Скъсан маркуч

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 20.04.2007

Скъсан маркуч

Мнение от redkit » 18 Май 2008, 9:38

Здравейте ,
Не знам точна как се казва и за това писах това заглавие :roll:
Сутринта реших да си проверя нивото на маслото и забелязах това на снимката дето съм го отбелязал с стрелка,маркуча беше скъсан,и веднага го побългарих с изолирбанд ;)
Изображение

Имате ли си на идея Как се казва ,за какво служи ,пречили ако е скъсан,колко струва и други алтернативни решения на проблема :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 18 Май 2008, 17:06

Аз съм с дизел...на мен този ми беше скъсан ,,,доколкото разбрах от колеги (Хахо)който каза че е за сервото и че ако дъпра въздух нема спирачки;)
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 18 Май 2008, 21:47

Ба си ужаса, и аз съм му метнал изолирбанд - побългарено. Трябва да взема нов възможно най скоро.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Русе

Мнение от miro20 » 18 Май 2008, 23:20

хах.. имаше няколко теми, но лично аз като проверих кви пари е по каталог.. 60-70 лв :shock: :shock:
и сложих маркуч като за газовите уредби водните съединения - дебел с оплетка фи-20 май беше.
от миналата година съм тей и нема проблеми. даже по принцип е по здрав от "оригиналния" който се бе напукал точно там над двигателя от нагряване и др.
не знам точно за какво е , но без него глъхнеше колата.
ето го мойто как беше : http://ruse-news.com/gallery/displayima ... =293&pos=2
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

Мнение от Вуйчо Ваньо » 18 Май 2008, 23:50

Този маркуч ти отвежда картерни газове и няма нищо общо със спирачната система. Когато целостта му е нарушена е нормално да ти глъхне двигателя, защото напрактика му разхерметизираш всмукателния тракт. Аз на моят М42 го смених този маркуч преди месец с нов от ДАРУ и струваше 44.80лв. Но както каза колегата не е проблем да ползваш и друг, стига да е маслоустойчив.
Успех! :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 27.08.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E36 M43B18'97
Мечтае да кара: ново BMW

Мнение от Mitack » 19 Май 2008, 19:29

И аз имах същия проблем и карах 2-3 месеца зимата с овързам с изолирбанд маркуч. Смених го преди 3 месеца за същата цена - 44,80 лв от Ауто плюс - продават го комплект с едно тънко маркуче през което минава антифриз (при мен това беше здраво).

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook