ГНП 318 tds-тече
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
ГНП 318 tds-тече
Здравейте. Имам проблем с горивонагнетателната помпа (318 тдс)-теч от горния капак. Единия болт е секрет-триъгълна глава и нямам идея с какво да го отвия. Някой сблъсквал ли се е с този проблем?
Извинявайте ако темата вече е разисквана, но съм съвем нов във форума.
Благодаря ви предварително за помоща
Извинявайте ако темата вече е разисквана, но съм съвем нов във форума.
Благодаря ви предварително за помоща
- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
Колега, добре дошъл
. Това е темата на колегите zvetiko и ivan. от подфорума на е34, всичко е описано подробно http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=70412 Разгледай и другите теми за тдс-а в подфорума им, там има големи ентусиасти, които аз използвам случая да поздравя
.
пп. Ползвай и търсачката - помага много повярвай ми!


пп. Ползвай и търсачката - помага много повярвай ми!

- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Колеги, благодаря ви. В темата на Иван обаче помпата малко се различава от моята. Когато се отвори най-горния капак, плочката изглежда различно от това което е на снмките (колата е 97 год. и 4 цилиндъра), но предполагам това няма голямо значение за крайния резултат. Ще я разглобя тия дни, че теча се усилва. И не бешее само от горния капак
След като смених неговата гарнитурка, сега виждам, че тече през отвора на "оня" секретния болт (за него си направих ключе на струга и с малка пиличка пооформих 3-те стени, после го закалих). Сложих му медна гарнитурка, но явно тече и от от долното лице на главата на помпата. Дано накрая има резултат, че сега разхода е като на бензин 


- Банго
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 6.05.2006
- Местоположение: София-владая
- Пол: Мъж
ако не си махал плочка никога като я свалиш внимаваи че се чупи елемента на помпата и може да се префорсира мотора и не може да го огасиш понеже помпата не реагира на нищо и така се удрят буталата в клапаните.ако не си го правил по-добре отиди някаде да ти я направят че иначе ще ти излезе "евтино" Знам го от личен опит направил съм поне 100 помпи до момнета ама първата ми беше за учена на моята кол аи с еполуи лошия резултат
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
mi spri da govori6 prostotii togava....cherveia написа:ако не си махал плочка никога като я свалиш внимаваи че се чупи елемента на помпата и може да се префорсира мотора и не може да го огасиш понеже помпата не реагира на нищо и така се удрят буталата в клапаните.ако не си го правил по-добре отиди някаде да ти я направят че иначе ще ти излезе "евтино" Знам го от личен опит направил съм поне 100 помпи до момнета ама първата ми беше за учена на моята кол аи с еполуи лошия резултат

- Банго
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 6.05.2006
- Местоположение: София-владая
- Пол: Мъж
sachs написа:mi spri da govori6 prostotii togava....cherveia написа:ако не си махал плочка никога като я свалиш внимаваи че се чупи елемента на помпата и може да се префорсира мотора и не може да го огасиш понеже помпата не реагира на нищо и така се удрят буталата в клапаните.ако не си го правил по-добре отиди някаде да ти я направят че иначе ще ти излезе "евтино" Знам го от личен опит направил съм поне 100 помпи до момнета ама първата ми беше за учена на моята кол аи с еполуи лошия резултат






ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
- Банго
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 6.05.2006
- Местоположение: София-владая
- Пол: Мъж
sachs написа:mi spri da govori6 prostotii togava....cherveia написа:ако не си махал плочка никога като я свалиш внимаваи че се чупи елемента на помпата и може да се префорсира мотора и не може да го огасиш понеже помпата не реагира на нищо и така се удрят буталата в клапаните.ако не си го правил по-добре отиди някаде да ти я направят че иначе ще ти излезе "евтино" Знам го от личен опит направил съм поне 100 помпи до момнета ама първата ми беше за учена на моята кол аи с еполуи лошия резултат






ма ти си знаеш какво се прави


ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
cherveia написа:sachs написа:mi spri da govori6 prostotii togava....cherveia написа:ако не си махал плочка никога като я свалиш внимаваи че се чупи елемента на помпата и може да се префорсира мотора и не може да го огасиш понеже помпата не реагира на нищо и така се удрят буталата в клапаните.ако не си го правил по-добре отиди някаде да ти я направят че иначе ще ти излезе "евтино" Знам го от личен опит направил съм поне 100 помпи до момнета ама първата ми беше за учена на моята кол аи с еполуи лошия резултат![]()
![]()
![]()
![]()
![]()




- kobrata55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: gr, Samokov
- Кара: e39 520
тук ми стана интересно как като се счупи елемента на помпата колата остава на мах,обр.това е напално невазможно както и имаше и една друга изьепка че ако колекторите не са чисти пак неможеда угасиш колата.явно майсторите тук и идея си нямат
kobrata55 написа:тук ми стана интересно как като се счупи елемента на помпата колата остава на мах,обр.това е напално невазможно както и имаше и една друга изьепка че ако колекторите не са чисти пак неможеда угасиш колата.явно майсторите тук и идея си нямат
За форсирането теоритично е възможно, на практика незнам може би, ама да неможепш да я загасиш като и дръпнеш шалтера къде ще ходи питам АЗ




12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани