318тдс изхвьрлями водата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
318тдс изхвьрлями водата







За твое нещастие отиваш към сваляне на главата 

Последна промяна mityooo на 11 Май 2008, 2:08, променена общо 1 път
0898578595
- BMWRACING
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м20б20 90г
- Мечтае да кара: е30 с38турбо
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
а откъде почна проблема с печката
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
BMWRACING написа:м да и сменяш гарнитурка
+1

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
нормално като си карах на магистралата в турция изведньж ми се изгуби тягата и като погледнах кьм таблото видях 4е стрелката на водата отива кьм червено и си отиди до края и светна червеното на водата и аз оставих на обороти да работи и отворих капачката и изхвирли водата после му напьлних и пак трьгнах но разбрах че като не я гоня не ми изхвьрля толкова бирзо водата .аз си помислих пьрво че е термостат веднага като се прибрах го смених но не е . друг имал ли го е този проблем мн е лошо посоянно ми го изхвьрляpavlin_e30 написа:а откъде почна проблема с печката






- lord-viper
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 26.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
кофти колега ама май колегите горе са прави отиваш към гарнитура ама я сменя по-бързо да не отидеш към глава. На един приятел преди семица му се случи същото само ,че с тая разлика че той май със сигурност е с глава в кюпа. Но оправяй бързо проблема не си играй.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
колега ... леко си го закъсал дано е само гарнитура
а иначе както казваш като не я гониш не харчи .. виж дали не е пукнат радиатора някъде ... а и има 2 тръби пред двигателя с една скоба захванати .. на мен ми течеше от едната в края от към тръбите на климатика къде влиза в двигателя .. беше се разбила малко и се клатеше и от там си тече

а иначе както казваш като не я гониш не харчи .. виж дали не е пукнат радиатора някъде ... а и има 2 тръби пред двигателя с една скоба захванати .. на мен ми течеше от едната в края от към тръбите на климатика къде влиза в двигателя .. беше се разбила малко и се клатеше и от там си тече
Последна промяна bam-bam на 13 Май 2008, 0:26, променена общо 1 път

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
аз сега отворих главата и шлаъфах главата и ми казаха 4е главата е била мн крива ама сега ми чука мисля че са клапанитеMultyGrup написа:колега послушаи колегата "bam-bam" и аз го имах съштия проблем и се оказа че от двигатела трабата която излиза ми тече.ама по бързо я прави че да не стане кусничко и да пукнеш главата че тогава си...успех

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани