Настройване на обороти

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Настройване на обороти

Мнение от batkoto » 18 Май 2008, 14:02

Колеги, знам, че е това, което ме интересува го имаше в някаква тема, но наистена не мога да я намеря, а я търся доста време. Имаше някакъв начин да се вдигнат малко оборотите. Чистих си преди зимата моторчето за оборотите, стабилизираха се! Обаче стоят към 600-700. Като натискам леко гастта и ги дигна до към 800-50-900 в купето всякакви вибрации изчезват. Та въпроса ми е как да си ги вдигна оборотите или моторчето ми просто е за смяна?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 28.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Rover Mini Mayfair,1.3,53cc

Мнение от stann69 » 18 Май 2008, 15:51

Извини ме колега че не е по темата ама къде се намира това моторче та да се здрависам с него.
При мен го прави рядко,но като я вкарам в обороти и се оправя.
Мерси предварително :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 18 Май 2008, 18:34

от жилото се регулират оборотите има една врътка ще я видиш и ще си ги вдигнеш

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 18 Май 2008, 20:36

Здрасти Stann, приятелю при теб това моторче най-вероятно не е като на колегата,щото твойта е 98 година и е с новия мотор.Мойта е 97 и аз като го търсих така и не го намерих, а гледах от на един приятел дето неговата е 94 и останах в пълен шах :dunno: .Питах един майстор и той ми го показа ама незнам дали изобщо може да се почиства.Намира се отстрани на смукателния колектор от към предницата, абе като отвориш капака е точно срещу теб. Не е като на по старите с маркучи,а е само с един кабел който влиза в него.Мисля, че и твоето трябва да е такова, обаче нека някой който знае повече да каже дали изобщо се почиства като на другите. :D
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 28.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Rover Mini Mayfair,1.3,53cc

Мнение от stann69 » 18 Май 2008, 21:07

Благодаря колега Nikito_nn

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 18 Май 2008, 21:45

ААА, чистят се със спрей за карбуратори, всички се чистят, ако не го чистите отивате за нов а той е над 200 лв.

Левскарче
Аватар
Мнения: 489
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: 02` E46 320d
Детайли за колата: Баничарка

Мнение от BoqnZubarev » 18 Май 2008, 22:25

NikiNikolov написа:ААА, чистят се със спрей за карбуратори, всички се чистят, ако не го чистите отивате за нов а той е над 200 лв.

Извинявам се предварително, че пиша в темата на колегата, но я кажете на М43, къде се намира това стъпково моторче и как изглежда и как точно се почиства? :help:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от nParMaTuK » 19 Май 2008, 0:06

booovd написа:
NikiNikolov написа:ААА, чистят се със спрей за карбуратори, всички се чистят, ако не го чистите отивате за нов а той е над 200 лв.

Извинявам се предварително, че пиша в темата на колегата, но я кажете на М43, къде се намира това стъпково моторче и как изглежда и как точно се почиства? :help:

Едно кръгло цилиндрично с 2 маркуча на него и една букса :D Взима въздух някъде между дросела и дебитомера и го пуска в смукателния колектор, при затворен дросел...
Чисти се с раздвижващ спрей от типа на WD40, докато не падне всичката гняс и не почне да се движи съвсем свободно търкаленцето вътре ;)
Изображение

Левскарче
Аватар
Мнения: 489
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: 02` E46 320d
Детайли за колата: Баничарка

Мнение от BoqnZubarev » 19 Май 2008, 0:36

nParMaTuK написа:Едно кръгло цилиндрично с 2 маркуча на него и една букса :D Взима въздух някъде между дросела и дебитомера и го пуска в смукателния колектор, при затворен дросел...
Чисти се с раздвижващ спрей от типа на WD40, докато не падне всичката гняс и не почне да се движи съвсем свободно търкаленцето вътре ;)

Мерси колега. Утре ще извърша процедурата по почистването ;)
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от nParMaTuK » 19 Май 2008, 0:43

Похвали се после има ли ефект 8)
Изображение

Левскарче
Аватар
Мнения: 489
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: 02` E46 320d
Детайли за колата: Баничарка

Мнение от BoqnZubarev » 19 Май 2008, 0:48

nParMaTuK написа:Похвали се после има ли ефект 8)

Задължително след това ще пиша. Дано да има ефект и мененето на обороти да е от това моторче, че вече почвам да се нервя :mhihi:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от batkoto » 19 Май 2008, 9:06

petio_bmw 318is написа:от жилото се регулират оборотите има една врътка ще я видиш и ще си ги вдигнеш




Благодаря! Все пак имаше ефект явно. От цяла тема един написа това, което ми трябваше, но явно и други ще си свършат някаква работа! Аз съм доволен.

Леко и безаварийно!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от mityooo » 19 Май 2008, 11:25

batkoto написа:
petio_bmw 318is написа:от жилото се регулират оборотите има една врътка ще я видиш и ще си ги вдигнеш




Благодаря! Все пак имаше ефект явно. От цяла тема един написа това, което ми трябваше, но явно и други ще си свършат някаква работа! Аз съм доволен.

Леко и безаварийно!


Двамата сте пичове ,но така не се решава проблема ,а се закрепва положението :!: Щом на кола с инжекцион регугираме оборотите с опъване на жилото то просто сме я "втасали" :!: ;) Не специалисти ,а направо сме богове ;)
0898578595

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от batkoto » 19 Май 2008, 11:30

mityooo написа:
batkoto написа:
petio_bmw 318is написа:от жилото се регулират оборотите има една врътка ще я видиш и ще си ги вдигнеш




Благодаря! Все пак имаше ефект явно. От цяла тема един написа това, което ми трябваше, но явно и други ще си свършат някаква работа! Аз съм доволен.

Леко и безаварийно!


Двамата сте пичове ,но така не се решава проблема ,а се закрепва положението :!: Щом на кола с инжекцион регугираме оборотите с опъване на жилото то просто сме я "втасали" :!: ;) Не специалисти ,а
направо сме богове ;)



Как става де? И защо тогава я има тази врътка на жилото? И защо въобще сме с жила в такъв случай?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 25.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F15

Мнение от theraven_nz » 19 Май 2008, 12:17

Изображение

Ей тая врътка я развърташ малко при запален двигател и си регулираш оборотите. Сума глупости се изписаха за няма нищо.
---

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook