Привет на всички!!!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Привет на всички!!!

Мнение от hafte » 09 Авг 2004, 7:48

Вчера се върнах от моренцето и ммммм много яко беше но сърши както винаги.

Та след него останаха малко парички и ми се върти в главата на си монтирам два датчика с уреди за налягане на маслото и амперметър в колата.

Някои знае ли как се мотират и къде в мотора?
Това първо и второ дайте идея от къде мога да си намеря хубави уреди от гореспоменатите (от модел кола или отделни) уреди, нещо подобно на сивото БМВ с турбото което е с сиви утреди монтирани на духалките за парното.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 09 Авг 2004, 8:40

Най-лесния начин - откачаш кабела от акумулатора към корпус /"-"/ и последователно на него към корпус закачаш шунта на А-метъра /акумулатор "-" :arrow: шунт :arrow: корпус и всичко останало, ако има допълнителни кабели на минусовия/, два кабела до таблото /до измерителната система/ и амперметъра е готов. Същото, но по-трудно изпълнимо, ще стане, ако вместо "-" прекъснеш "+".

Вместо досегашния датчик за маслото /който е само ключ/, на струг се прави Т или У преходник, на който се навиват досегашния датчик и датчика за налягане /новият датчик и измерителната система трябва да са комплект /например датчик и система за ЛАДА/, защото ако не са ще има грешка в показанията.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 09 Авг 2004, 13:46

А защо ти е амперметър :roll: Не е ли по добре волтметър :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Има разлика но малка

Мнение от hafte » 09 Авг 2004, 14:58

волтметъра показва колко волта зарежда акумолатора а ампермера силата на тока. Та акумолатора може да ти е 11.00 Волта но ако няма апераж няма дори да ти мрадне стартера. Ампермера мери консумация на ток което е по важно от Волтовете

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 09 Авг 2004, 15:07

Според мен с амперметър можеш да мериш само текущата консумация. Капацитета на източника вече ще ти е трудничко... Затова по добре волтметър, защотото това е най-зависимата величина от това което искаш да мериш. А за този пример, който цитираш - завъртането на стартера ще доведе до пад на напрежението и ще покаже реалното състояние на акумулатора...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Добре

Мнение от hafte » 09 Авг 2004, 15:16

съгласих се. Нямам много познания в областа на тоците.
Кажете някой слагал ли си е такива уреди по колата и от къде са си намеря хубави (по скоро красиви)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 09 Авг 2004, 15:33

Имам V-метър, обаче това не помага. Няколко пъти вече паля с бутане, защото нещо липсва зареждане /или акумулатора е сдал багажа/. По А-метъра можеш да се ориентираш какво ти е зареждането и консумацията, о по V-метъра - почти само, дали има или не. А за уреди, красиви и как - виж на Любо Мегов колата отвътре - почти самолет.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Ще ги загледам на другата сбирка

Мнение от hafte » 09 Авг 2004, 19:13

да видя за какво иде реч. Но неговите и да са хубажи (дане са му уруки) незнам от къде да си намеря. Хайде бе хора никой ли не познава някой и някъде да има. Ходих по манииииите нямат а от лада не ми се слагат много са куци.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 09 Авг 2004, 22:26

не че съм много запознат ама от шкода 105/120л не са ли симпатични...кръгли са и на мене поне ми допадат.. :) точно като бмв-то на Любо Мегов са..или поне приличат на тях 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Приличат на нещо

Мнение от hafte » 10 Авг 2004, 7:18

но ми се струват много неподходиащи за бмв. Нищо в четвъртък на сбирката ще видя тези на Л.Мегов ако дойде и ще го питам от какво са.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 10 Авг 2004, 18:12

На Любо са специално поръчвани-не са от друга кола :wink:
Виж от Ауди 80,доста добре изглеждат,а и се срещат доста често :D
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook