Е34 фарове - реглаж
Модератор: Технически модератори
			29 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- pantzer3
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Е34 фарове - реглаж
Искам да попитам : Как се регулират фаровете ? Късите и дългите поотделно , или заедно с цялата конзола ? Забелязах на късите фарове(като махна пластмасовата кора) по един дълъг бял пласмасов болт ! Ама друго не видях ? Дали той мести цялата конзола с къси и дълги ? Ако е само той , как ще стане хем от ляво на дясно , хем на горе на долу ???   
   
   
Качих темата във важните и полезни за Е34 .Модератора
			 
   
   
Качих темата във важните и полезни за Е34 .Модератора
 
   
  
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Въпросният пластмасов "болт" е бял на цвят и до него се стига през двигателното отделение. Ако за него говориш, това е болта за хоризонтално регулиране на късите светлини. Вертикалното регулиране става както го е показал колегата на снимката по-горе.
А хоризонталното регулиране на дългите става през аналогичен малък отвор, през който се стига до малък болт, разположени по диагонал на този за вертикалното регулиране на дългия (вътре към решетката и горе).
Винтовете са за малка кръстата отвертка.
В книгите пише, че при регулиране срещу стена, отстояща на 10 метра от фаровете, отсечената линия на късите трябва да е разположена на разстояние 10 см по-надолу от центъра на фара (късия).
За халогените го давата при стена на 5 метра, 5 сантиметра по-ниска линия на светлинния поток
Успех!
			
		А хоризонталното регулиране на дългите става през аналогичен малък отвор, през който се стига до малък болт, разположени по диагонал на този за вертикалното регулиране на дългия (вътре към решетката и горе).
Винтовете са за малка кръстата отвертка.
В книгите пише, че при регулиране срещу стена, отстояща на 10 метра от фаровете, отсечената линия на късите трябва да е разположена на разстояние 10 см по-надолу от центъра на фара (късия).
За халогените го давата при стена на 5 метра, 5 сантиметра по-ниска линия на светлинния поток
Успех!
- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Не знам  
Аз бих ги направил право напред, т.е. колкото е разстоянието между центровете на фаровете, толкова да е и на стената, или в краен случай десния бих го прибрал малко навътре (към осовата линия) понеже така или иначе странична маркировка на пътя в 90% от случаите няма, поне малко по-добре да осветява осовата линия в далечина, която по-често я нанасят върху пътя. Но малко по-навътре, не много.
			
		 
Аз бих ги направил право напред, т.е. колкото е разстоянието между центровете на фаровете, толкова да е и на стената, или в краен случай десния бих го прибрал малко навътре (към осовата линия) понеже така или иначе странична маркировка на пътя в 90% от случаите няма, поне малко по-добре да осветява осовата линия в далечина, която по-често я нанасят върху пътя. Но малко по-навътре, не много.
- kumo82
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
сега съм на вълна ксенон ама немога да си регулирам фаровете  въртях белите болтчета ама нищо не става
 въртях белите болтчета ама нищо не става   на къси фаровете светят на 5м пред колата и нищо не се вижда
 на къси фаровете светят на 5м пред колата и нищо не се вижда  а след като въртях болтчетата левия фар почна да свети по напред ама и настрани
 а след като въртях болтчетата левия фар почна да свети по напред ама и настрани  Кото купих колата единия фар беше спукан още в Германия
 Кото купих колата единия фар беше спукан още в Германия   и там от една морга ми изпаднаха изгодно и двата фара-30евро за двата и като ги смених и се появи проблема а старите ги продадох и немога да си ги сложа
 и там от една морга ми изпаднаха изгодно и двата фара-30евро за двата и като ги смених и се появи проблема а старите ги продадох и немога да си ги сложа   нажете конкретно за вдигане кои болтови се въртят и накъде се въртят
 нажете конкретно за вдигане кои болтови се въртят и накъде се въртят  
			
		 въртях белите болтчета ама нищо не става
 въртях белите болтчета ама нищо не става   на къси фаровете светят на 5м пред колата и нищо не се вижда
 на къси фаровете светят на 5м пред колата и нищо не се вижда  а след като въртях болтчетата левия фар почна да свети по напред ама и настрани
 а след като въртях болтчетата левия фар почна да свети по напред ама и настрани  Кото купих колата единия фар беше спукан още в Германия
 Кото купих колата единия фар беше спукан още в Германия   и там от една морга ми изпаднаха изгодно и двата фара-30евро за двата и като ги смених и се появи проблема а старите ги продадох и немога да си ги сложа
 и там от една морга ми изпаднаха изгодно и двата фара-30евро за двата и като ги смених и се появи проблема а старите ги продадох и немога да си ги сложа   нажете конкретно за вдигане кои болтови се въртят и накъде се въртят
 нажете конкретно за вдигане кои болтови се въртят и накъде се въртят  
- the_gate
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
ivan. написа:...колега късия фар оригинален ли е?
кое те притеснява
 ...че е без декоративния рефлектор ли?
 ...че е без декоративния рефлектор ли? 
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- predel
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Защо се мъчите?!? Във всеки сервиз имат уред за настройка на фаровете.... Идете и ще Ви ги регулират - струва около 5 лв. и няма да Ви боли глава....
			Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 
		
- Fakiro
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 142
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е32 740IL E34 525i
- Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)
Само никой не сподели, като решиме да си регулираме фаровете, механизма (копчето) за авт. регулиране на какво положение трябва да бъде: ниско, средно или високо? Знам,че при ненатоварена кола  фаровете трябва да се вдигнат, а при товар-отзад , се свалят за да не заслепяват!
			
		- t_andonov
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
точно и аз дадох 5 лева и не се занимавах с глупостиpredel написа:Защо се мъчите?!? Във всеки сервиз имат уред за настройка на фаровете.... Идете и ще Ви ги регулират - струва около 5 лв. и няма да Ви боли глава....
			29 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	




 
			
 
