Светеща лампа само на ASC на таблото
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- milspecial
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 18.02.2008
Светеща лампа само на ASC на таблото
Здравейте,
Светна постоянно лампата само на ASC и на диагностика не отчита никакви грешки. ABS си работи. Колата беше на ремонт в един сервиз и предполагам, че нещо са откачили - я някой кабел, я нещо друго. Потърсих с търсачката, но точно като моя проблем не открих - доколкото разбрах светвали едновременно ABS+ASC при дефектирали датчици или скъсани кабели или проблем с компа на ABS.
Моля разбиращите да спoделят мнение каква може да е причината, че като ида в събота в сервиза да съм подготвен и аз със знания
.
Светна постоянно лампата само на ASC и на диагностика не отчита никакви грешки. ABS си работи. Колата беше на ремонт в един сервиз и предполагам, че нещо са откачили - я някой кабел, я нещо друго. Потърсих с търсачката, но точно като моя проблем не открих - доколкото разбрах светвали едновременно ABS+ASC при дефектирали датчици или скъсани кабели или проблем с компа на ABS.
Моля разбиращите да спoделят мнение каква може да е причината, че като ида в събота в сервиза да съм подготвен и аз със знания

Бъди дявол,за да не те пратят по дяволите!
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Погледни датчика на диференциала,погледни за блокирало жило или някое палче около него,под предния капак...за начало това ми идва наум
- milspecial
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 18.02.2008
Мерси колега. Сега ще мина през сервиза да видим дали ще го оправят. Ще пиша за резултата
Бъди дявол,за да не те пратят по дяволите!
- milspecial
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 18.02.2008
Ходих до сервиза - никакво развитие. Според "майсторите" това БМВ няма жило, а било с някаква клапа. На диференциала имало само датчик за скоростомера
. Прегледаха уж дали има нещо забравено да се закачи и не откриха. Бушоните също гледаха.
Някакви идеи?

Някакви идеи?
Бъди дявол,за да не те пратят по дяволите!
погледни от пред при моторчето за ASC-то като се дава контакт на колата и после като пали дали се чеква, т.е. дали като пали колата жилото на моторчето се опъва и се връща ако ли не значи проблема е там и това се хваща трудно с диагностика. Ако го опъва жилото виж дали като се опъва стига до края и да прави контакт с клапанчето при дросела ако не прави контакт има вариане да се регулира или хода или мястото на клапанчето (не помня кое точно се регулираше, но има вариант.)
- milspecial
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 18.02.2008
Проблемът е все още актуален. След незнам си колко диагностики се стигна до извода, че в резултат на махането на акумулатора за дълго време са се ресетнали настройките на АСЦ и трябвало да се направи някакво калибриране. На диагностиката софтуера казва Unknown error - set SC parameters или нещо такова.
Някой знае ли как се калибрира това АСЦ или откъде мога да намеря процедурата. Лошото е, че google нищо незнае по въпроса или аз не търся както трябва.
Например на Citroen C5 това калибриране става като се кара 25 метра напред, 25 метра назад гасене и палене и лампата ASR изгасва. Предполагам, че има подобна процедура и при BMW.
Някой знае ли как се калибрира това АСЦ или откъде мога да намеря процедурата. Лошото е, че google нищо незнае по въпроса или аз не търся както трябва.
Например на Citroen C5 това калибриране става като се кара 25 метра напред, 25 метра назад гасене и палене и лампата ASR изгасва. Предполагам, че има подобна процедура и при BMW.
Бъди дявол,за да не те пратят по дяволите!
- milspecial
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 18.02.2008


А ония тъпанари дето са я направили тая простотия да разменят буксите


Бъди дявол,за да не те пратят по дяволите!
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани