ПРОТЕСТ СРЕЩУ ВИСОКИТЕ ЦЕНИ НА ГОРИВОТО
Модератор: Общи модератори
AHTuBuPyC написа:
Към исканията си трябва да прибавим, качествен контрол за бензина и дизела, ежемесечен, и на всяка бензиностанция да има изнесени данни за последния месец от проверката на качеството на горивото. Да са подредени в таблица в текущи стойности и препоръчителни данни!
Хора с Газови уредби, без лепенка на задното стъкло ДА НЕ БЪДАТ обслужвани!
Хубаво е да формулираме искания, които да представим. В крайна сметка този протест трябва да има цели. Аз написах част от моите. Очакваме дата!
bmw
© написа:тези презвозвачи са супер нагли
като че ли те плащат данъка от джоба си и не товарят нас
да им връщат акциза? защо само на тях ? аз също карам с акцизно гориво и плащам за него, на мен кой ще ми го върне?
Освен това искат да не допускат регистрация на нови фирми в бранша?!смешници
Точно туй говорех и аз по-напред из темата. На тези (превозвачите) явно НЕ можем да разчитаме - те гледат само себе си и собствените си интереси, а за останалият народ им е през оная работа. Мен би ме било срам да участвам в такваз помия - абе да им били върнели парите на ТЯХ и да не допускат ДРУГИ конкуренти.

Протеста трябва да се направи отделно от тях.

Държавата трябва наистина да намали акциза, включително и за крайните потребители, но мисля че ще чакат още да поскъпне преди да се решат, поне над 3лв ще изчакат да стане си мисля, както и ще чакат реакции на други ЕС държави.
А цените на горивата според мен няма да падат завбъдеще, затова най-добре свиквайте. Аз лично съм си оставил колата и ходя на работа с метро.
Колата само за до фитнеса след работа и на пазар или като трябва да се ходи извън града.
При тези цени на горивата става economically viable да се добиват и горива от разни труднодостъпни места, които при $60 на барел не си струват. Като мине малко време и се разработят тези нови находища (oil sands в Канада например), нещата ще стабилизират, но според мен на цена около $130-150 на барел в оптимистичния вариянт и $180-200 в песимистичния.
Истината е само в по-скромни и доста по-пестеливи коли както и много по-развит обществен транспорт. Минаха им времената на многото конски сили и големите бензиови мотори, просто вече почва да не си струва като си направи човек cost/benefit сметката. Независимо колкото и хиляди пари да се изкарват на месец, толкова кеш за гориво всеки ден са просто грешни пари! Като гледам задръстванията в София, и като си спомня каква беше преди няколко години само, признавам си че ще се радвам и да понамалее трафика.
А по темата как превозвачите искали дори да не се допускат нови фирми в Бранша, това е смешно просто. Не съм наясно колко са им намаляли марджините, но съдейки по транспортната фирма на един приятел и това какви жилища и джипове си купува смятам, че има накъде да се свият и да се огледат за оптимизации в бизнеса си и другаде.
А цените на горивата според мен няма да падат завбъдеще, затова най-добре свиквайте. Аз лично съм си оставил колата и ходя на работа с метро.

При тези цени на горивата става economically viable да се добиват и горива от разни труднодостъпни места, които при $60 на барел не си струват. Като мине малко време и се разработят тези нови находища (oil sands в Канада например), нещата ще стабилизират, но според мен на цена около $130-150 на барел в оптимистичния вариянт и $180-200 в песимистичния.
Истината е само в по-скромни и доста по-пестеливи коли както и много по-развит обществен транспорт. Минаха им времената на многото конски сили и големите бензиови мотори, просто вече почва да не си струва като си направи човек cost/benefit сметката. Независимо колкото и хиляди пари да се изкарват на месец, толкова кеш за гориво всеки ден са просто грешни пари! Като гледам задръстванията в София, и като си спомня каква беше преди няколко години само, признавам си че ще се радвам и да понамалее трафика.
А по темата как превозвачите искали дори да не се допускат нови фирми в Бранша, това е смешно просто. Не съм наясно колко са им намаляли марджините, но съдейки по транспортната фирма на един приятел и това какви жилища и джипове си купува смятам, че има накъде да се свият и да се огледат за оптимизации в бизнеса си и другаде.

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
според мен не е нормално при всеобщата световна петролна криза, наща скапана държава да се опитва да печели от продукти които са от основна и стратегическа важност за нормалното съществуване, акциз + ДДС повече от 1/3 от крайната цена на горивата в булгаристан отива за държавата - що щот много добре са грижи за нас ли. Ами ако ставаше дума за криза при храните или лекарствата пак ли такива акцизи и ДДС-та щеше да има - олио да ги попари сичките
- Ludiq_Violin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: Sofia-Zapad
- Пол: Мъж
- Кара: BAPA
в наща смешна държава бензина е по4ти колкото в германиа и други такива напреднали държави,но германците взимат по 3000-4000 Евро заплата а ние по 300-400 Евро.
да се организираме и да пробваме,от опит глава не боли


да се организираме и да пробваме,от опит глава не боли


ak101 написа:Проблемът е по-скоро в крайните продавачи, акциза не се е вдигал от нова година, но цените си вървят нагоре. Ако успеем да се организираме достатъчно коли да не зареждаме в определен ден също е някакво постижение, но трябва да сме доста хора за да се усети.
Нали знаеш че тия с газта ще продължът да си карат? Докато не им вдигнат газта та 1,60, никой няма и да помисли за протест.
bmw
Присъединяваме се и ние. Темата при нас http://www.fiat-bg.com/forum/viewtopic.php?t=22456
За феновете на автомобилния спорт тези марки са синоним на успехи и традиции. Kогато те се събират да наблюдават поредната надпревара, се чуват виковете “Форца Ферари, форца ла макина”. Тифозите произнасят техните имена с почит и уважение. Защото те са се превърнали в легенди, в автомобилни икони. Ако питате защо, значи никога няма да разберете.
Собствениците на италиански коли са два вида. Едните случайно са попаднали на италиански автомобил, а другите са хората с бензин в кръвта. За тях колата не е средство за придвижване, а източник на енергия и адреналин.
Собствениците на италиански коли са два вида. Едните случайно са попаднали на италиански автомобил, а другите са хората с бензин в кръвта. За тях колата не е средство за придвижване, а източник на енергия и адреналин.
http://news.ibox.bg/news/id_1787247590
Акцизите ни се безкрайно високи - просто стандарта на живот в България е много по-нисък...
Определете датата - мястото подходящо за сериозно оформяне на колона е Околовръстен път между Цариградско и Ботевградско по дължина в най-явата лента се събират стотици коли една зад друга и не пречат и не е незаконно, оттам може да се включат по цариградско и т.н.
Акцизите ни се безкрайно високи - просто стандарта на живот в България е много по-нисък...
Определете датата - мястото подходящо за сериозно оформяне на колона е Околовръстен път между Цариградско и Ботевградско по дължина в най-явата лента се събират стотици коли една зад друга и не пречат и не е незаконно, оттам може да се включат по цариградско и т.н.
Lope De Vega
- ///M3-E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 768
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
И аз подкрепям, но искам да знам само в София ли ще има протест или и по другите градове? Ако ще се прави и по другите градове - кой ще е представител на БМВ клуба (а и на другите) пред Общината, за да го направим законно и в страната.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани