Инжекцион Е36 помощ!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Инжекцион Е36 помощ!!
Този мотор е М40 1.8i От няколко седмици ми влиза бензин в маслото . Казаха ми че е от някоя дюза, която вероятно не затваря добре . Дали да купя нови?? Или да почиствам тези ? Предложиха ми почистване с ултразвук??? помощ! Има ли вероятност да е от друго място проблема? Гарнитура? Сегменти?
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Ае не се психирай.
И при мен е така.
И при колеги, както установихме в една друга тема.
Проблемът може да е в:
1. Свещи, кабели, бобини.
2. Ламбда сонда.
3. Дюзи - могат да се чистят, обикновенно е ефикасно, могат и да се сменят. Първо пробвай с високооктанов бензин и добавката РЕДЕКС за почитване на дюзи, Има я във ОМВ. Вероятно няма да помогне, но има шанс. Покарай с нея междуградско на обороти.
4. Сегменти - могат да се сменят, но е скъпичко, но обикновенно при проблем със сегментите цъфват и други симптоми - загуба на мощност, тресене, неравномерна работа, повишен разход на гориво, на масло, и други, все си мисля че там последно ще разбереш по бензина в двигателя, но и това да е, не е фатално.
5. Може и проблем в задволанното устроиство, ако кара много на ниски обороти и колата претриса, особено докато не е загряла, а инжекторите пръскат ли, пръскат...
Ся другото.
Маслото се прави от бензин. Или от нефт по - точно.
Бензинът се разтваря прекрасно в маслото. Е, малко променя вискозитета, но не е фатално, особено ако количеството е малко.
Просто трябва да се сменя по - честичк, да кажем ак ое за 10, на 7-8 хил. км.
После, в случай че се намери порблема, разликата между бенза и маслото е че при температура и обороти на двигателя бензът ще се поизпари! Т.е .ако покараш час на 3000 - 3500 оборота, ще останеш с маслото.
Разбира се това важи за няколкостотин грама бензин, не за 4 литра масло с три литра бензин в него .Ако бензинът е повече от 1/10 според мен вече става опасно.
Така че не бързай да си правиш харакири. Просто внимавай да ти открият проблема, а не да ти изскачат с готов ирешения, ти да смениш всичко по колата а накрая да се окаже, че не е то.
И при мен е така.
И при колеги, както установихме в една друга тема.
Проблемът може да е в:
1. Свещи, кабели, бобини.
2. Ламбда сонда.
3. Дюзи - могат да се чистят, обикновенно е ефикасно, могат и да се сменят. Първо пробвай с високооктанов бензин и добавката РЕДЕКС за почитване на дюзи, Има я във ОМВ. Вероятно няма да помогне, но има шанс. Покарай с нея междуградско на обороти.
4. Сегменти - могат да се сменят, но е скъпичко, но обикновенно при проблем със сегментите цъфват и други симптоми - загуба на мощност, тресене, неравномерна работа, повишен разход на гориво, на масло, и други, все си мисля че там последно ще разбереш по бензина в двигателя, но и това да е, не е фатално.
5. Може и проблем в задволанното устроиство, ако кара много на ниски обороти и колата претриса, особено докато не е загряла, а инжекторите пръскат ли, пръскат...
Ся другото.
Маслото се прави от бензин. Или от нефт по - точно.
Бензинът се разтваря прекрасно в маслото. Е, малко променя вискозитета, но не е фатално, особено ако количеството е малко.
Просто трябва да се сменя по - честичк, да кажем ак ое за 10, на 7-8 хил. км.
После, в случай че се намери порблема, разликата между бенза и маслото е че при температура и обороти на двигателя бензът ще се поизпари! Т.е .ако покараш час на 3000 - 3500 оборота, ще останеш с маслото.
Разбира се това важи за няколкостотин грама бензин, не за 4 литра масло с три литра бензин в него .Ако бензинът е повече от 1/10 според мен вече става опасно.
Така че не бързай да си правиш харакири. Просто внимавай да ти открият проблема, а не да ти изскачат с готов ирешения, ти да смениш всичко по колата а накрая да се окаже, че не е то.
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Най-точно - и двете се правят от нефт...D3BEP написа:...Маслото се прави от бензин. Или от нефт по - точно...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
:)
Наистина професинално !! Благодаря колега ! Пиша тук първо защото ме съсипаха в един сервиз. Няма да кажа на коя марка е за да не ги обидя. Смениха ми здрава част два пъти.... както и да е.
Колата се движи нормално. Аз не смеех да я дъня много заради този бензин в масалцето
но явно ще се наложи. Слагах лош бензин и може да съм позацапал нещо. Опитах със 100 октана но за сега нищо. Само да питам ако дюза не затваря като изгася мотора ли се източва бензина вътр? Това количество което е под налягане в системата? То би ли могло да слиза надолу? Като паля и като работи колата мерише много на бензин.. даже и вътре.
Аз се чудя от къде да започна обаче.??? И от кои сервиз
Преди няколко часа един ме изплаши с основен ремонт, шлаифане, нови бутала. Дано да няма проблем. А ако дюзата е попръсквала от доста време там има ли вероятност да е промила този цилиндър и да е износен?
Пак благодаря. Тази информация ми помога доста. Извинявам се ако сум писал някоя глупост горе но не разбирам от М40 много
Колата се движи нормално. Аз не смеех да я дъня много заради този бензин в масалцето

Аз се чудя от къде да започна обаче.??? И от кои сервиз

Преди няколко часа един ме изплаши с основен ремонт, шлаифане, нови бутала. Дано да няма проблем. А ако дюзата е попръсквала от доста време там има ли вероятност да е промила този цилиндър и да е износен?
Пак благодаря. Тази информация ми помога доста. Извинявам се ако сум писал някоя глупост горе но не разбирам от М40 много
laviatan написа:D3BEP написа:Ае не се психирай.
И при мен е така.
И при колеги, както установихме в една друга тема.
Проблемът може да е в:
1. Свещи, кабели, бобини.
2. Ламбда сонда.
3. Дюзи - могат да се чистят, обикновенно е ефикасно, могат и да се сменят. Първо пробвай с високооктанов бензин и добавката РЕДЕКС за почитване на дюзи, Има я във ОМВ. Вероятно няма да помогне, но има шанс. Покарай с нея междуградско на обороти.
4. Сегменти - могат да се сменят, но е скъпичко, но обикновенно при проблем със сегментите цъфват и други симптоми - загуба на мощност, тресене, неравномерна работа, повишен разход на гориво, на масло, и други, все си мисля че там последно ще разбереш по бензина в двигателя, но и това да е, не е фатално.
5. Може и проблем в задволанното устроиство, ако кара много на ниски обороти и колата претриса, особено докато не е загряла, а инжекторите пръскат ли, пръскат...
Ся другото.
Маслото се прави от бензин. Или от нефт по - точно.
Бензинът се разтваря прекрасно в маслото. Е, малко променя вискозитета, но не е фатално, особено ако количеството е малко.
Просто трябва да се сменя по - честичк, да кажем ак ое за 10, на 7-8 хил. км.
После, в случай че се намери порблема, разликата между бенза и маслото е че при температура и обороти на двигателя бензът ще се поизпари! Т.е .ако покараш час на 3000 - 3500 оборота, ще останеш с маслото.
Разбира се това важи за няколкостотин грама бензин, не за 4 литра масло с три литра бензин в него .Ако бензинът е повече от 1/10 според мен вече става опасно.
Така че не бързай да си правиш харакири. Просто внимавай да ти открият проблема, а не да ти изскачат с готов ирешения, ти да смениш всичко по колата а накрая да се окаже, че не е то.
-профи обяснение
По скоро абсолютно профанско ,но за жалост на повечето тук такива им допадат

0898578595
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
по скоро абсолютно профанско ,но за жалост на повечето тук такива им допадат
Не веднъж съм ти казал, само да сереш не стига.
Аз не съм професионалист, говоря препатени и проверени неща.
Ти... нямаш един смислен пост. Изчовъркал си там два моста и само търсиш грешки на другите, ок, ама това не те прави полезен.
Все си мисля, че на простите(не обикновените) монтьори мястото им е в канала, не на трибуната...
Лошото е те като не го осъзнават.
Поздрави, приятелю!
Не знам къде ми е мястото ,а и не мисля теб да питам .Нито ми се говори ,нито ми се спори с теб .Няма как да стане
Могат да спорят хора ,които знаят за какво иде реч .А с теб за какво да споря
Аз не пиша теми ,в които се допитвам до хората от какво може да ми спадат гумите . Да кажа ,че маслото разтваря бензина ,а не обратното.Маслото се правело от бензин и т.н. Че можело да свалиш задния носач и да го върнеш на местото му без задължителния реглаж после
Не знаеш каква е разликата м/у "газов" и "маслен" амортисьор ,а даваш съвети на момчетата тук .Не знаеш ,че чукът е инструмент в ръце различни от твоите
Какво да говорим
По невеж и самозван човек тук не съм срещал
Е кажете ми, има ли смисъл с такъв човек да разговарям дори камо ли да споря в технически форум
За трети път се опитва да се заяжда с мен
Ще му се ,ама ..."не вървиш"
Много "пoздрави" от mityooo
Пробвай се другаде
Сбогом
Между другото 5та точка много ми хареса
Голяма глупост пак си написал
И при теб ли се оказа това проблема с бензина в маслото
Да
Логично е
Пропуснал си и тази тема. Предоставям ти "трибуната"
Напиши нещо та ние "простите" да се посмеем
.Моля : http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... highlight=
Само да попитам глупави и неверни съвети за какво стават освен да си съсипеш нервите и колата
Мечешка услуга...
ПП Там където работя пише : Ресторант . Освен канал и подемник сигурно имаме
Как не съм се сетил по рано
Утре ще проверя 


Аз не пиша теми ,в които се допитвам до хората от какво може да ми спадат гумите . Да кажа ,че маслото разтваря бензина ,а не обратното.Маслото се правело от бензин и т.н. Че можело да свалиш задния носач и да го върнеш на местото му без задължителния реглаж после



По невеж и самозван човек тук не съм срещал


Е кажете ми, има ли смисъл с такъв човек да разговарям дори камо ли да споря в технически форум



За трети път се опитва да се заяжда с мен

Ще му се ,ама ..."не вървиш"



Сбогом

Между другото 5та точка много ми хареса







Пропуснал си и тази тема. Предоставям ти "трибуната"


Само да попитам глупави и неверни съвети за какво стават освен да си съсипеш нервите и колата


Мечешка услуга...
ПП Там където работя пише : Ресторант . Освен канал и подемник сигурно имаме



0898578595
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Даммм. Ресторант. А сигурно преди е пишело кръчма.
"ХоРеМак. Барман - Митьо. Версия само земаме."
Целта ти да осереш темата е достойно постигната, даже само с последният ти пост.
За бензина си много далеч от нивото да ме учиш, но ти благодаря. Изкарал съм достатъчно време при единствените мощности за производството му в Бг. Това, че съм допуснал неточност, пишейки за едно, мислейки за друго, теб много те възвеличава!
Можех да им изплющя и химическите формули, ама като че ли не беше тФа основната мисъл, или? Ти друго си схванал...
Не е нужно да обяснявам мотивът на темите си, естествено че и двете имаха много повече смисъл и интелект от това, което си успял да откриеш, едната се ползва и досега.
Ае само искам да те питам: ти хубуу си ме обидил мен на профан.
Ама що ти трябваше да обиждаш и колегите, че били с толкоз багаж, че се възхищавали от профани?
"ХоРеМак. Барман - Митьо. Версия само земаме."
Целта ти да осереш темата е достойно постигната, даже само с последният ти пост.
За бензина си много далеч от нивото да ме учиш, но ти благодаря. Изкарал съм достатъчно време при единствените мощности за производството му в Бг. Това, че съм допуснал неточност, пишейки за едно, мислейки за друго, теб много те възвеличава!
Можех да им изплющя и химическите формули, ама като че ли не беше тФа основната мисъл, или? Ти друго си схванал...
Не е нужно да обяснявам мотивът на темите си, естествено че и двете имаха много повече смисъл и интелект от това, което си успял да откриеш, едната се ползва и досега.
Ае само искам да те питам: ти хубуу си ме обидил мен на профан.
Ама що ти трябваше да обиждаш и колегите, че били с толкоз багаж, че се възхищавали от профани?
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
6efovete написа:хахаха.. колеги тук стана боино поле. Аз предлагам да се върнем към темата че едната ми Е36 умира бавно
А вие по принцип с какво се занимавате? В сервизи ли работите? Аз търсих една тема подобна от преди но я няма......
По първият ти въпрос, да, това е идеята! Гасиш, дюзата не затваря добре и изцърква остатъчното налягане. Симптом на проблем с дюзите, доколкото знам, би било леко претрисане на място, особено при незагряла кола.
По втория, бил съм в нещо, много по - голямо от сервиз на реномирана марка(включително и това обаче беше при мене) на длъжност, за която бай ти Митю шса пребори в някой друг живот. По - нататъшен.
Нямам самочувствието на експерт в колите, и не съм, не ми е това специализацията, просто ти систематизирах каквото знам, каквото сме дъвкали и каквото съм обсъждал с майстори. Не ми е достатъчно технологичен езика, сигурно...
Сега бутам сам, че тук заплащането е ниско за на работа. Ма не се сетих крайпътна кръчма да отворя, кат бай ви Митю за да изплувам. С една табела "всички са(сте) маскари".
Ти нали не смяташ сам всичкото, което съм ти посочил като евентуални проблеми сам и едновременно да го разчовъркаш, а просто да го имаш предвид при търсенето на причината? Щото от думите на КОМПЕТЕНТА бай Митьо останах с впечатление, че аз ти повреждам колата.
:)
За мен това което написа беше от голяма полза тъи като ми казваха какви ли не неща. Даже компютар щеше да сменям че някои ми каза че можело да е от стария 1.6 мотор... . понеже ми е смене двигателя и сега е пак М40 но 1.8. Разликата е мнгоо малка у тях до колкот знам. После чух на едно място за тези дюзи и ми се струва най логично. Симптомите са че понякога тресе като тръгвам, особенно на задна . За около 1 - 2 мин. После колата си е ОК. Върви си нормално. Не ми гасне , когато е на наклон или препядствие не се задавя изведнъж. Работи си добре. Разхода е около 9 - 10 средно. Мерси пак за помоща
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1





.
Споменаваш че работиш с чести от 15 години. Може ли да ме ориентираш за цената на една дюза нова за М40 1.8i .. по моргите ми искат около 40 лв. ?? Дали да не купя нови 4 и готово???
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
Абе Дзвер, тук е пълно с твои "фенове" ,май
Аз също не съм професиоанлист, но скоро един мой приятел имаше същия проблем (м40б16) и каза, че ултразвукът го е решил. За да не опера и аз пешкира - не правя предложения , а споделям опит
Поздрави!

Аз също не съм професиоанлист, но скоро един мой приятел имаше същия проблем (м40б16) и каза, че ултразвукът го е решил. За да не опера и аз пешкира - не правя предложения , а споделям опит
Поздрави!

Последна промяна BFM на 20 Май 2008, 22:46, променена общо 1 път
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани