Проблем с работата на двигателя на бензин

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 26.08.2007

Проблем с работата на двигателя на бензин

Мнение от windcoast » 11 Яну 2009, 17:54

Здравейте! Имам старичка Е34 520i, която обаче много си харесвам. :) Лошото е, че от лятото започна едно проблемче с двигателя, което не го реших още тогава и сега вече е толкова сериозен, че въобще не мога да го подкарам на безин. Затова моля за някакъв съвет!!!
Всичко започна след махане на катализатора. Оставих я в един сервиз и след това се почнаха мъките! Започна да не работи добре на бензин (на газ си е супер) и от ден на ден ставаше все по-зле. Има монтирана газова уредба от евтините, при които газта влиза заедно с въздуха. Колкото е по-студена, толкова по-лошо работи на бензин. Сега в тия студове, мога да я паля само на бензин, обаче толкова е зле вече, че имам чувството, че двигателя ще скъса тампоните всеки момент и ще тръгне да ме бие по главата (не вярвам да работят повече от 3-4 цилиндъра). В момента в който подам газ, заглъхва и угасва, а пък всички комшии се оплакват от обгазяването, което им прилагам (направо не се диша на 10 метра от нея). На газ нямам никаъв проблем.
Моля за съвет! Някой да ме насочи къде мога да я закарам за диагностика.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 11 Яну 2009, 18:08

хммммм
на дебитомер ми звучи така както го описваш
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 11 Яну 2009, 18:11

да е гърмяла от тогава
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 550

Мнение от Nickola » 11 Яну 2009, 18:46

Здравей!
Провери си бензинова помпа , филтър на бензиноват помпа, моторчето за празен ход, и разбира се - деботимера.

После може и работата на дюзите да провериш.

Успех!
"При подходящ вятър и кокошката би могла да лети."

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 11 Яну 2009, 19:07

Nickola написа:Здравей!
Провери си бензинова помпа , филтър на бензиноват помпа, моторчето за празен ход, и разбира се - деботимера.

После може и работата на дюзите да провериш.

Успех!


виж горивото,помпа филтър маркучи клапан дюзи,не е от дебитомер,моя го откачам и си бачка перфектно,просто влиза в авариен режим ;) гориво е 100%

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 11 Яну 2009, 19:47

не храни матора..явно не му стига горивото-може и дюзи запушени :( :(
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Здр

Мнение от saint85 » 12 Яну 2009, 11:10

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=123673
Виж тази тема колега може да ти е от полза и си провери всички маркучи за въздох -вакумни и и направи една диагностика компа ще си каже ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 19.08.2008

Мнение от S 70/3 » 12 Яну 2009, 11:43

свали си дюзите и ги из4исти.аз имах същия проблем с опела ми които е на метан, казаха ми в сервиза 150лв за по4истване и 1 ден стои колата там :( при което реших 4е 150 няма да дам отворих си дюзите и с лако4истител и нежна кърпа им махнах нагара а тои беше доста..може да пробваш с кле4ки за уши да топнеш тампон4ето в лако4истител(от ония за женските нокти)и да по4истиш разпръсква4а,като процедурата повтаряш няколко пъти и ги поливаш обилно с лако4истителя докато 4елото на дюзата светне до метален блясък и видиш наколко миниатюрни отвора..но запомни с нищо метално не ги 4овъркаи 4е се прецаква..аз в края на 4истенето ги пръснах обилно с ВД 40 и сега двигателя мърка като коте колата ускорява както си трябва на бензин и разхода е в норма..след като я сглобиш я изфорсираи и може да сложиш добавка за дюзи в резервоара.при мен само с добавка не се полу4и трябваше и по4иствеане...дано съм бил полезен

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 26.07.2008
Пол: Мъж
Кара: bmw 520

re

Мнение от markanec » 13 Яну 2009, 14:52

колега виж дали нети харчи масло от гумичките на клапаните и успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: sf
Кара: e38 740i/6
Мечтае да кара: BMW е34
Детайли за колата: черна с шадоулайн!

Мнение от byxal » 13 Яну 2009, 19:18

Май всеки казва това от което е патил с подобни признаци...опитай се да си малко по конкретен...кажи което си проверил от казаното да отмятаме ;) сподели и мотора кой е :) аз лично с моя (M50) имах подобен проблем който идваше от гарнитурата на клапаните,или по конкретно от тези малки гарнитурки който са около свещите...самата свещ се баняше в масълце :mhihi: Но при мен не го правеше постоянно а само докато не изчисти :idea:

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 13 Яну 2009, 19:27

Колега, първото нещо, което бих направил на твое място, е да проверя какво прави ламбда сондата, ако такава е останала такава след интервенцията на специалистите по ауспуси...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 13 Яну 2009, 19:39

+1 за запушени дюзи.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook