Затова не върти на стартер.ЕWS-а и климатроника имат общо захранване.Това се случва доста често при е36.Извади EWS-а и му пусни плюс през контакт и си готов.

- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с запалването M43
sachs написа:don_gori написа:Колеги доста странен проблем ме споходи. Колата е М43Б18 - вървеше си перфектно , но днес както бях спрял на един паркинг , качвам се давам на контакт завъртам и нищо - изобщо не иска да пали. На таблото светкат всички лампи , климатроника не тръгва - въртя да запали , но няма никой , дори не иска да завърти. Огледах бушоните и нямаше нищо изгоряло. Пробвах да я бутнем , но пак не запали. След това я дръпнахме с въже до блока , пробвах по пътя но пак не искаше да запали.
Някакви предложения къде може да се крие проблема и как да разбера къде е ? Явно , че проблема е някъде по електрониката , но незнам от къде да започвам да меря ?
Щом не работи климатроника,значи проблема е в захранването на EWS-а.Затова не върти на стартер.ЕWS-а и климатроника имат общо захранване.Това се случва доста често при е36.Извади EWS-а и му пусни плюс през контакт и си готов.
Сега говорих с колегата:
Питаше как да пусне + до EWS-а ...
Кое-къде как... на кой пин?
Re: Проблем с запалването M43
Колеги да вметна , че днес бях разглобил и буксата за малкия борд и може евентуално някой пин да се е окъсил на маса (предположение).
Гледах , че има един червен/жълт кабел , който ходи от борда към EWS-a (черен модул с жълта букса) , мерих го на контакт и даваше 3V.
Някаква информация кой кабел какво дава и може ли по някакъв начин да шунтирам тоя EWS поне да разбера от къде идва проблема ?
Водих я при едни маистори и прегледаха стартера върти(по някакъв изкуствен начин го пробваха) , бензиновата помпа си подава говриво , но не иска пак да запали въпреки , че стартера вече завърта.
Гледах , че има един червен/жълт кабел , който ходи от борда към EWS-a (черен модул с жълта букса) , мерих го на контакт и даваше 3V.
Някаква информация кой кабел какво дава и може ли по някакъв начин да шунтирам тоя EWS поне да разбера от къде идва проблема ?
Водих я при едни маистори и прегледаха стартера върти(по някакъв изкуствен начин го пробваха) , бензиновата помпа си подава говриво , но не иска пак да запали въпреки , че стартера вече завърта.
- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: Проблем с запалването M43
Да те питам мести ли шофиорската седалка преди случката на паркинга?
Re: Проблем с запалването M43
Колеги оправих се по нощите и искам да благодаря на всички включили се и НАЙ НАЙ-МНОГО на колегата sachs , който ме насичи към EWS-a
Явно още на паркинга като съм преглеждал бушоните съм подминал номер 31 , който е бил изгорял. Това мисля , че е главния бушон за EWS-a и днес със случката с борда явно съм укасил нещо и е изгорял
Още един път благодарности на всички , които се включиха
Темата може да се заключи и изтрие вече !
Поздрави

Явно още на паркинга като съм преглеждал бушоните съм подминал номер 31 , който е бил изгорял. Това мисля , че е главния бушон за EWS-a и днес със случката с борда явно съм укасил нещо и е изгорял

Още един път благодарности на всички , които се включиха

Темата може да се заключи и изтрие вече !
Поздрави

- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: Проблем с запалването M43
Браво !! Дълго и безаварийно
питах те за седалката понеже на компакта (м43) веднъж дръпнахме седлаката на шофиора до край да търсиме нещо че ни беше паднало и точно като при тебе свети таблото но вообще не иска да завърти а то одоло неква букса имало се откачила глеми филми беха докато го опраиме...

Re: Проблем с запалването M43
don_gori написа:Колеги оправих се по нощите и искам да благодаря на всички включили се и НАЙ НАЙ-МНОГО на колегата sachs , който ме насичи към EWS-a![]()
Явно още на паркинга като съм преглеждал бушоните съм подминал номер 31 , който е бил изгорял. Това мисля , че е главния бушон за EWS-a и днес със случката с борда явно съм укасил нещо и е изгорял![]()
Още един път благодарности на всички , които се включиха![]()
Темата може да се заключи и изтрие вече !
Поздрави


- Aleksandur_Milestone
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 10.04.2012
- Пол: Мъж
Re: Проблем с запалването M43
zvetiko написа:Може би се е повредил клемореда и не се подава захранване към главното реле, когато завъртиш ключа, може да е дефектирало и самото реле. Махни релето и с парче кабел направи мост между 30 пин и 87-и и 87а пин на релето и пробвай да запалиш.
Колега имам същия проблем с 1,6 м43б16 е36 купе 96г. ставам сутринта тръгвам да паля не иска да завърти стартера... пробвахме на бутане , пак не става.. извадих ЕВС-а и почнах да търся съответните пинове който си написал но на буксата на ЕВС-а са от 1 до 20.. та въпроса ми е каде са тези пинове 30,87и , 87а ? на коя букса каде се намират да го изолирам тоя ЕВС и да му направя директно подаване на ток като байпас.
И може ли да ми е забравил чипа на клуча или да е изгорял компа на колата?
Re: Проблем с запалването M43
Aleksandur_Milestone написа:zvetiko написа:Може би се е повредил клемореда и не се подава захранване към главното реле, когато завъртиш ключа, може да е дефектирало и самото реле. Махни релето и с парче кабел направи мост между 30 пин и 87-и и 87а пин на релето и пробвай да запалиш.
Колега имам същия проблем с 1,6 м43б16 е36 купе 96г. ставам сутринта тръгвам да паля не иска да завърти стартера... пробвахме на бутане , пак не става.. извадих ЕВС-а и почнах да търся съответните пинове който си написал но на буксата на ЕВС-а са от 1 до 20.. та въпроса ми е каде са тези пинове 30,87и , 87а ? на коя букса каде се намират да го изолирам тоя ЕВС и да му направя директно подаване на ток като байпас.
И може ли да ми е забравил чипа на клуча или да е изгорял компа на колата?
1.Тези пинове за които пишеш са номерата на крачетата на релета
2.Ако мислиш че можеш да изолираш ЕВС-а -не си познал.Няма да стане,поне не и със сегашното ти ЕКУ.Трябва ти ЕКУ от по-ранните модели без ЕВС.
Това,че колата ти не пали не значи,че проблема непременно е в ЕВС-а...
- Aleksandur_Milestone
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 10.04.2012
- Пол: Мъж
Re: Проблем с запалването M43
sachs написа:Aleksandur_Milestone написа:zvetiko написа:Може би се е повредил клемореда и не се подава захранване към главното реле, когато завъртиш ключа, може да е дефектирало и самото реле. Махни релето и с парче кабел направи мост между 30 пин и 87-и и 87а пин на релето и пробвай да запалиш.
Колега имам същия проблем с 1,6 м43б16 е36 купе 96г. ставам сутринта тръгвам да паля не иска да завърти стартера... пробвахме на бутане , пак не става.. извадих ЕВС-а и почнах да търся съответните пинове който си написал но на буксата на ЕВС-а са от 1 до 20.. та въпроса ми е каде са тези пинове 30,87и , 87а ? на коя букса каде се намират да го изолирам тоя ЕВС и да му направя директно подаване на ток като байпас.
И може ли да ми е забравил чипа на клуча или да е изгорял компа на колата?
1.Тези пинове за които пишеш са номерата на крачетата на релета
2.Ако мислиш че можеш да изолираш ЕВС-а -не си познал.Няма да стане,поне не и със сегашното ти ЕКУ.Трябва ти ЕКУ от по-ранните модели без ЕВС.
Това,че колата ти не пали не значи,че проблема непременно е в ЕВС-а...
Днес колата запали! Дадох си ЕВС-а със ключа на 1 майстор и за 30 мин го оправи....



14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани