хидравлична рейка - питане
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
хидравлична рейка - питане
Рейката лека полека с течение на годините взе да сдава багажа
#1 - като завъртиш на място волана ляво-дясно се чува едно "пук-пук" все едно се убира някакъв луфт.
#2 - на определени обороти на двигателя се получава едно жужене от леки вибрации които се усещат във волана
..то тия симптоми ги има от години, но взеха да се усилват...
бях решил че карето м/у волана и рейката се е разхлопало, но смяната му не даде резултат.
забелязах че самата ос която се задвижва от това каренце, има лек луфт като я разклатиш с ръка (предполагам че не е редно да има никакъв ?!?) и явно нещо в самата рейка се е поизносило
та дилемата в момента е следната:
#1 да си купя ремонтен комплект за рейката и да я разпарчосам
1 x
Номенклатурен номер : 32131132798
Описание : КОМПЛ. УПЛЪТНЕНИЯ РЕЙКА Е 30
Ед.цена (с ДДС) : 116.04 BGL
Няма наличност
1 x
Номенклатурен номер : 32131132799
Описание : СКРЕП.ЕЛЕМЕНТИ
Ед.цена (с ДДС) : 11.88 BGL
Има наличност
2 x
Номенклатурен номер : 32111124540
Описание : ОСИГ. ПЛАСТИНА
Ед.цена (с ДДС) : .36 BGL
Има наличност
---------------------------------------------------
Общо: 128.64 BGL
или
#2 да намеря друга рейка на старо която обаче не е ясно в какво състояние ще се окаже
Някой има ли представа какво точно има в тоя ремонтен комплект? Ако са доста неща може би си заслужава да се платят 120лв, но ако вътре ще има 2 семеринга накръст, по-добре е като че ли да се търсят индивидуално.
Дайте съвет моля

#1 - като завъртиш на място волана ляво-дясно се чува едно "пук-пук" все едно се убира някакъв луфт.
#2 - на определени обороти на двигателя се получава едно жужене от леки вибрации които се усещат във волана
..то тия симптоми ги има от години, но взеха да се усилват...
бях решил че карето м/у волана и рейката се е разхлопало, но смяната му не даде резултат.
забелязах че самата ос която се задвижва от това каренце, има лек луфт като я разклатиш с ръка (предполагам че не е редно да има никакъв ?!?) и явно нещо в самата рейка се е поизносило
та дилемата в момента е следната:
#1 да си купя ремонтен комплект за рейката и да я разпарчосам
1 x
Номенклатурен номер : 32131132798
Описание : КОМПЛ. УПЛЪТНЕНИЯ РЕЙКА Е 30
Ед.цена (с ДДС) : 116.04 BGL
Няма наличност
1 x
Номенклатурен номер : 32131132799
Описание : СКРЕП.ЕЛЕМЕНТИ
Ед.цена (с ДДС) : 11.88 BGL
Има наличност
2 x
Номенклатурен номер : 32111124540
Описание : ОСИГ. ПЛАСТИНА
Ед.цена (с ДДС) : .36 BGL
Има наличност
---------------------------------------------------
Общо: 128.64 BGL
или
#2 да намеря друга рейка на старо която обаче не е ясно в какво състояние ще се окаже
Някой има ли представа какво точно има в тоя ремонтен комплект? Ако са доста неща може би си заслужава да се платят 120лв, но ако вътре ще има 2 семеринга накръст, по-добре е като че ли да се търсят индивидуално.
Дайте съвет моля
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Brani написа:това пукане май беше от гребенчетата, но не съм много сигурен.иначе читава рейка втора употреба е около 200 лв.
Ако има луфт в гребена става лошотия, има вариант да се обере с едно болтче което е на самия й корпус (за механичната е там) ама на хидравличната май отсъства. Луфт е гребена е опасно, като клатиш вътрешната част на кормилния накрайник би трябвало да можеш да го установиш. Колкото до ремонтния комплект и по точно семирингите му, те са най вече ако имаш теч на масло. Вече жужене и менене на обороти са ти от хидравличната помпа, ако задържаш волана в крайна позиция прекалено дълго така я натоварваш достатъчно че за 20г. да сдаде багажа.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Аз преди съм си взимал ремонтен комплект за хидравличната рейка от един арабин на Симеон "АТУИ" се казваше магазина и е главно за части за БМВ и в комплекта имаше освен семерингите и 15-тина О-пръстена както и няколко тефлонови втулки и струваше 80лв....и най странното е че изглеждаше точно като такъв комплект показан в www.e30.de
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
ремонтен комплект-или както го наричаш-компл. опл. + семеринги- имам го в наличност-немско оригинално- и не е 100>>> а за 65 лв.ВСИЧКО Е ДО НАДЦЕНКА!


.
утре ще взема "гумичките" и ще видим какво ще стане като я разкостя
мисля да снимам за секцията с ремонти, дано се получи
а до тогава още един въпрос - как се държи лагера който е в долния край на кормилния прът (на много шибано място беше за да мога да го снимам а и бях доста мръсен:)) там където пръта излиза в двиг. отсек и се закача към карето свързващо го с рейката.
изглежда ми някак неестествено излязъл навън защото цялата му горна част си стои във въздуха без да се вижда някакво гнездо в което да трябва да лежи. долната не мога да се завра да я видя точно как е.
пробвах се да го набия навътре - леко първо за да видя дали изобщо ще поддаде но не ще.
Най-интересното е че в момента когато разглабях нещата ми се стори с напипване че тоя лагер се мандрахерца свободно 1см напред-назад и бях решил че именно той е жужал от вибрациите, обаче сега изглежда заседнал и ни напред ни назад.
мисля да снимам за секцията с ремонти, дано се получи
а до тогава още един въпрос - как се държи лагера който е в долния край на кормилния прът (на много шибано място беше за да мога да го снимам а и бях доста мръсен:)) там където пръта излиза в двиг. отсек и се закача към карето свързващо го с рейката.
изглежда ми някак неестествено излязъл навън защото цялата му горна част си стои във въздуха без да се вижда някакво гнездо в което да трябва да лежи. долната не мога да се завра да я видя точно как е.
пробвах се да го набия навътре - леко първо за да видя дали изобщо ще поддаде но не ще.
Най-интересното е че в момента когато разглабях нещата ми се стори с напипване че тоя лагер се мандрахерца свободно 1см напред-назад и бях решил че именно той е жужал от вибрациите, обаче сега изглежда заседнал и ни напред ни назад.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани