Какво да взема ? 316 или 318 coupe
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Spectral
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d sport
Прочетох доста критики към 320-ките, които изобщо не ми харесаха.Аз си купих като първа кола 320 за 5100лв.Има климатроник, напълно запазен кожен салон,пълен ел пакет и е в перфектно състояние. Закачах я на комп и човека ми каза, че колата е перфектна, всяка една система работи отлично и рядско се срещала кола със толкова запазен двигател. Като возя 5 човека изобщо не се мъчи а извън градско със 100-110 има смешен разход на гориво. Тея работи дето ис-ките вървели по добре са реплики на хора които притежават такива. Колегата ми със вектра 2 литра 115кс като ходи на гонки и като се пусне с 318ис завършва с половин кола по назад най много всеки път.Двигателя и е много запазен и като ме заведе да видя кво праи бмв-тата ме досрамя.
Като си карам колата спокойно в града ми гори 13 и ми е се тая.Ти като качиш хора в 316-ката тя ще омре веднага с това тешко купе и ще гори над 10-11 тай, че се тая.316-ките са за олегнали и спокойни шофиори.Ако ти се влачи по путя си земи 318 ще ти свърши добра работа.Всеки който е карал повече от 2 години 6 цилиндров мотор казва, че на 4 не иска да се качва.А пък хората които карат бмв-тата си на гас направо се подиграват с марката.
Това е моето мнение по въпроса.
Като си карам колата спокойно в града ми гори 13 и ми е се тая.Ти като качиш хора в 316-ката тя ще омре веднага с това тешко купе и ще гори над 10-11 тай, че се тая.316-ките са за олегнали и спокойни шофиори.Ако ти се влачи по путя си земи 318 ще ти свърши добра работа.Всеки който е карал повече от 2 години 6 цилиндров мотор казва, че на 4 не иска да се качва.А пък хората които карат бмв-тата си на гас направо се подиграват с марката.
Това е моето мнение по въпроса.
Последна промяна Spectral на 13 Май 2008, 23:31, променена общо 2 пъти
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Mollov написа:petio_bmw 318is написа:за тебе каде пишеш 4е 318 ис не е спортна и 4е голфа го яде, то си много заблоден на брата е 316 и голф до сега го нее изял така4е ко да кажем за 318ис а? вие като не разбирате не се излагаите поне публи4но.говорим без да са барани моторите.излагате не само вас ами и BMW с ваште глупости ле LAMERI![]()
![]()
![]()
"Брата" явно се е дърпал само с G1-чки, 1.3 на газ...В този случай голфа верно няма шанс
Ма като говориш за такива малолитражки поне уточнявай, щото хората ще вземе да си помислят, че говориш и за GTI-тата
![]()
![]()
![]()
а ле пи4,що не си купи голф като ги фалиш толкова ми караш 318is а за инфо да знаеш 316 не е никак зле и дума не може да става за сравнение с голф "бега4ка"те просто остават
Re: Какво да взема ? 316 или 318 coupe
Ако питаш мен аз карам 318ис от 1 година и съм много доволен предното ми бмв беше е30 316 . Преди да си взема ис-ката пробвах и 320 но разликата е само в шума на двигателя , а това мене не ме радва . Предпочитам нежното звънене на 4 цилиндровия двигател . А относно 316 или 318ис според мен си вземи Ис-а поне да знаеш че караш добра кола. За съжаление ис в добро състояние се намира доста трудно , а дори и да се намери цифрата е друга 

- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
много сте прави и аз не знам защо се захванах с колегата за тия голфове ама те треа да знаят BMW е номер 1 така4е колега каквато и да си вземеш избора е добър.Нали все пак е BMW, 318 is е наи-добрия избор да знаеш.Стига да си я намериш 4итава.Пожелавам ти голям късмет от мен.
Re: .
напълно съм съгласен с теб колегаperko написа:Е аз карам 318 от 4 год. и съм доволен от хайвана за да се возя но за ръчки и т.н. няма душица. Карал съм добри запазени модели и 318ис,и 320. Определено 320 е тази с която бих сменил моята.
kaжи към кое си се ориентирал 316,318,320,325,за 4цилиндровите внимаваи с повдигачите има едно дрънчене в двигателяhhristo написа:ДОбре... а как трябва да процедирам като купувам....Освен на преглед,маслото още има ли....аз няма сега или веднага да купувам....но близките 2 месеца се надявам да я взема
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Досега всичките бмв-та с проблеми с повдигачи и кобилици, които знам, са 6 цилиндрови.
Нищо лично, може би и шестаците са повече, ама пък и разтропването на подвижната механика най - вероятно е по - голямо при по - висока мощност...
Нищо лично, може би и шестаците са повече, ама пък и разтропването на подвижната механика най - вероятно е по - голямо при по - висока мощност...
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: .
aiso написа:напълно съм съгласен с теб колегаperko написа:Е аз карам 318 от 4 год. и съм доволен от хайвана за да се возя но за ръчки и т.н. няма душица. Карал съм добри запазени модели и 318ис,и 320. Определено 320 е тази с която бих сменил моята.
и аз бих направил това ама да не сме в БГ. моята 16-ка е 2 пъти по ефтина от страна на данаци и обслужване от колкото 20-ката. респективно аз си спестявам пари за повече бензин за нея. ако заплатата ми е 3000 евро не с 20-ка а с м6 бих си го сменил, ама не е. на моето купе нямам табелки "316". единствено се познава че е с малкия мотор ако се загледаш по километража. това явно по думите на някои хора не го прави хубава кола та даже и сигурно биха казали че не е и истинско бмв. какво ли биха казали колегите с 18-ки тдс? идеална си е 16-ката за бръмчене, та даже ако ме питаш аз бих те насочил и към 318тдс компакт - много приличен автомобил за градски условия - по-новички ги има и са на добри пари.
избора си е твои и никои не може да те накара да си го промениш или да си купиш нещо което не ти харесва. търси си читава кола, запазена а усещането от карането на бмв го има при всички модели и е несравнимо с останалите коли с предно предаване. успех в търсенето

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
petio_bmw 318is написа:а ле пи4,що не си купи голф като ги фалиш толкова ми караш 318is а за инфо да знаеш 316 не е никак зле и дума не може да става за сравнение с голф "бега4ка"те просто остават
"Пич".... пак ти казвам - за да не се излагаш повече си намерете един читав Golf 2/3 GTI 150PS и се пуснете... ма си купи малко кърпички, че като плачете да си забърсвате сълзите... може да пробвате и с някоя (F)Astra GSI.... и от нея ще плачете... на брат ти 316-ката трябва да е с турбо, че да има игра... иначе просто явно си избирате трошляци да им се правите на големи рацери... айде отивай на училище, че ще ти пишат неизвинено отсъствие...

Hristo, намери си читав сервиз (на който можеш поне малко да вярваш) да ти видят колата, която си харесал и ако е ОК - взимай... на теб да ти хареса външно, те да я видят "вътрешно".. ако имаш някой познат, който "вижда" забележки по боята и пребоядисване ще е още по-добре... най-малкото да знаеш на какво си се спрял и дали си засалужава...
Дали 316/318/320 - ти си избираш... но избирай според състоянието на колата, не по кубатурата на ДВГ... пък за поддръжката - ако нямаш пари за 2л/100 отгоре и за 2л масло повече за 6-таците - не си купувай BMW... консумативите и разхода на 4ц и 6ц е еднакъв, в смисъл такъв, че ако нямаш пари за тия допълнителни 2л, за които пиша, то ти няма да имаш пари да поддържаш и 4ц...
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Mollov написа:petio_bmw 318is написа:
Дали 316/318/320 - ти си избираш... но избирай според състоянието на колата, не по кубатурата на ДВГ... пък за поддръжката - ако нямаш пари за 2л/100 отгоре и за 2л масло повече за 6-таците - не си купувай BMW... консумативите и разхода на 4ц и 6ц е еднакъв, в смисъл такъв, че ако нямаш пари за тия допълнителни 2л, за които пиша, то ти няма да имаш пари да поддържаш и 4ц...
е не пич явно скоро не си сменял маслото на 320 щото то е 7 литра при м50 на 1000% съм сигурен, а не 3.5 като 16-ката. цената на маслото е различна според вида му но е от 28 до 50/60 лева литъра. сам си преценявай. но си е истина че е 2 пъти по-скъпо за обслужване. и въпроса не е само за маслото а по принцип частите за 20-ките са по скъпи. знаеш ли колко е весело като някои по-смотан и гледащ да криключи на бързо с работата мияч от авто мивка, малко усилил струята на водата, ти измие двигателя и си остави ряцете там, обикновено(не винаги естествено) но се случва да ти изгърми бобинката на някой от 6-те цилиндъра (гърмят повече от една винаги обаче) а това малко нещо струва над 300 кинта само едната бройка....
та както и да е това е друга тема. идеята ми беше е не съм съгласен за "2-та литра" на колегата. всичко е по 2 при 20-ката. и както казаха другите колеги гледай да ти е здрава колата, а каква кубатура ще е сам ще си прецениш. просто имай ги в предвид нещата които ти се казват...

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Мен ми е ясно колко е маслото при 6-така (и по принцип не е 7 литра, ми по-скоро 6.5, ма тва са дребни неща), а при мен с М44-ката е 4.5-5 литра... и кво? има-няма 2 кила разлика.... само че говорех образно, а не изрично точно.... но мисля, че не е трудно да ми схванеш мисълта... ако 20лв за още 1 литър масло ти е проблема - не си за BMW... масло и консумативи не се сменят през месец, повечето хора ги сменят веднъж годишно.... при това положение не виждам ква е причината да дадеш 40-50лв отгоре за масло... колко повече се охарчваш така?!?!? Веднъж годишно? Айде стига глупости...
Що се отнася до "х2" поддръжка на 320 - как я сметна? повечето части са еднакви (не знам кой ти каза, че са различни?!?)... освен мотора... тва с автомивката и бобината колко често се случва - 1/10?!?!? А? Нали.... от частното излизаш към общото, а не е правилно... щото частни случаи много, ма на фона на всичките 320-ки са някви мижави 0,проценти...
Да поддържаш 316 не е по-различно от това да поддържаш 320 - ако вземеш читава и двг не се "обажда" разликите почти изчезват... все си мисля, че за някви дребни суми (разлика) изобщо не трябва да се хващаме, щото пак казвам - тогава не си за BMW Е36..
Що се отнася до "х2" поддръжка на 320 - как я сметна? повечето части са еднакви (не знам кой ти каза, че са различни?!?)... освен мотора... тва с автомивката и бобината колко често се случва - 1/10?!?!? А? Нали.... от частното излизаш към общото, а не е правилно... щото частни случаи много, ма на фона на всичките 320-ки са някви мижави 0,проценти...
Да поддържаш 316 не е по-различно от това да поддържаш 320 - ако вземеш читава и двг не се "обажда" разликите почти изчезват... все си мисля, че за някви дребни суми (разлика) изобщо не трябва да се хващаме, щото пак казвам - тогава не си за BMW Е36..
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
60 лв за литър масло!!!! Вие с кво масло карате бе...
Аз си бях зел кастрол, пълна систетика, 5 на 40 от оторизиран представител на мерцедес за 20 лв. литъра...
Аз си бях зел кастрол, пълна систетика, 5 на 40 от оторизиран представител на мерцедес за 20 лв. литъра...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани