За EGR клапана

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 21 Апр 2007, 8:37

Enrique написа:Не става ли само да се запуши малката тръбичка гумената дето влиза отдолу?Или требе и голямата да се запушва?

Това става на работещ коректно клапан но както писах и по-горе ако е заседнал нещо няма да промени.Затова е по-добре да се запуши металната тръба за да е сигорно 100% и без друго операцията е супер проста и не отнема време :winky:

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 26.05.2005
Местоположение: Слънчака
Пол: Мъж
Кара: E91 330XD
Мечтае да кара: 280hp

?

Мнение от naz » 22 Апр 2007, 21:50

и аз направих описаната процедура и затворих с капачка отвора а другия маркуч с болтче :lol:
дано има ефект -зашото от1/2 дена карам тъй и не съм усетил разлика да е по мощна колата или подобни,просто ще е по чист двигателя мисла само


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 23 Апр 2007, 8:15

Колеги искам само да отбележа че не е задължително да усетите някаква разлика.Ако клапана е бил наред няма да усетите такава след неговото изолиране.При мен лично се усети разлика защото беше прецакан и затова и поради тази причина имах и намаление на разхода. :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 26 Апр 2007, 9:41

dinozab написа:Колеги искам само да отбележа че не е задължително да усетите някаква разлика.Ако клапана е бил наред няма да усетите такава след неговото изолиране.При мен лично се усети разлика защото беше прецакан и затова и поради тази причина имах и намаление на разхода. :idea:


Много добре казано! :D
За видимо повишаване на мощноста се слага Wastegate :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 30 Апр 2007, 10:22

Изчетох внимателно мненията,запуших дупката и аз:mhihi: ,но още е рано да кажа дали съм усетил нещо , имам обаче следните въпроси:
След като запуша голямата дупка ,какъв е смисълът да запушвам малката?;)
Когато клапанът е прецакан ясно-вкарват се допълнително газове в системата при ниски обороти без да има нужда от тях,обаче когато е наред и бъде запушен не се ли обърква работата на двигателя и не му ли се подават по-малко газове от необходимото при по-високи обороти(предполагам ,че цялата работа на двигателя е настроена при определени обороти да се вкара еди колко си допълнително газове през клапана).
Може би най-добрият вариант е да се почисти клапана както показа колегата-ще отнеме време колкото да си измиеш зъбите. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

Мнение от dango » 30 Апр 2007, 16:24

И аз съм за почистването,хванах се миналата седмица да я почистя и почистих аз основно и при сглобяването случайно набарвам нещо в маркучето плътно парче олово навряно за изолиране на клапана,че го засилих и сега разлика не намирам никаква както преди така и сега.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 30 Апр 2007, 17:45

Обаче,че от там се цапа няма две мнения по въпроса-след два дни реших да сменя първата тапа с друга и имаше около един милиметър нагар. :confused:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 08 Май 2007, 15:32

Абе вий ква разлика искате да намерите все пак не слагате второ турбо :mhihi: :mhihi: :mhihi: Казах че при мен имаше щото тоя клапан беше тотално сбъгясан и колекторите от вътрешната страна ми са мазало.Просто писах тук да го изолирате и вие да не стане като при мен а който му се струва това тъпо може да иде да си купи нов да му излезе по-тънко :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 19.09.2006

Мнение от go_play » 09 Май 2007, 20:49

извинявам се ако прозвочи малко банално но нормално ли е тази вапросна джаджа е омазнена ое кам малкото по точно тънко маркуче от долната страна и ако е омазнено вазмажноли е да се извърше този изолация


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 10 Май 2007, 8:26

go_play написа:извинявам се ако прозвочи малко банално но нормално ли е тази вапросна джаджа е омазнена ое кам малкото по точно тънко маркуче от долната страна и ако е омазнено вазмажноли е да се извърше този изолация

Щом го изолираш ще спре да тече масло от там ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 10 Май 2007, 8:59

Бе аз си изолирах клапана (с капачка) и пак омаслява ! :evil:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 10 Май 2007, 9:14

pit55 написа:Бе аз си изолирах клапана (с капачка) и пак омаслява ! :evil:

Странно да не би да се изтича каквото е останало.На мен и на брат ми спряха да омасляват след като ги изолирахме :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 30.08.2005
Местоположение: Майна Таун

Мнение от Ivan Kazakov » 11 Май 2007, 14:32

Маслото което се отича през долния маркуч няма нищо общо с EGR-а.
Това са кондензирали маслени пари от вентилацията на мотора. Тя е вързана преди студения охлюв на турбото. Маслените пари се засмукват от турбалан, минават през интеркулера и се вкарват в смукателния колектор(мотора) за изгаряне. Въпросният кондензат се отича по маркуча за да не попадне в двигателя(опасност от хидравличен удар).


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 12 Май 2007, 8:29

Ivan Kazakov написа:Маслото което се отича през долния маркуч няма нищо общо с EGR-а.
Това са кондензирали маслени пари от вентилацията на мотора. Тя е вързана преди студения охлюв на турбото. Маслените пари се засмукват от турбалан, минават през интеркулера и се вкарват в смукателния колектор(мотора) за изгаряне. Въпросният кондензат се отича по маркуча за да не попадне в двигателя(опасност от хидравличен удар).

Да така е но като се изолира клапана и стои постоянно затворен спира да омаслява ;)

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook