М5 е60 ценова листа
Модератор: Общи модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
М5 е60 ценова листа
http://img.photobucket.com/albums/v16/B ... 5/m5p1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v16/B ... 5/m5p2.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v16/B ... 5/m5p3.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v16/B ... 5/m5p4.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v16/B ... 5/m5p5.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v16/B ... 5/m5p6.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v16/B ... 5/m5p2.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v16/B ... 5/m5p3.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v16/B ... 5/m5p4.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v16/B ... 5/m5p5.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v16/B ... 5/m5p6.jpg
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
както се и очакваше- цената е директно премерена във е55.. добре че не се самозабравиха да я направят 100к- щото имаше и такива приказки...
сега остава да се види дали 7-скоростната смг ще развали пейзажа...
щото се говори че втората година ще има и 6-скорости ръчни...
сега остава да се види дали 7-скоростната смг ще развали пейзажа...
щото се говори че втората година ще има и 6-скорости ръчни...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
хм... в америка е най-евтина...
$85,000 базисна цена (не е излязла още ма толкова я очакват)
$4250 данъци
общо: $89250 на пътя (без застраховка - около $1500 на година пълно авто каско).
$89250 накуп или $1700 на месец за 5 години на изплащане.
или $1200 на месец за 3 години след което им я връщаш.
...
или 142800 лева.
$85,000 базисна цена (не е излязла още ма толкова я очакват)
$4250 данъци
общо: $89250 на пътя (без застраховка - около $1500 на година пълно авто каско).
$89250 накуп или $1700 на месец за 5 години на изплащане.
или $1200 на месец за 3 години след което им я връщаш.
...
или 142800 лева.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
leasing... в бг неправилно се използва понятието- "лисинг" не значи да я вземеш на изплащане.
по-скоро това е схема по която може да караш по-скъпа кола от колкото всъщност може да си позволиш.
пример:
да кажеме че можеш да си позволиш $280 на месец да плащаш за кола. толкова ти е бюджета.
вариант 1: (изплащане)
колата струва $10,000
ако я вземеш на изплащане за 3 години това са $277.77 на месец (без лихва за по-просто). на края на 3тата година колата е твоя и ако решиш можеш да я продадеш за примерно $5000 (по шваке на дребно). като цяло цената да караш колата 3 години е била $5000 (без консумативи и тн). купил си я за $10к и си я продал за $5к.
вариант 2: (лисинг)
банката решава, че тази $10к кола след 3 години ще може да се продаде за $4500 (остатъчна стойност на едро). ти финансираш разликата ($5500). демек- обезценяването на колата докато я караш. 3 години за $5500 е $152.77.. на края на третата година я връщаш на автокъщата като се очква да е във определено състояние и на определени километри. вътре си $5500.
демек:
ако обичаш да си държиш колите и също така сам да си ги продаваш и нямаш нищо напротив да имаш по-големи месечни вноски, но накрая да си по-малко вътре - купуваш на изплащане.
ако обичаш да караш по-скъпи коли, да имаш по-малки вноски, да караш нова кола всеки 2-3 години и да не се занимаваш със продаване... но накрая като теглиш чертата да си по-вътре - взимаш на лисинг.
разбира се схемата съм я очертал съвсем проста.. на практика има вградена печалба на всички етапи и във двата случая......
по-скоро това е схема по която може да караш по-скъпа кола от колкото всъщност може да си позволиш.
пример:
да кажеме че можеш да си позволиш $280 на месец да плащаш за кола. толкова ти е бюджета.
вариант 1: (изплащане)
колата струва $10,000
ако я вземеш на изплащане за 3 години това са $277.77 на месец (без лихва за по-просто). на края на 3тата година колата е твоя и ако решиш можеш да я продадеш за примерно $5000 (по шваке на дребно). като цяло цената да караш колата 3 години е била $5000 (без консумативи и тн). купил си я за $10к и си я продал за $5к.
вариант 2: (лисинг)
банката решава, че тази $10к кола след 3 години ще може да се продаде за $4500 (остатъчна стойност на едро). ти финансираш разликата ($5500). демек- обезценяването на колата докато я караш. 3 години за $5500 е $152.77.. на края на третата година я връщаш на автокъщата като се очква да е във определено състояние и на определени километри. вътре си $5500.
демек:
ако обичаш да си държиш колите и също така сам да си ги продаваш и нямаш нищо напротив да имаш по-големи месечни вноски, но накрая да си по-малко вътре - купуваш на изплащане.
ако обичаш да караш по-скъпи коли, да имаш по-малки вноски, да караш нова кола всеки 2-3 години и да не се занимаваш със продаване... но накрая като теглиш чертата да си по-вътре - взимаш на лисинг.
разбира се схемата съм я очертал съвсем проста.. на практика има вградена печалба на всички етапи и във двата случая......
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани