Въпрос към знаещите: Проблем със стартера
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- ivanku4eto
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 27.05.2012
- Пол: Мъж
Въпрос към знаещите: Проблем със стартера
Така да ви питам трудното палене на топъл двигател на бмв 325 тдс 1997г на 300 000км трудното палене дължи ли се на стартера или е от веригата имам и възвратен клапан на горивният филтър сменял съм гарнитури на гнп помпата няма въздух от никаде но на топъл двигател пак върти 3 4 макс до 6 секунди... Благодаря предварително
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпрос към знаещите: Проблем със стартера
Като се закачи на копютър се вижда на 100% предварението и закъснението което има на топъл мотор.
Но на тия километри ако не са сменявани веригите, няма какво да се чудиш.
приготвяш едни 600-700лв. и после се радваш на перфектно работещ и вървящ ТДС с по нисък разход.
Но на тия километри ако не са сменявани веригите, няма какво да се чудиш.
приготвяш едни 600-700лв. и после се радваш на перфектно работещ и вървящ ТДС с по нисък разход.

Re: Въпрос към знаещите: Проблем със стартера
На мене ми понамирисва на помпа но същите симптоми са и на веригата но ако е на 300000 РЕАЛНИ няма как да е тя
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Въпрос към знаещите: Проблем със стартера
Може да е от бендикса на стартера.Когато той е заминал,пали трудно на толъл двигател,като се чува едно стържене от стартера.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпрос към знаещите: Проблем със стартера
nikocom написа:На мене ми понамирисва на помпа но същите симптоми са и на веригата но ако е на 300000 РЕАЛНИ няма как да е тя
ДОООБРЕ

Колега недей така смело, щото те от БМВ не са балами да дават предписание за смяна на 200000км. на 300к викаш е кат нова

Няма смисъл да спориме, кара се колата на някой с нужната апаратура закача я и гледа какви отклонения бичи докато е топла, ако не вярва оставя я да изтине колегата и пак я закача и ще види раликата сам.
От мойта извавдих веригите на 284к без симптоми , в смисъл нямах проблем с топлия старт(просто не ми се рискуваше още веднъж да скъсам верига и да изхвърля колата заради това.) и бяха с по един сантиметър по дълги от новите.

Re: Въпрос към знаещите: Проблем със стартера
vld написа:nikocom написа:На мене ми понамирисва на помпа но същите симптоми са и на веригата но ако е на 300000 РЕАЛНИ няма как да е тя
ДОООБРЕ
Колега недей така смело, щото те от БМВ не са балами да дават предписание за смяна на 200000км. на 300к викаш е кат нова![]()
Няма смисъл да спориме, кара се колата на някой с нужната апаратура закача я и гледа какви отклонения бичи докато е топла, ако не вярва оставя я да изтине колегата и пак я закача и ще види раликата сам.
От мойта извавдих веригите на 284к без симптоми , в смисъл нямах проблем с топлия старт(просто не ми се рискуваше още веднъж да скъсам верига и да изхвърля колата заради това.) и бяха с по един сантиметър по дълги от новите.
Значи колега викаш твойта е била на 284к обаче на колко е всъшност никой не знае освен ако не я караш от нова .По твоята логика всички в форума трябва да хукнат да сменят вериги а има доста с дизели на над 300к без проблем .Но ако говорим за идеални заводски параметри си прав да всяка работила верига има разлика от новата .
- ivanku4eto
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 27.05.2012
- Пол: Мъж
Re: Въпрос към знаещите: Проблем със стартера
Мерси колеги ще видя какво ще направя и ще пиша пак 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Въпрос към знаещите: Проблем със стартера
Спора за веригата е излишен. Вярно - верига е, но си има живот и тя, и не е никак излишно да се смени. За трудния топъл старт на ТДС има писано много, и правилно колегата-автор се е насочил към веригата. Но се твърди и че проблема в доста случаи е някакъв температурен датчик в помпата. Бях чел тема, в който се описва как след обливане на помпата с вода мотора започва да пали нормално. Само че не се изясни докрай кое, как и защо. Кофтито е, че не помня нито в кой раздел го четох това, нито кой беше колегата. Може да се разровиш и да потърсиш. Но и vld ясно даде съвет какво е удачно да се направи.
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: Въпрос към знаещите: Проблем със стартера
ако върти мудно , най-вероятно е за втулки и четки стартера или кофти акумулатор,ако върти добре проблема е по-скъп 

6>4
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Въпрос към знаещите: Проблем със стартера
ShibinG написа:ако върти мудно , най-вероятно е за втулки и четки стартера или кофти акумулатор,ако върти добре проблема е по-скъп
Ако върти мудно може и да стига малко ток до стартера въпреки новия акумулатор и т.н.
- ivanku4eto
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 27.05.2012
- Пол: Мъж
Re: Въпрос към знаещите: Проблем със стартера
Колеги засега поглеждам към стартера бендикса но не знам все още искам също да ви попитам вчера ми светна лампата на таблото за аербега и сега си свети тва не ми се е случвало някакви идеи ? мс предварително 

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Въпрос към знаещите: Проблем със стартера
ivanku4eto написа:Така да ви питам трудното палене на топъл двигател на бмв 325 тдс 1997г на 300 000км трудното палене дължи ли се на стартера или е от веригата имам и възвратен клапан на горивният филтър сменял съм гарнитури на гнп помпата няма въздух от никаде но на топъл двигател пак върти 3 4 макс до 6 секунди... Благодаря предварително
Колега , няма вариянт колата да пали трудно заради проблем със стартера ..... Стартера или върти както трябва , ако всичко му е изрядно , или не върти (било то заради механичен или електрически проблем и без значение дали двигателя е топъл или студен ) ... По въпроса за това кога трябва да се сменя верига , спора е напълно излишен ... , няма значение на колко километра е веригата , има значение как е експлоатиран и поддържан двигателя ... може да е на 200к и да е за боклука , а може и на 400к да е и пак да си има живот ..... Владо ти каза , щом има такъв проблем просто закачи колата на диагностика .... там ще видиш също и как е настроене помпата ... За мен си за верига ...
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Въпрос към знаещите: Проблем със стартера
Айде хвърли един поглед и тук..viewtopic.php?t=25586
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани