ОТКЛЮЧВАНЕ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
ОТКЛЮЧВАНЕ
Все по често заключвам но не мога да отключа. Знам че има и други с този проблем, ако някой се е справил с проблема ,МОЛЯ да обясни по подробно каква точно е процедурата, БЛАГОДАРЯ!!! 

- _-^Pampi^-_
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 12.05.2008
Трябва да си смениш релетата за централното, две са на брой и се намират в ел блок зад жабката.
Едното реле е за заключване, а другото е за отключване.
Запоени са на платката, не са на цокъл.
Около 15-20 лв е брой реле, сменяй и двете, ако не се справяш с поялника иди до ел техник.
Ето ги:

Едното реле е за заключване, а другото е за отключване.
Запоени са на платката, не са на цокъл.
Около 15-20 лв е брой реле, сменяй и двете, ако не се справяш с поялника иди до ел техник.
Ето ги:

- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
_-^Pampi^-_ написа:Трябва да си смениш релетата за централното, две са на брой и се намират в ел блок зад жабката.
Едното реле е за заключване, а другото е за отключване.
Запоени са на платката, не са на цокъл.
Около 15-20 лв е брой реле, сменяй и двете, ако не се справяш с поялника иди до ел техник.



--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
- Zlatex
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 5.05.2007
- Местоположение: Шопландия
- Пол: Мъж
- Кара: Бясно
- Мечтае да кара: по добри пътища
- Детайли за колата: Е61, 525D
То верно че е як отговора ама откъде се купуват тия релета.Не ми приличат на нормални резервни части.
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
- _-^Pampi^-_
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 12.05.2008
Мерси колеги за хубавите думи
Ето това са вашите реленца:
http://eshop.bg/eshop3/index.php?url=/eshop3/phps/addord.php&get_vars=9993681&get_keys=myid
http://eshop.bg/eshop3/index.php?url=/eshop3/phps/addord.php&get_vars=9993681&get_keys=myid
Побързайте, количествата са ограничени

Ето това са вашите реленца:
http://eshop.bg/eshop3/index.php?url=/eshop3/phps/addord.php&get_vars=9993681&get_keys=myid
http://eshop.bg/eshop3/index.php?url=/eshop3/phps/addord.php&get_vars=9993681&get_keys=myid
Побързайте, количествата са ограничени

- /ASTERIX/
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 21.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на китайско
В Пулсатор в Студенски град ги има купи ги и ако не можеш да си ги смениш ще ти ги сменя имам специален вакуум поялник за тая работа.
- val
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 29.05.2003
- Местоположение: София
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Детайли за колата: чудесна :)
аз не можех да намеря нови и затова по идея на колега от форума ги разрязах и почистих, после залепване и работят екстра
С нови си е чиста работа, така че мисля да си купя две и да сменям почистените, че не се знае до кога ще изкарат.
Голямо благодаря за линка


С нови си е чиста работа, така че мисля да си купя две и да сменям почистените, че не се знае до кога ще изкарат.
Голямо благодаря за линка



let the BMW be with you
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
- val
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 29.05.2003
- Местоположение: София
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Детайли за колата: чудесна :)
сваляш жабката, виждаш една бяла кутия в която влизат 3 големи снопа кабели- разкачаш ги, вадиш кутията и я отваряш. За да извадиш платката, трябва да освободиш щипките (или както там се водят) на бусите, защото те държат всичко да не излиза. Дано стана ясно- успех!
let the BMW be with you
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Извинявам са но може ли да ползвам темата за да не пиша нова!
Имам проблем с едното ел.стъкло!
Принципа на работа е по два степена на горе и по два на долу!
Значи проблемът ми е на дясното ел.стъкло на е36 купе...при което се опитах да разменя копчетата но проблемът явно не е от там!
Та проблемът е следният...на долу двата степена работят нормално както трябват..но на горе не е така!Прави го като натискам и се придвижва по 2-3см. и спира,затова трябва да освободя копчето и отново да го натискам няма значение на коя степен и пак спира след 2-3 см. така повтарям следната процедура докато го прибера до горе!
Та чудя се дали е възможно от реленце или проблема е някъде по моторчето или водача...ако някой е имал следния проблем да сподели какъде е проблемът!
Имам проблем с едното ел.стъкло!
Принципа на работа е по два степена на горе и по два на долу!
Значи проблемът ми е на дясното ел.стъкло на е36 купе...при което се опитах да разменя копчетата но проблемът явно не е от там!
Та проблемът е следният...на долу двата степена работят нормално както трябват..но на горе не е така!Прави го като натискам и се придвижва по 2-3см. и спира,затова трябва да освободя копчето и отново да го натискам няма значение на коя степен и пак спира след 2-3 см. така повтарям следната процедура докато го прибера до горе!
Та чудя се дали е възможно от реленце или проблема е някъде по моторчето или водача...ако някой е имал следния проблем да сподели какъде е проблемът!
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани