Странен Проблем с обороти и гаснене
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Странен Проблем с обороти и гаснене
Вече ми гасне за 3 път по някаква невидима причина,и когато си пойска губи обороти и падат до 400-450(от 500 насторени).Още не съм ходил на монтиор щото само да ми кажат кво му е ше ме издрусат(пък и не се знае дали наистина ще е това което ми кажат).Някакви предложения???
Re: Странен Проблем с обороти и гаснене
margit0 написа:Вече ми гасне за 3 път по някаква невидима причина,и когато си пойска губи обороти и падат до 400-450(от 500 насторени).Още не съм ходил на монтиор щото само да ми кажат кво му е ше ме издрусат(пък и не се знае дали наистина ще е това което ми кажат).Някакви предложения???
На марку4а от изпарителя към пло4ката трябва да има клапан обикновено засяда и не отваря винаги и спира притока на гас.Втора употреба е около 20лв.Зависи с кво газово си може и по малко да е..
аз ходих на газаджия и ми я регулираха......гадината точно в този ден реши да не гасне. на следващия ден пак същата работа. с БРЦ съм попринцип.Някой обаче (и ако разбера кой ще му счупя ръчичките) ми е сложил клапан на входния маркуч на стъпковото моторче. аз съм с E36 Lim 318i M43. но несмея да пипна да не ми направи проблем и с бензина. иначе си проверих моторчето има си омовото съпротивление, но май ще го подложа все пак на почистване (след компютърна проверка разбира се!)
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Добре дошъл във филма
Аз съм с316 на газ и ко да ти кажа,'от доста време се опитвам да се справя с този проблем.За вървенето мога да кажа че върви 200 на газ за 316 мисля че е много добре
.
Първо мисля че са ти прекалено ниски оборотите,според мен нормалните към 750-800.Пробвай да почистиш моторчето за празен ход,може и свещите ти да са гадни, ако имаш някоя дупчица по гуфрето също.Ама да знаеш че на обикновенното газово няма как да стане да заковеш оборотите, винаги ще ти играят малко(МАЛКО).По принцип на газ колата е по чувствителна.И на мен ми го прави това дето като съм спрял на светофара си стоят нормално, а ако е по енерция дори и бавно скачат
ама като дигне температура спира да го прави 


Първо мисля че са ти прекалено ниски оборотите,според мен нормалните към 750-800.Пробвай да почистиш моторчето за празен ход,може и свещите ти да са гадни, ако имаш някоя дупчица по гуфрето също.Ама да знаеш че на обикновенното газово няма как да стане да заковеш оборотите, винаги ще ти играят малко(МАЛКО).По принцип на газ колата е по чувствителна.И на мен ми го прави това дето като съм спрял на светофара си стоят нормално, а ако е по енерция дори и бавно скачат


- alexandrovi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: РВ
- Пол: Мъж
колеги,отдавна карам е36 316 е43 на газ за мен проблемите са съвкупност от три причини,1-мръсен въздушен филтър,газта е много чувствителна към въздуха.2-замърсено моторче за празния ход(пак е свързано с въздуха-ту пропуска повече ту по-малко.3-газта съотношение пропан-бутан.
Nikito_nn неразбрах какво имаш предвид под "гуфрето"...?!
иначе въздушния ми филтър е чист (не съм го сменял, изглежда нов,но ако всичко друго е наред ще го сменя). Няма проблеми да си играят оборотите МАЛКО, но наистина АКО са МАЛКО, ама тя направо си изгасва в движение и на светофар. След като ходих да я регулират наистина след като загрее си беше добре, ама на другия ден пак започна...
Иначе четох че с коресилин се чистело иматели опит с това?Цялото ли се накисва? или по добре на ултразвука....?
иначе въздушния ми филтър е чист (не съм го сменял, изглежда нов,но ако всичко друго е наред ще го сменя). Няма проблеми да си играят оборотите МАЛКО, но наистина АКО са МАЛКО, ама тя направо си изгасва в движение и на светофар. След като ходих да я регулират наистина след като загрее си беше добре, ама на другия ден пак започна...
Иначе четох че с коресилин се чистело иматели опит с това?Цялото ли се накисва? или по добре на ултразвука....?
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Прав е колегата, виж и дебитомера как е
А гуфрето е маркуча дето отива от дебитомера към смукателния колектор, един такъв дебел набръчкан (гуфриран), извид под ъгъл. Ако има дупчица смуче въздух и прави така

А гуфрето е маркуча дето отива от дебитомера към смукателния колектор, един такъв дебел набръчкан (гуфриран), извид под ъгъл. Ако има дупчица смуче въздух и прави така

30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани