По какво серазбира дали двигателя е за основен ремонт!?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
ВаНко написа:Според мен колега като си ходил на 3 диагностики са ти показали три различни неща, защото самите майстори ползват различен софтуер за диагностиката. Запиши си час в Камор или Дару и там ще ти кажат със сигурност какво е. Мисля, че е някъде около 50 лева диагностиката в официалните представители на БМВ. Успех!
Ами ок,ама уж последната я правих в Бош сервиз.Би трябвало да е точна!?
Отчете ми и някаква грешка за "нивото на водата активно/повредено"
Така пише на листа!

Ккаво ще рече това незнам!?
Отпред около горивния филтър даде нещо на компа!Там където влизат две букси на платката.Едната от предната страна!
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
- ВаНко
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 7.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ...320ка...
- Мечтае да кара: M5 e39
- Детайли за колата: Bostongreen metallic, M-тех окачване, 17" М Contour (styl.23)
Кажи коя година е колата и нали не е TDS, а е TD само?!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
При мен е номер 9 от схемата - датчик на колянов вал
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
При мен е номер 9 от схемата - датчик на колянов вал
Power is nothing without control...


- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
ВаНко написа:Кажи коя година е колата и нали не е TDS, а е TD само?!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
При мен е номер 9 от схемата - датчик на колянов вал
92- ра TD
Nasko_325TD написа:ВаНко написа:Кажи коя година е колата и нали не е TDS, а е TD само?!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
При мен е номер 9 от схемата - датчик на колянов вал
92- ра TD
отзад на маховика
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Под стартера.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: По какво серазбира дали двигателя е за основен ремонт!?
Nasko_325TD написа:Интересува ме защото,ходих на 3-и диагностики и на 3-те ми отчете различни неща.
На първата ми казаха датчик на колянов вал,на 2-та ми казаха вода в горивото и настройка на скоростите,а на 3-тата ми излезна "Индикатор за нивото на водата
активно/повредено.
И сега незнам какво да правя?
Колата не ми пали топла,въртя до падане на акомулатора и не ще!
Бях на един майстор,той ми каза,че можело да е от главата на помпата или от верига,ама аз де да знам сега дали не е от кйомпресията или от веригата или от главата на помпата!?
А тя е следната:
1-28
2-25
3-24
4-24
5-24
6-24
Колата не ми гори много,не пуши не,върви си добре!
Наскоро като загрееше се получаваше нещо такова:
Давам газ вдига обороти двигателя работи,но не се придава движението към колелата и колата става мудна все едно карам голф!?
(нищо лично към шофиорите на тези коли,всеки си прави сметката).
Сега дилемата е дали да и правя основен ремонт!?Понеже идва лято и така няма да я бъде с това трудно палене!?
Някъде четох,че можело да е от гарнитурите на помпата.Дърпала въздух от там и затова не палила лесно.Ама незнам дали е така!?![]()
Помагайте колеги,че аман вече!
Колега от симптомите които си изброил не мисля че си за основен ремонт..
1) Ангренажна верига за смяна , разхлабила се е и колата не ще да пали топла
Решение - В Юве Бош сервиз в София(Под автокъща А2) ми казаха че вместо да се сменя веригата(която е цифра) слагали някакъв аванс на веригата, така че при въртене на стартер веригата авансово се зацепва и колата пали от раз.(цената ориент. около 150 лв.)
2)ГНП - като съм чувал че често електрониката си заминава и дори да се ремонтира,около 200 лв. ремонт, няма гаранция колко ще изкара
3) спукана глава - вода в цилиндрите, колата няма да запали никога

4)Датчик на коляновия вал
Това са проблемите , с които съм се сблъсквал, общо 4 тдса съм карал, все някой от тях имаше нещо такова като проблем.325 ТД, като твоята дори счупи вала и в момента е в раздел продава на части

Според мен тръгни от веригата,ГНПто...
Виж дали не духа гарнитурата,дали не надува маркучите и т.н.,тогава значи е глава. Опасното е че ако е глава може колата да си върви и най накрая да блокира ДВГто....
Това е от мен и моя опит с ТДСите и ТД...дано съм помогнал.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Ами значи ГНП е сменено(по точно управлението),за веригата не се чува,казаха ми че е добре!А за вода засега не гори,значи остава да е от датчика на коляновият вал.
Говорих с едни хора в един сервиз и те казаха,че ще го сменим и ако поче да пали топла ще го купя!
Ще пиша какво е станало,като го сменим!
Значи днес си отворих акумолатора да видя на какъв хал е.Побра 0,5л дестилирана вода!И ми се струва че сега върти по-добре.Обаче сега понякога пали топла,понякога не!
Възможно ли е да е от него!?
Понеже имам и проблем с "+",раздул се е точно след клемата и е корозирал!
Говорих с едни хора в един сервиз и те казаха,че ще го сменим и ако поче да пали топла ще го купя!

Ще пиша какво е станало,като го сменим!

Значи днес си отворих акумолатора да видя на какъв хал е.Побра 0,5л дестилирана вода!И ми се струва че сега върти по-добре.Обаче сега понякога пали топла,понякога не!

Възможно ли е да е от него!?
Понеже имам и проблем с "+",раздул се е точно след клемата и е корозирал!

- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Батка,чувал съм теории за проблема с топлото палене,които гласят че и слабия акомулатор е бил причина по някога.Пробвай с някой по-силен или стартерна количка.Ще е много добре ако това ти е било проблема.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани