Насаждане на темпомат в Е34 М30В35
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- MINOTAVER
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: София
- Кара: 535i
- Мечтае да кара: B12 - SOON!!!
Насаждане на темпомат в Е34 М30В35
Здравейте, реших да насадя редица екстри в мойто Е34 и една от тях е темпомат. Някой правил ли е подобна операция и има ли представа какво точно трябва да се направи.
Just DRIVE
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Имаше да, но никой не го е правил (аз пуснах темата). Пратиха ме в Дару ама аз не искам някой да се учи на моята кола в движение и мераците отпаднаха за др. път или направо за Е32 

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Хубава работа!
За темпомата обикновено инсталацията е прокарана. Може лесно да се познае по кръглата букса лежаща върху левия калник (по посока на движението). Самия темпомат се състои от няколко неща - серво моторче с жило, модул за управление, прекъсвач на съединителя (за ръчна ск. кутия) и лостче за управление. Ако разгледате и самия дросел ще се уверите, че и на него има прорез за жилото на темпомата направен.
За да се инсталира темпомата трябва да закрепите моторчето на стойката му, да захванете жилото за дросела и да регулирате хлабината. Следва поставяне на контролния модул на темпомата и лостчето на волана. Лостчето се поставя като се свали долната част от кутията и по вече нарисувания профил от вътрешна страна се изреже дупката. Остава да монтирате прекъсвача на съединителя. Над него има букса същата като тази на бутона на спирачката. И тука трябва да обърнете внимание, че въпреки, че буксата е същата като бутона на спирачките, то на съединителя бутона е нормално затворен прекъсвач, така че трябва да се вземе специално такъв. Най-добре от колата от която се взима темпомата (ако е с ръчна ск. кутия), в противен случай трябва да се поръча и да се купи.
That's all folks
За темпомата обикновено инсталацията е прокарана. Може лесно да се познае по кръглата букса лежаща върху левия калник (по посока на движението). Самия темпомат се състои от няколко неща - серво моторче с жило, модул за управление, прекъсвач на съединителя (за ръчна ск. кутия) и лостче за управление. Ако разгледате и самия дросел ще се уверите, че и на него има прорез за жилото на темпомата направен.
За да се инсталира темпомата трябва да закрепите моторчето на стойката му, да захванете жилото за дросела и да регулирате хлабината. Следва поставяне на контролния модул на темпомата и лостчето на волана. Лостчето се поставя като се свали долната част от кутията и по вече нарисувания профил от вътрешна страна се изреже дупката. Остава да монтирате прекъсвача на съединителя. Над него има букса същата като тази на бутона на спирачката. И тука трябва да обърнете внимание, че въпреки, че буксата е същата като бутона на спирачките, то на съединителя бутона е нормално затворен прекъсвач, така че трябва да се вземе специално такъв. Най-добре от колата от която се взима темпомата (ако е с ръчна ск. кутия), в противен случай трябва да се поръча и да се купи.
That's all folks

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
За тва ли била тая свободна букса на калника която виси
къф съм кух
Са чатнах работата ... Мислех че нещо ми липсва на колата 




- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Gemar написа:Хубава работа!
За темпомата обикновено инсталацията е прокарана. Може лесно да се познае по кръглата букса лежаща върху левия калник (по посока на движението). Самия темпомат се състои от няколко неща - серво моторче с жило, модул за управление, прекъсвач на съединителя (за ръчна ск. кутия) и лостче за управление. Ако разгледате и самия дросел ще се уверите, че и на него има прорез за жилото на темпомата направен.
За да се инсталира темпомата трябва да закрепите моторчето на стойката му, да захванете жилото за дросела и да регулирате хлабината. Следва поставяне на контролния модул на темпомата и лостчето на волана. Лостчето се поставя като се свали долната част от кутията и по вече нарисувания профил от вътрешна страна се изреже дупката. Остава да монтирате прекъсвача на съединителя. Над него има букса същата като тази на бутона на спирачката. И тука трябва да обърнете внимание, че въпреки, че буксата е същата като бутона на спирачките, то на съединителя бутона е нормално затворен прекъсвач, така че трябва да се вземе специално такъв. Най-добре от колата от която се взима темпомата (ако е с ръчна ск. кутия), в противен случай трябва да се поръча и да се купи.
That's all folks
А като си с автомат каква е процедурата? А картинки ще има ли?? Най добре кажи цена за поставяне и списък с частите и всички мераклии ще дойдем при теб. Така и вълка сит и Е34-ката с темпомат

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
намерих си моторчето с жилото за темпомата от е30
и лостче от тдс днес ще го монтирам да видим кво ще стане
и лостче от тдс днес ще го монтирам да видим кво ще стане

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Затова ли аз като натисна съединителя и съм включил темпомата и оборотите ми скачат до макс. Преди колата беше автомат но сега вече е със ръчни скорости и явно го нямам този прекъсвач на съединителя.Gemar написа:Хубава работа!
За темпомата обикновено инсталацията е прокарана. Може лесно да се познае по кръглата букса лежаща върху левия калник (по посока на движението). Самия темпомат се състои от няколко неща - серво моторче с жило, модул за управление, прекъсвач на съединителя (за ръчна ск. кутия) и лостче за управление. Ако разгледате и самия дросел ще се уверите, че и на него има прорез за жилото на темпомата направен.
За да се инсталира темпомата трябва да закрепите моторчето на стойката му, да захванете жилото за дросела и да регулирате хлабината. Следва поставяне на контролния модул на темпомата и лостчето на волана. Лостчето се поставя като се свали долната част от кутията и по вече нарисувания профил от вътрешна страна се изреже дупката. Остава да монтирате прекъсвача на съединителя. Над него има букса същата като тази на бутона на спирачката. И тука трябва да обърнете внимание, че въпреки, че буксата е същата като бутона на спирачките, то на съединителя бутона е нормално затворен прекъсвач, така че трябва да се вземе специално такъв. Най-добре от колата от която се взима темпомата (ако е с ръчна ск. кутия), в противен случай трябва да се поръча и да се купи.
That's all folks


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
stambo_81dg написа:намерих си моторчето с жилото за темпомата от е30
и лостче от тдс днес ще го монтирам да видим кво ще стане
не става от тдс лоста

ако някои с тдс,тд иска продавам го 60 лв
или евентоално бартер за бензинов такъв
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Re: ре
slavianko написа:Затова ли аз като натисна съединителя и съм включил темпомата и оборотите ми скачат до макс. Преди колата беше автомат но сега вече е със ръчни скорости и явно го нямам този прекъсвач на съединителя.![]()
Най-вероятно да

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: ре
Gemar написа:slavianko написа:Затова ли аз като натисна съединителя и съм включил темпомата и оборотите ми скачат до макс. Преди колата беше автомат но сега вече е със ръчни скорости и явно го нямам този прекъсвач на съединителя.![]()
Най-вероятно да
то е подадена газ и като натиснеш съединителя и не се изключва темпомата и газта си остава подадена

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ре
Сега ми стана ясно да. Но от къде мога да си го купя този прекъсвач че да се оправи при мен. Не че ми е проблем щото аз вече знам и не натискам съединител без да съм изключил темпоматаstambo_81dg написа:Gemar написа:slavianko написа:Затова ли аз като натисна съединителя и съм включил темпомата и оборотите ми скачат до макс. Преди колата беше автомат но сега вече е със ръчни скорости и явно го нямам този прекъсвач на съединителя.![]()
Най-вероятно да
то е подадена газ и като натиснеш съединителя и не се изключва темпомата и газта си остава подадена


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Кажи къде точно искаш да ти снимам и утре ще ти направя една дузина снимки че днес вече се стъмни навън и няма да се види нищоtsb_bg написа:Колеги, може ли някой с темпомат да пусне някоя снимка къде точно е монтиран и как е свързан


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани