Възможност за "подобряване" на окачването на комби
Модератор: Технически модератори
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Значи поразчетон и двете възможности - Търнър и Райцинг Динамикс , човек може да полудее от едни криви железа да му се невиди
За на Търнеър кита не разбрах защо пише първо ,че пружините работят с нивомат а после ,че се поръчва само като се изтрие селф левелинг-а
За какво става въпрос всъщшност - нещо в бланката за поръчка или ?
22 мм заден стабилизатор е нещо страшно
Георги Пенчев

За на Търнеър кита не разбрах защо пише първо ,че пружините работят с нивомат а после ,че се поръчва само като се изтрие селф левелинг-а

22 мм заден стабилизатор е нещо страшно

Георги Пенчев
Penchev написа:Значи поразчетон и двете възможности - Търнър и Райцинг Динамикс , човек може да полудее от едни криви железа да му се невиди![]()
Това са на практика един и същи продукт, вероятно произведен от/за Racing Dynamics, като Turner Motorsport сигурно са някакви техни дистрибутори... които за щастие им подбиват цените, макар и с тяхно знания. Странна политика, но да са живи и здрави

Penchev написа:За на Търнеър кита не разбрах защо пише първо ,че пружините работят с нивомат а после ,че се поръчва само като се изтрие селф левелинг-аЗа какво става въпрос всъщшност - нещо в бланката за поръчка или ?
Жоро, това се отнася за окачването (H&R пружини и Bilsten амортисьори), които колегата иска да слага на неговия седан, не е за комбитата. Малко смесване на моделите седан/комби се получи, но това е полезно така или иначе за всички.
P.S. Да припомня само - аз ще слагам Eibach пружини отпред и отзад и KONI Sport само отпред, отзад с модифицирани нивоматни амортисьори.
Penchev написа:22 мм заден стабилизатор е нещо страшно![]()
Георги Пенчев
Не е 22 мм, 19 мм е този в кита. Въпреки това, ако биелетките са монтирани на вътрешните отвори, това ще "втвърди" щангата, т.е. еквивалентното усилие ще е като от по-дебела щанга, макар че сега не ми се занимава да ги изчислявам с колко приблизително би се променило.
Писах им на Turner motorsport, така че очаквам отговор за доставка - цени, срокове, условия при групова покупка и т.н.
Да видим какво ще кажат и да ги налазваме

Postman написа:Писах им на Turner motorsport, така че очаквам отговор за доставка - цени, срокове, условия при групова покупка и т.н.
Много бързо ми отговориха, за съжаление обаче отговорът е:
I am sorry, that kit is not available at this time.
-Doug
<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>
Douglas Mahar
Turner Motorsport
dugmar@turnermotorsport.com
www.turnermotorsport.com
www.turnerMINIsport.com
www.tmsracing.com
www.allshocks.com
Phone: 800 280-6966 x 1
Fax: 978 388-4202
- 2003 & 2004 Speed Touring Car Champions -
- 2006 Grand Am Cup GS & ST Champions -
Г-н Пенчев в описанието на търнарите пише да поръчате този кит само
ако ще премахвате нивомата и че има друг за такива с нивомат, но само
за М5.
Аз също им пратих меилче наблягаики на Bilstein/HR кита да видим
какъв отговор ще получа.
А съм се насочил към такъв вариант защото някак си не си представям
тоя голям седан "на кокъл", и си мисля че все пак ще остане нещо от
нормалната возия ..... ма да не се точа много да не кажат че нямат в момента.
А и продължавам да си настоявам за Е34 сБирка, наситих се на лъскави
иески и трииски искам истински коли
ако ще премахвате нивомата и че има друг за такива с нивомат, но само
за М5.
Postman написа:...макар че сега не ми се занимава да ги изчислявам с колко приблизително би се променило...



Аз също им пратих меилче наблягаики на Bilstein/HR кита да видим
какъв отговор ще получа.
А съм се насочил към такъв вариант защото някак си не си представям
тоя голям седан "на кокъл", и си мисля че все пак ще остане нещо от
нормалната возия ..... ма да не се точа много да не кажат че нямат в момента.
А и продължавам да си настоявам за Е34 сБирка, наситих се на лъскави
иески и трииски искам истински коли

///
колеги не за пружините аз съм с пружини от мерцедес 124 комби от зад и с не нивоматни амортисиори и от зад се получи доста добра твърдина просто разликата в пружините беше в това че ма мерцедеса в сравнение с моите (нивоматните) самия тел(навивка) е по дебел с 4 мм което идва твърдоста сега се чудя за едни спортни пружини ваитек но са кит предни и задни и не са много скъпи свалят колата 35% на 35% и са 320 лв кита по евтини идват от стандарт пружини к+ф
а в пружините нивомат и не нивомат има разлика в навивките нивоматните са малко по дълги лично наблюдение утре като забегна на работа ще изочавам предницата и възможните варянти за взаимстване от друг автомобил ако някои изка някакво инфо за пружини и да сравнява пищете лс в магазина имам каталог с размери на коя кола какви пружини се слагат и тяхните размери
(дебелина на навивката височина на пружината диаметри на навивките) почти всичко което човек има нужда за да си избере пружина която изка да сложи на колата си и да я направи по свое желание



Ето го и батко
...
След почти 1 месец чакане, големият пакет е вече в багажника ми.
За съжаление няма да мога веднага да ги сложа, понеже ще ходя малко командировка, но за срещата на 14-15.06 мисля че ще са вече на колата.
Така че отзивите предстоят...

След почти 1 месец чакане, големият пакет е вече в багажника ми.
За съжаление няма да мога веднага да ги сложа, понеже ще ходя малко командировка, но за срещата на 14-15.06 мисля че ще са вече на колата.
Така че отзивите предстоят...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
pesho написа:Изглеждат много .... секси![]()
![]()
Имам няколко бързи въпросчета : От къде, колко пари, колко свалят,
беше казал че ще комбинираш с кони (може и да греша) та и за
тях кои модел и от къде.
А да иии .... честито![]()
![]()
П.С. Не знам защо се радвам като малко дете като даже не са и мои
Благодаря!
Аз съм го описал подробно по-напред, но ето го накратко:
Пружини (само) - в eBay ги видях и писах директно на търговеца, ето му данните:
NH Tuning
Jens Krause
Rosa-Luxemburg-Allee 104
14772 Brandenburg
Tel.: 0 33 81 / 79 96 58
Fax: 0 33 81 / 73 00 480
E-mail : info@nh-tuning.de
Internet : www.nh-tuning.de
Ebay : http://stores.ebay.de/NH-TUNING
Цена: промотирана цена в eBay EUR 209.-
Доставка до България: EUR 35.-
Отстъпка (задето ги купих не през eBay и така му спестих малко такси): EUR 5.-
Доставка от Асеновград (пристигнаха там) до София с Еконт: 9.90 лв.
Тотал пружини: EUR 239.- + 9,90 лв
Потъване отпред 35мм, отзад 30мм (съгласно информацията в документите)
Амортисьори предни - KONI Sport за 520i Touring с регулируема твърдост, НОВИ, от Руди 96 (кв. Лозен, не смея да пиша с. Лозен за да не се обиди някой)
Цена: 405,- лв. (нормалната им цена на дребно е 270 лв./бр.)
Амортисьори задни - там няма да има промяна, мисля само да сложа един дросел (шайба с профилен отвор) между амортисьора и сферата на нивомата за да затрудня обмена на масло, т.е. да се "втвърдят" малко. Ако не помогне, ще променя пружинките на буталото на страничната камера.
Стабилизираща щанга задна - от Е34 М5 Touring Nuerburgring Edition - 20 мм (моята оригинална е 15 мм), заедно с тампоните за закрепване към купето.
Тотал: 271,80 лв. с поръчка от Дарукар.
Това е сменено за момента, но обмислям все още варианта за предна стабилизираща щанга от Racing Dynamics, но да видиме как ще стане...
Има купени и други неща, които чакам да дойдат, но за тях като му дойде времето...
П.П. Пружините са специално ЗА нивоматно комби.
P.P.2 Ето линк за пружините в eBay:
За Е34 комби преди 08.91 или 12/91 (за дизеловите) с нивомат:
http://cgi.ebay.de/EIBACH-PRO-KIT-FEDER ... dZViewItem
за Е34 комби след 09.91 или 01.92 (за дизеловите и големите V8 двигатели) с нивомат - моите са такива:
http://cgi.ebay.de/EIBACH-PRO-KIT-FEDER ... dZViewItem
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Евала Яворе, много се радвам за теб
На сбирката на Родопите най-късно ще ми дадеш кръгче или "крива" да тествам зелената смърт
Георги Пенчев

На сбирката на Родопите най-късно ще ми дадеш кръгче или "крива" да тествам зелената смърт

Георги Пенчев
Такаааааа..., пружините вече са монтирани но не мога да кажа, че съм доволен от начина по който изглежда колата - отзад не слезе достатъчно ниско, а отпред стана по-висока отколкото с другите пружини (червени с неизвестна марка). Явно Eibach са прекалено твърди и предницата не успя да слезе колкото на мен ми се искаше, затова и понатегнах малко предните KONI-та, да бъде по-твърда макар и по-висока...
Относно поведението - сега усещам предницата и задницата еднакво твърди и стегнати - тествах на изрязан за изкърване асфалт и съм доволен - с новите пружини някак си по-мазно минава колата през препятствията, но това са все пак впечатления от няма и цял следобед каране. Като натрупам повече впечатления ще споделя отново.
Равносметката - колата вози добре с Eibach-a, но не ми харесва че предницата остана по-висока отколкото с предишните спортни пружини. Чудя се дали да не ги върна пак тях, но ще изчакам да натрупам повече впечатления и тогава да споделя пак. Сегашните уж свалят 35 мм отпред, но това ясно е осъществимо при по-тежка предница (по-големите, респективно тежки двигателели).
Добавям 3 снимки хронологично: оригиналното окачване, само с предни спортни пружини (вероятно свалят 60мм) и предни и задни пружини 35/30 мм според спецификацията.
Очаквам мненията ви...
Относно поведението - сега усещам предницата и задницата еднакво твърди и стегнати - тествах на изрязан за изкърване асфалт и съм доволен - с новите пружини някак си по-мазно минава колата през препятствията, но това са все пак впечатления от няма и цял следобед каране. Като натрупам повече впечатления ще споделя отново.
Равносметката - колата вози добре с Eibach-a, но не ми харесва че предницата остана по-висока отколкото с предишните спортни пружини. Чудя се дали да не ги върна пак тях, но ще изчакам да натрупам повече впечатления и тогава да споделя пак. Сегашните уж свалят 35 мм отпред, но това ясно е осъществимо при по-тежка предница (по-големите, респективно тежки двигателели).
Добавям 3 снимки хронологично: оригиналното окачване, само с предни спортни пружини (вероятно свалят 60мм) и предни и задни пружини 35/30 мм според спецификацията.
Очаквам мненията ви...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
според мен на третата снимка стойката е най-правилна!
моята седи по същия начин. много колеги ми казват да "надървя" нивомата, но си мисля че поведението ще се наруши коренно!
Батка, сега сменяй с 16 или 17 джанти и повярвай ми хич няма да ти се струва вдигната
перфектна стойка с перфектна височина (поне за всекидневно каране)
супер е!
п.п. като видя някой туринг навирен отзад като самосвал и се чудя как влиза в завоите
моята седи по същия начин. много колеги ми казват да "надървя" нивомата, но си мисля че поведението ще се наруши коренно!
Батка, сега сменяй с 16 или 17 джанти и повярвай ми хич няма да ти се струва вдигната

супер е!
п.п. като видя някой туринг навирен отзад като самосвал и се чудя как влиза в завоите


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Иво Станчев е прав
Третата е супер и според мен ...
Нивомата не се пипа - за да се надърви трябва да щръкне задницата а това не е плюс от никъде
М систем 2 джаните ще направят колата и поведението й мечта
Тогава ще видиш за какво завиване ще стане въпрос
Георги Пенчев

Третата е супер и според мен ...
Нивомата не се пипа - за да се надърви трябва да щръкне задницата а това не е плюс от никъде

М систем 2 джаните ще направят колата и поведението й мечта


Георги Пенчев
Съгласен с всичко, което казвате... най-тъжно ми е обаче, че стойката от тази снимка не мога да я получа с Eibach пружините... освен ако не им направя флекс тунинг
, по някаква странна причина много ми харесва предницата на снимката. За комбито най-вдясно говоря...
Но да видим със 17-ките как ще се променят нещата и после пак ще трупаме мнения тук...
P.S. Благодарности на Mad Vanio за снимката.


Но да видим със 17-ките как ще се променят нещата и после пак ще трупаме мнения тук...
P.S. Благодарности на Mad Vanio за снимката.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани