Моля за съвет колеги

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

Моля за съвет колеги

Мнение от repibg » 06 Яну 2012, 21:26

Здравейте,

поради силният валеж тази вечер ми се случиха много проблеми.
1.При тръгване ми се счупи дясната чистачка пък валеше като из ведро.както ида е ,повдигнах я да не стърже на стъклото.
2.Поради неописуемите огромни локви-язовири докато наближа до дома си проси плувахме.
единият от ремъците взе да свири,ламбдата се намокри а стресът от нея по кръстовищата не мога да го опиша.гасне не пали,га запали не може да тръгне или тръгва но никаква мощ.
3.поради шума от ремъка спрях в дясно на една улица и реших да отворя капака на мотора да видя.по дяволите значи,,,, :banghead: :banghead: беше тъмничко и не видях че дясната чистачка е повдигната и когато повдигнах капака на мотора тя се затегна и с сила се удари на стъклото,понеже нямаше чистачка се удари направо металната част на стъклото и го напука.сърцето ми се сви,не е за говорене.

та желая съвет от вас,

как мога да изолирам ламбдата от вода.?има ли с нещо да я намажа така че да издържи на 400 градуса.
за стъклото какво мога да направя?напуканото започва там от където металната кука опира на стъклото и се разделя нагоре на три линии по 20 см дължина нагоре.стана като цвете.
ако е за смяна какво щв ми предложите?В Кърджали съм.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Моля за съвет колеги

Мнение от vanka7a » 06 Яну 2012, 21:38

Стъклото го сменяш, надявам се каското да ти покрие щетата (ако имаш каско).
А ламбдата не би трябвало да създава проблеми дори и да се намокри... А чак да гасне и да не пали :roll: Да не е влезнало вода при датчици, свещи?

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Моля за съвет колеги

Мнение от vladi_a_i » 06 Яну 2012, 21:46

И на мен ми се случи абсолютно същото нещо,но стъклото не ми пострада.Наистина много неприятно беше,та се замислих за това..viewtopic.php?t=42240
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

Re: Моля за съвет колеги

Мнение от repibg » 06 Яну 2012, 21:53

vladi_a_i написа:И на мен ми се случи абсолютно същото нещо,но стъклото не ми пострада.Наистина много неприятно беше,та се замислих за това..viewtopic.php?t=42240


здр,

тази кора и аз я имам.,но локвите бяхо поне 30см и като си в движение се надигат поне до 50см.какво ли може да се намокри.стартера въртеше поне 20 секунди.,и така на 2пъти палеше.за свещите не съм сигурен щото много валеше и беше тъмно.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Моля за съвет колеги

Мнение от vladi_a_i » 06 Яну 2012, 22:00

На моменти колата в движение въобще не ми даваше да я форсирам,давам газ тя глъхне,на моменти се оправя :dunno: ,датчика на коленовия вал всичко беше мокро при него-дали омасяваше,че нали е на магнитни импулси и мешаше :dunno: .Даже докато бях с пуснати чистачки и ремъка беше понамокрен скороста им намаляваше и посвирваше..но палеше без проблем и сега е вече суха щот излизах на два пъти и сега няма помен от проблема,та затова ще мисля за кора отдолу :yes: .
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Моля за съвет колеги

Мнение от Smoocki » 06 Яну 2012, 22:34

с какъв двигател си ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

Re: Моля за съвет колеги

Мнение от repibg » 06 Яну 2012, 23:19

Smoocki написа:с какъв двигател си ?

вярно, извинете.от случките забравих.
мотора М43Б16 95г.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Моля за съвет колеги

Мнение от Smoocki » 07 Яну 2012, 0:13

По скоро се е намокрила буксата и електрониката мисли ,че не работи подгрева на сондата .За датчика на коляновия вал -не би трябвало да се влияе от водата в часта при шайбата .
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Моля за съвет колеги

Мнение от ~Мишо~ » 07 Яну 2012, 0:49

Smoocki написа:По скоро се е намокрила буксата и електрониката мисли ,че не работи подгрева на сондата .За датчика на коляновия вал -не би трябвало да се влияе от водата в часта при шайбата .

:yes: Подсуши буксата и трябва да се оправи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 21.04.2010
Местоположение: Αθἠνα
Пол: Мъж
Кара: е36 купе

Re: Моля за съвет колеги

Мнение от Yanko Petrov » 07 Яну 2012, 9:32

Smoocki написа:По скоро се е намокрила буксата и електрониката мисли ,че не работи подгрева на сондата .За датчика на коляновия вал -не би трябвало да се влияе от водата в часта при шайбата .


Точно това е станало.

vanka7a написа:А ламбдата не би трябвало да създава проблеми дори и да се намокри... А чак да гасне и да не пали :roll:


Колега филма е голЕм, мани... Играл съм в него главна роля :mhihi:

Към колегата с темата - откачи буксата да изтече водата, остави я малко да поизсъхне и си ок, ама до другия порой... Иначе погледни отдолу и измисли с какво да я увиеш цялата букса, импровизирай, все ще ти дойде нещо на акъла.

repibg написа:как мога да изолирам ламбдата от вода.?има ли с нещо да я намажа така че да издържи на 400 градуса.


Буксата, колега, не самата сонда на тръбата!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Моля за съвет колеги

Мнение от bum_bum » 07 Яну 2012, 11:31

Опаковай си буксата в термо шлаух. Самата сонда вижда толкова зор в генерацията, че малко вода и е последния проблем.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

Re: Моля за съвет колеги

Мнение от repibg » 07 Яну 2012, 20:47

Благодаря Ви колеги,
ще изолирам буксата на ламбдата.
За стъклото ще ходя да ми надраскат кръкчета да не продължава да се пука.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 26.02.2007
Местоположение: Англия
Пол: Мъж
Кара: E36 Touring 320i

Re: Моля за съвет колеги

Мнение от Ivelin » 09 Яну 2012, 20:51

Колега,каквото и да изолирваш там, другия път недей гази с Е60 М5 с мотора М43Б16 във вода дето се дига на 50 см, да не се наложи да оставяш колата там.
Все пак не е предвидена за такива водни препятствия машината.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1237
Регистриран на: 20.05.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Touring

Re: Моля за съвет колеги

Мнение от nakoone » 10 Яну 2012, 13:16

repibg написа:.....
За стъклото ще ходя да ми надраскат кръкчета да не продължава да се пука.

Стъклото може и да се залепи,но не знам колко дълги са пукнатините.
Ако са много дълги ще струва скъпо,за това по-добре ново или втора ръка от форума.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 7.01.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW M43B18
Мечтае да кара: BMW 650i 2012
Детайли за колата: BMW e36 m43 318i 1994g. Black

Re: Моля за съвет колеги

Мнение от yovko90 » 12 Яну 2012, 0:26

Здравей колега.Буксата на Ламбда сондата е закрепена с здрава резба,през която не ми се вярва,че може да премине вода и евентуално да и нанесе някакви щети.При мен проблемите бяха подобни.Нямах мощност при подаване на газ колата заглъхваше и изгасваше.Сменях ламбда,филтър,свещи и правих многократни компютърни диагностики,но проблема си оставаше и всеки си повдигаше рамото и казваше,че не знае какво става.Най-накрая закарах колата при едни "газкаджии",които разбират само от механика и грам на идея си нямат от електроника и те установиха,че компресията на един от буталата е с налягане 5 атмосфери,което е много малко другите три бяха между 10.5 и 11.Оказа се,че имам повредени сегменти(дали счупени или нещо друго не знам) и затова колата губи мощност и лъже ламбда сондата като не може да изгори бензина.Направо ми се реве,защото ремонтът ще струва близо 1000лв.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook