Въпрос за кола нов внос?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 11.06.2005
Местоположение: София

Въпрос за кола нов внос?

Мнение от naydenivanov » 12 Май 2008, 21:56

Здравейте, налага ми се да си сменя колата, защото усещам, че старата ми вече издъхва. Налага ми се да карам много и последните две години съм сменил две коли. Смятате ли, че за 5500 - 6500 може да се внесе изключително запазена кола, по която за поне 200 000 км. няма да се наложат сериозни ремонти. Говоя за Е34, задължително комби и по възможност от Германия. За екстри не държа, освен на климатик. Не търся нов модел автомобил, защото не смятам, че са по-издържливи, а пък инвестицията трудно се възвръща. От друга страна търся комфорт и удоволствие, защото прекарвам над 30% от времето си в колата. За здравина вече стана ясно. Затова съм се спрял на Е34 520 или 124 на Мерцедес. Смятате ли, че Е34 може да се сравнява с Мерца по отношение на здравината. Моля за наистина обективни мнения. А също така има ли хора от форума, които вкарват коли и на които човек може да се довери. Благодаря предварително.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 12 Май 2008, 22:06

за тия парици с малко разум спокойно можеш да си вземеш читавляк..ако искаш комфорт и красота и визия взимай Е34ката ако искаш нечовешка здравина взимай 124 ката-тва говедо нема трошене-изпитал съм го :!: :!: :!: ама според мен по добре Е34ка-ми по красива и елегантна е-таблото си е красиво нема остри ръбове като Бенца да си порежеш дланта :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 13 Май 2008, 9:26

200к км без сериозни ремонти на толкова стари автомобили е доста трудно постижимо според мен. Най-малкото,че тия години коли трудно се намират на малко километри а дори да са намалко всичко гумено е пътник.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 11.06.2005
Местоположение: София

Мнение от naydenivanov » 13 Май 2008, 9:59

Нямам предвид никакви ремонти, а по-скоро капитални по двигател и ходова част. Все пак смятам, че има запазени коли, които не са юркани до спукване. Иначе е ясно, че ще трябва поддръжка, ама не да се започне с киснене по сервизите за смяна на калпани, сегменти, амортисьори и т.н.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 3.08.2007

:)

Мнение от ZoB » 13 Май 2008, 14:39

пич аз за 5000 лв си взех Е34 92г. на 145000км(реални) с всички екстри без подгряване на седалките много запазена е не е комби така че спокоино може да си намериш 8)
***ZoBi Se***

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 11.06.2005
Местоположение: София

Мнение от naydenivanov » 13 Май 2008, 14:44

А има ли човек от форума или някой друг, който да вкарва, и на който може да му се има доверие за читава кола?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Мнение от Anthony_J » 13 Май 2008, 14:57

Ако минеш 200К километра в България с 15-16 годишна кола без да правиш ремонти по ходова част, то значи че германицте са ни превзели и са направили всичко в магистрали. Все пак ти завиждам на оптимизмът.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 13 Май 2008, 15:39

нали знаете всички какво значи фразата "всички екстри" за Е34 :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 11.06.2005
Местоположение: София

Мнение от naydenivanov » 13 Май 2008, 16:33

Много добре познавам пътищата в БГ. Не си правя илюзии. Имам минати над 170 000 в БГ. Пак повтарям говоря за капитални ремонти.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 13 Май 2008, 19:08

Колега ,правилен избор :D

Аз съм на мнение ,че за около 6500 лв ще може да се намери наистина много хубава кола.Мое мнение ,което не налагам на никого тук ,че комбито е много добър избор - страхотно комплексен автомобил , идеален за дълги преходи ,казвам го от личен опит :D

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bnozku1usrpm
Гледам в Аутоскаут-а има хубави предложения за по 2500 евро :roll:
Аз мисля ,че мога да ти помогна за човек ,който да намери,закупи и докара кола от Германия.Аз ще имам живот и здраве път натам и Швейцария но през август месец ... Системата е следната - оглеждаш обявите в онлайн пазара и като събереш няколко ги даваш на човека и той по предварителна уговорка с продавача тръгва натам.Естествено преди това ви срещам,разбирате се за всичко и така :D Човека е от форума,изключително коректен и ще свършите работа на 100%

Тази кола горе е на края на производството, 96 година финална серия с екстри и не много километри.Разгледай наред ,над 2000 евро има читави коли ...

Моята кола е на 630 000 км,двигателя го правих на 420 000 и не защото се е счупил или износил а защото някой глупак беше сложил по-къси биели в него и беше разреден на 4 атмосфери във всички цилиндри :evil: Оттогава , 210 000 км по-късно, сменям масло и филтри и карам здраво, виж ми галерията,поразчети из мненията ми от профила и ще разбереш ,че я експлоатирам много силно колата.Преди 3000 км смених всички маркучи по мотора ,уплътнение по всмукването ,радиатор. Окачването съм изпосменил без задни пружини и амортисиори ,но за главоломно каране по БГ пътищата за близо 5 години е нормално.Колата е много преданна Е34 е религия, старите БМВ-та са нещо невероятно :bowdown:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 13 Май 2008, 19:13

Сори за оф-а ама жоре издържаха ли рециклираните носачи на пистата?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 22.07.2006
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: ше E34 /грухчо/
Мечтае да кара: E34 M5

Мнение от tahsinov » 13 Май 2008, 19:33

Фенче опасен подпис бе, осмърдя целия форум та се не трае :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 13 Май 2008, 19:37

Ами аз не стигнах до събора тази година и не можах да карам там ,но тук онази вечер с Постман карах по детелината на Бояна и няма проблем засега ... Ма той носача съм го сложил преди около един месец и 6000 км ще го видя ,той ако се растропа за толкова малко ще има разправии :mhihi:

Днес като се прибирах от Банско улучих момент в който почти нямаше коли по Предела и по новата отсечка,която смея да твърдя ,че е най-уникалната за здраво каране в България на спускане стигах и до 170 км/ч ,гумите като загряха и комбито летя надолу много здраво 8)
На един сравнително остър десен завой ,в който скороста ми беше пределна/на границата на сцеплението натисхах рязко спирачките ,не до долу но рязко така ,че я извадих леко от равновесие ,нали новите си имат корнърин брейк систем ,ма ние си нямаме и чувството да се хлъзнеш малко с 150 км/ч е маняшко ,едни бубулечки ми минаха по гръбначния стълб ... Дори и в този момент колата остана крайно предвидима с лек обратен за части от секундата колата си влезе в релсите и така :D Много ама много стабилни машини са това ,аз няма да спря да го пиша и да разказвам някои мои дивотии :lol:
Разпределението на масите е много интересно - 48% отпред и 52% отзад :shock: Може би това е една от причините за това крайно предвидимо и сигурно поведение ,знам ли :roll: Гумите си трябва да са поне 225 според мен и това е важно за сцеплението.
После на магистралата към Перник се гоних с една S класа,има едно голямо спускане при село Студена,там вдигнах над 250 км/ч ,защото стрелката ми отиде в началото на брояча за изминати километри ,нанадолнището е много яко и много дълго,тези от вас които сте пътували натам го знаете за какво става въпрос.Мерцедеса спря на 250 км/ч и двайската мина бавно покрай него, гадно му е станало де :mhihi: Към краят на отсечката ,защото седят полицаи обикновенно ,натиснах спирачките много яко, гумите много здраво залепваха по новия и гладък асфалт ,малко дискомфорт в очните ябълки почувствах :shock: Скоро там с брат ми с Е30-ската с двете комбита ще отидем да пробваме спирание от поне 180 км/ч ,откакто е с Е34 спирачки на комбито колата му взе да спира много здраво - 302 мм са си спирачки за Е30 :mhihi: Пробвахме се онази вечер на бул.България където е толкова излъскано ,че АБС-а тропа на умиране веднага и от 100 км/ч като спрях на място той ми беше на задната броня.Преди две седмици на същото място със стандартните Е30 спирачки аз му спрях на задната броня :shock:

Всичко това го пиша на колегата ,който търси такава кола за да му покажа ,че тези комбита не са просто едни семейни коли с изцапани седалки от сладоледа на децата отзад и косми на кучета и разни маймуни в багажника :mhihi: Стават за всиччко имах впредвид


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 13 Май 2008, 20:40

А в моята има руси косми :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 13 Май 2008, 20:51

Пенчев ти си сериозен човек ,без да са смея да попитам как така подмина 250км/ч :shock: :shock: :?:
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook