Вибриране на място, при загрял двигател 530d
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Вибриране на място, при загрял двигател 530d
Здравейте,
колата е 530д 99г. Когато я карам в задръстванията след като загрее двигателя, като спра на светофар запо4ва да вибрира/тресе леко. Скоро бях на профилакти4ен преглед и не откриха нищо.
Според Вас защо тресе?
колата е 530д 99г. Когато я карам в задръстванията след като загрее двигателя, като спра на светофар запо4ва да вибрира/тресе леко. Скоро бях на профилакти4ен преглед и не откриха нищо.
Според Вас защо тресе?
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Имах такъв проблем. При мен се оказа, малкия дявол. Просто бях сипал нафта от ЕКО-то, а не както винаги от ОМV (като резерва SHELL и ЛукОйл). Като спра на светофара ми менеше оборотите.... почти незабележимо, ама аз съм малко перфекционист. Та започах да спрягам БГ, майки... да мисля за ГНП (помпи) и т.н.
После след като изразходвах горивото, отидох на ОМВ и си сипах от моята нафта... и всичко заспа!
Желая ти успех!
После след като изразходвах горивото, отидох на ОМВ и си сипах от моята нафта... и всичко заспа!
Желая ти успех!
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Не си написал подробности за колата.
Ако тя е автоматик (като моята), колегата е прав за тампоните на двигателя!
Друг аргумент е, че дизелите са с много голям въртящ момент, което е смърт за тампоните на двигателя, на кардана,
както и за шарнирните втулки за задното окачване (за повече инфо: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=25522)
Те се тестват, като в спряло положение, започнеш да превключваш от D на R, и ако има удари/вибраций, това означава - тампон.
Това е най-лесният начин за бърза диагностика.
Също като я вдигнеш на крик, отдолу ще се види веднага дали има скъсан, респективно изтекъл тампон.
Цената му е около 160 лв (без ДДС).
ПП. Аз на моята 525dA, ги смених и двата!
Успех!
Ако тя е автоматик (като моята), колегата е прав за тампоните на двигателя!
Друг аргумент е, че дизелите са с много голям въртящ момент, което е смърт за тампоните на двигателя, на кардана,
както и за шарнирните втулки за задното окачване (за повече инфо: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=25522)
Те се тестват, като в спряло положение, започнеш да превключваш от D на R, и ако има удари/вибраций, това означава - тампон.
Това е най-лесният начин за бърза диагностика.
Също като я вдигнеш на крик, отдолу ще се види веднага дали има скъсан, респективно изтекъл тампон.
Цената му е около 160 лв (без ДДС).
ПП. Аз на моята 525dA, ги смених и двата!
Успех!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани