Съвет за покупка на БМВ 520 автоматик

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 13.05.2008

Съвет за покупка на БМВ 520 автоматик

Мнение от jafar » 13 Май 2008, 20:39

Здравейте,

Имам намерение да взема 520 автоматик, за предпочитане с блокаж на диференциала. Дайте някакъв съвет какво да гледам най-вече. Интересно ми е реално за колко мога да взема читава кола. Навън има хубави до 5000евро - поне на снимка, докато тука са доста по-скъпички.
Благодаря предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 13 Май 2008, 20:48

газов инж. ще слагаш ли

препоръчвам ти 520 с ръчни скорости
автомата на 520 е ПО тромав и повече гори - това стига ли :?:

и всяка Е39-тка е с блокаж на диф, това да не ти е Е36

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 13 Май 2008, 21:21

BMW-E39 написа:..автомата на 520 е ПО тромав и повече гори - това стига ли :?:

Сигурно се бъзикаш :mhihi:
Поне за по-тромав де.Иначе, за горенето, гори си, поне 1-1.5л повече от ръчната, но е много важно да се научиш как да го караш.Ето в тази тема има някои доста добри обяснения, как да се кара спортно с автоматик: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=4026 Аз все се каня да я дописвам и как да се кара нормално и икономично, ама то и без това там никой не чете :D

Иначе, важното при автоматик е:
1.Заставаш на някой баир, даваш на "D", пускаш спирачката и колата в най-лошия случай трябва да стои на място, в най-добрия, трябва да тръгва полека напред.Ако тръгне назад, не си и помисляй да я вземаш (става въпрос, за нормален баир, не за някой като нашите изходи от подземни гаражи например)
2.Тръгваш, но караш бавно, НЕ слагай на спорт "S", НЕ я ръчкаш много и скоростите трябва да се превключват плавно, без лашкане при преминаване на по-горна предавка.
3.Задължително изпробвай стептроника (ако има) дали работи.Трябва да знаеш, че потегля на 2-ра, освен ако не си го бутнал ти на първа и сваля предавките на долу автоматично, ако се опиташ да спреш на 4-та примерно.

Общо взето, това е за автоматика или аз поне не се сещам за друго.Ако всичко по-горе описано е както си му е реда, ще се родиш повторно :mhihi:
Ако много държиш и да си гъзар и да дрифтиш, мога и това да ти обясня как става с автоматик, въпреки, че е трудно с обяснение, то си е най-добре с учене н място в колата :mhihi:

Това ми е втора 5-ца автоматик и лично аз, не бих си взел 5-та серия ръчна, освен ако не е М5 де :mhihi: За целта си има тройки :D

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 13 Май 2008, 22:39

Е39 с блокаж на диф-а (шпер) има само М5 !
всички други имат или ASC+T или DSCIII при други марки коли му викат и ESP :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 14 Май 2008, 12:17

колега, въоръжи се с МНОООГО ГОЛЯМО търпение - аз моита три месеца я търсих - бях це нацелил към 520и автоматик основно и още къп други екстри, но като видях колко трудно е да се намери основното се отказах от другите неща :)

П.С. - колата е страхотна - потвърждава девиза на БМВ :)

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 13.05.2008

Мнение от jafar » 14 Май 2008, 22:08

Мерси до тук за съветите. Това със степ троника не го разбрах много, но на място ще питам човек, който ги разбира повече от автоматиците да ми покаже.
Сега подред на въпросите - Да, ще слагам газов инжекцион.
Не ми трябва спортно каране, по-скоро икономично, тъй че колега допиши там темата :uups:
Вижте не знам за вас какво е тромава кола. Значи личните ми автомобили досега са били до 100 коня, така че и до сега не съм "бързал" много. Служебната кола е едно волво S40 160 коня , доста добре дърпа, така че и да ми се губят 30 коня от газта и автоматика не бърка.
Сега да уточня за блокажа на диференциала - притесняваме поведението на сняг, тъй като зимата имам ходения насам на там. За това нещо ако може да кажете?

А иначе никой не каза за цените нищо - най-вече разликата между обявите тук и навън?

Благодаря предварително на всички.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 14 Май 2008, 23:46

с риск масово да ме нахранят колегите ще кажа че има и по-добри коли за зимата от Е39 - прекрасна кола е, но за зимата си предпочитам 80-ката (ауди) :( хубави гуми и АСЦ-то спасяват нещата домякъде, но предното зимата си е по-добре които каквото и да ти казва (е с изключение на куатрото де :) )

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 15 Май 2008, 0:40

Мдааа, зимата си е кофтак.Трябват си нови гуми всяка зима и това е, със карани дори и една зима, положението не е добре.НО, едно голямо НО, ти търсиш автоматик, а това е голям плюс за зимно каране на BMW.Който е карал автоматик и ръчна на Е39 през зимата в снега, ще разбере за какво говоря ;)
ASC-то в някои случаи повече вреди, от колкото да помага, особено на баир :mhihi:

А за газта не се притеснявай, ако сложишхубав инжекцион, няма да загубиш нито един кон, ако сложиш от най, най-добрия, даже и ще имаш няколко отгоре, но ще ти струва минимум 5200лв, почти половината кола ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 15 Май 2008, 0:46

още ли не си се отказа от автомата :mhihi:
а зимата тия коли .. бегаи не ми се коментира
ужас :mhihi:
поне стават за ФЪН ..

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 13.05.2008

Мнение от jafar » 15 Май 2008, 20:55

Мдаа. За зимата и аз така си мислех. много късно взеха да правят БМВ-та 4по.
Благодаря на всички за съветите. Ще помисля пак по-въпроса. все пак нали има глобално затопляне. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 15 Май 2008, 21:12

Не се притеснявай, зимата с едни хубави вериги си като едно японско багерче и всичко това срещу 100-тина лв ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
Мечтае да кара: м5

Мнение от popai » 15 Май 2008, 21:48

Колега вземай си автомата и не се грижи, и зимата си върви колата, тази зима имаше сняг, аз не съм спрял да я карам и в лед и сняг, хубави гуми и си 6, винаги чакам снега с нетърпение, както и всички колеги... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 15 Май 2008, 21:50

jafar написа:Мдаа. За зимата и аз така си мислех. много късно взеха да правят БМВ-та 4по.
Благодаря на всички за съветите. Ще помисля пак по-въпроса. все пак нали има глобално затопляне. :D


Колега, това са глупости, няма никакви проблеми с управлението през зимата, просто ти трябват хубави гуми (поне според моя опит). Да беше индийска кола, да се чудиш дали ще върви през зимата, ма е немска, там също имат зима и сняг, те са я сметнали хората.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 253
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e28 525e, e34 520, e36 316,next иде
Мечтае да кара: Всичките които не са описани горе

Мнение от boricha » 16 Май 2008, 15:23

Така е подкрепям колегите автоматика не зле за зимата много плавно се случват нещата и трудно приплъзва и нови гуми задължително иначе шейна. Имам е28 автоматик и е36 комби, определено петунката копае по добре в сняг и то с по кофти гумета от е34. Автомата е супер екстра особено за града не се замисяй, взимай.
BMW RULEZ !!!
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 13.05.2008

Мнение от jafar » 17 Май 2008, 19:20

Убедихте ме . Сега остава да намеря и "моята" кола.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook