Вибриране на място, при загрял двигател 530d

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 16.01.2006

Вибриране на място, при загрял двигател 530d

Мнение от broker » 11 Юни 2006, 16:19

Здравейте,

колата е 530д 99г. Когато я карам в задръстванията след като загрее двигателя, като спра на светофар запо4ва да вибрира/тресе леко. Скоро бях на профилакти4ен преглед и не откриха нищо.

Според Вас защо тресе?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 2.03.2005
Местоположение: София

Мнение от filipf » 11 Юни 2006, 20:44

Според мен причината се крие в увеличаването на скороста на въртене на перката за охлаждане на радиатора за антифриза или тази на радиатора на климатика. Там трябва да се погледне какво е положението - може би някой тампон на радиатор или крива (дебалансирана) перка.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 12 Юни 2006, 23:10

Имах такъв проблем. При мен се оказа, малкия дявол. Просто бях сипал нафта от ЕКО-то, а не както винаги от ОМV (като резерва SHELL и ЛукОйл). Като спра на светофара ми менеше оборотите.... почти незабележимо, ама аз съм малко перфекционист. Та започах да спрягам БГ, майки... да мисля за ГНП (помпи) и т.н.
После след като изразходвах горивото, отидох на ОМВ и си сипах от моята нафта... и всичко заспа!
Желая ти успех! 8)

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 6.04.2004

Мнение от cefff » 13 Юли 2006, 22:39

Вземи да смениш тампон на мотoра и ще се родиш! Имах същият проблем, сега имам чувството, че колта няма двигател, като коте е.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 15 Юли 2006, 16:53

Не си написал подробности за колата.

Ако тя е автоматик (като моята), колегата е прав за тампоните на двигателя!
Друг аргумент е, че дизелите са с много голям въртящ момент, което е смърт за тампоните на двигателя, на кардана,
както и за шарнирните втулки за задното окачване (за повече инфо: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=25522)
Те се тестват, като в спряло положение, започнеш да превключваш от D на R, и ако има удари/вибраций, това означава - тампон.

Това е най-лесният начин за бърза диагностика.

Също като я вдигнеш на крик, отдолу ще се види веднага дали има скъсан, респективно изтекъл тампон.
Цената му е около 160 лв (без ДДС).

ПП. Аз на моята 525dA, ги смених и двата!

Успех! 8)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook