/// Тласъци при загрят съединител ???

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

/// Тласъци при загрят съединител ???

Мнение от rdvr_burgas » 19 Май 2008, 22:10

Колеги помагайте :roll: Като покарам малко в задръстването :( и колата започва да потегля с тласъци :shock: Тези тласъци се усещат само на полусъединител и без подаване на газ....Вие сте :help:
R6 - Was sonst?

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Re: /// Тласъци при загрят съединител ???

Мнение от bmwfena » 19 Май 2008, 22:13

rdvr_burgas написа:Колеги помагайте :roll: Като покарам малко в задръстването :( и колата започва да потегля с тласъци :shock: Тези тласъци се усещат само на полусъединител и без подаване на газ....Вие сте :help:
нов притискател и феродов диск-гаранция си ги запалил некъде :( :(
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 20 Май 2008, 0:38

И аз това казах... :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 20 Май 2008, 6:12

колегите са прави.... обаче ако си с по-едрички джанти и фланци отзад, се явяват и други причини :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 20 Май 2008, 8:14

Ако двигателят ти е с демпферния маховик, според мен причината е в него. Ако е с "обикновения" single mass маховик, вероятно е феродовия диск (демпфера на неговата главина).

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 20 Май 2008, 8:20

Postman написа:Ако двигателят ти е с демпферния маховик, според мен причината е в него. Ако е с "обикновения" single mass маховик, вероятно е феродовия диск (демпфера на неговата главина).
ако е от демпфера твърде вероятно е да го прави и студена а колегата казва че като загрее съединителя
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 20 Май 2008, 8:32

При мен също се получава само след загряване на съединителя (демпферен маховик), при друг колега с Е36 пак така - докато е студен е без забележки, като загрее (задръствания, burn-out-и и т.н.) вибрациите започват и са само на полусъединител. Моят съединител - и маховика, заедно с двата диска като ги свалиха бяха във видимо перфектно здраве. Така че от скромния опит покрай моя съединител, мога да предположа че е от маховика. А може разбира се и да греша :) ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 20 Май 2008, 10:05

я да уточним нещо... кой какво има в предвид като "загрял" съединител... щото не е като загрял мотор, или греша :roll: ...

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 20 Май 2008, 11:14

Предполагам има в предвид след като шофира в задръстване, на загрял мотор, като многократно използва полусъединител за потегляне и движение с малка скорост. И при мен съм усетил такова нещо, на 1-ва и най-вече на задна, много странно :roll:
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 3.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 325d LCI

Мнение от Evgeni » 20 Май 2008, 12:07

Не знаех че и при Е34-те го имат тоя проблем и при мен е същото толкова яко тресе че имам чуството че ще ми падне скоростната кутия някаде.И само да питам каква е цената на този маховик.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 20 Май 2008, 12:10

Evgeni написа:...имам чуството че ще ми падне скоростната кутия някаде...


Като падне, че го мислим :mhihi: Аз вече предварителни ремонти не правя :lol:
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 20 Май 2008, 16:29

Postman написа:Ако двигателят ти е с демпферния маховик, според мен причината е в него. Ако е с "обикновения" single mass маховик, вероятно е феродовия диск (демпфера на неговата главина).

Как да разбера дали ми е демпферен маховика? М50B20S1 ми е маторя - с какви маховици са по дифолт. Ако има значение нямам клима :roll:
R6 - Was sonst?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 24.06.2007
Местоположение: София

Мнение от iv444o » 20 Май 2008, 20:35

Явно при доста Е34-ки се среща този проблем! При мен е същото - в горещо време или в задръствания на 1-ва и задна се усеща яко притрисане! Иначе в realoem го дават двумасов за М50В20 с клима и обикновен, ако е без клима, но може и да се бъркам :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 20 Май 2008, 20:36

Тук ще трябва да ти помогнат колегите с повече опит, моят е съвсем ограничен...
Аз лично не се сещам за външен признак, по който да личи какъв е без да се разглобява, дано има такъв разбира се.
Доколкото помня когато проучвах нещата за моя маховик, М50В20 е пускан с едномасов маховик (single mass) само '90 и '91 до някое време и то на двигателите без климатик. Дали обаче това се отнася само за Е36 или важи и за Е34 не зная. Останалите двигатели, които са били с климатик или пък са след въпросния месец на '91 са с двумасов маховик (dual mass). Освен VIN-номера ако може да те ориентира, друг лесен белег не се сещам.
Маховикът инак струва като резервна част ако не се лъжа около 800 лв. на LuK или 1376,52 лв в Дарукар.
Едномасовия маховик мисля беше коло 665 лв в Дарукар пак.
Имай предвид, че комплекта съединител (притискателен, феродов и лагер) за двумасов маховик е значително по-евтин отколкото за едномасов.
Примерно 197 лв. срещу 325 лв. (това с известна отстъпка).

Аз минах от двумасов на едномасов маховик (и съединител), но въпреки това пак имам вибрации - даже са по-силни от преди :mhihi: , така че всичко е въпрос на късмет :).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 20 Май 2008, 20:45

Цитираните цени днес ги гледах в рийлоем-а, но дори и там след въвеждане на моя вин ми изкара и двата маховика :roll: Утре ще се обадя в дару да видим какво ще кажат те :confused:
R6 - Was sonst?

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook