CCFL Angel eyes halo
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- bruce.mclaren
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 31.01.2008
- Кара: e46 318i
бели са. 12 000 к беха написали китайците на кутията. ама по-добра снимка не успях да докарам, хем със статив си играх. за толко ми стигат фотографските "умения".



- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Drago ти с какви крушки си на късите? Нещо доста белеят и се сливат с очичките, не ми изглеждат като обикновенни крушки.
Преди седмица ми пристигна моят комплект CCFL Angel Eye Kit на ChromiumTech (не са от китайските уш)
http://chromiumtech.co.uk/product.asp?pID=10&cID=50
разбирасе инструкцийте за инсталация са доста непьлни и в началото мислех че няма да успея особено като разбрах че ако имаш праскалки за фарове нещата се усложняват.
Та след парвият неуспешен опит и не без помоща на Alexbmw, най-накрая успях да ги подкарам.
-------------------------------------------------------------------------
пьрво сваляих мигача
после леко издьрпах лаисната под самият фар, и така след като махнах всички скоби успях да махна предното стькло на фара.
след това трябра да се премахне и чрната пастмаса преди да се достигне до самите светини
това ми даде достап до местото кадето се закачат самите светещи крьгове !
закрепих ги здраво сьс щипките който бяха в комплекта и мислех че сам почти готов докато не усазнах 4е трябва понякакав начин да изкарам захранващите жици на крьговете извьн фарьт.
в e46fanatics.com бях чел че можело да се прекарат през уплатнението на лапата за дьлгите. така и направих
но това беше преди Alexbmw да ми даде гениялната идеята да изкарам фасунката на габаритите и да прекарам жиците през тази дупка !
вапросните жици се свьрзват сьс един малак трансформатор който закрепих здраво на удобно место
от тази черна кутийка излизат две тьнки жички които триябва да се свьржат сьс захранващия кабел на лапата за габаритите
тествах дали всичко работи, изолирах всички сврьзко с изолиращо тиксо и силикон ! След това зглобих всичко както си беше и повторих на другия фар !
Резултатьт е повече от задоволителен !
Определено ринговете светят доста силно и без проблен се забелязват дори и без деня когато е сланчево а да не говоря колко яко стоят вечер !!!

http://chromiumtech.co.uk/product.asp?pID=10&cID=50
разбирасе инструкцийте за инсталация са доста непьлни и в началото мислех че няма да успея особено като разбрах че ако имаш праскалки за фарове нещата се усложняват.
Та след парвият неуспешен опит и не без помоща на Alexbmw, най-накрая успях да ги подкарам.
-------------------------------------------------------------------------
пьрво сваляих мигача

после леко издьрпах лаисната под самият фар, и така след като махнах всички скоби успях да махна предното стькло на фара.

след това трябра да се премахне и чрната пастмаса преди да се достигне до самите светини

това ми даде достап до местото кадето се закачат самите светещи крьгове !

закрепих ги здраво сьс щипките който бяха в комплекта и мислех че сам почти готов докато не усазнах 4е трябва понякакав начин да изкарам захранващите жици на крьговете извьн фарьт.
в e46fanatics.com бях чел че можело да се прекарат през уплатнението на лапата за дьлгите. така и направих

но това беше преди Alexbmw да ми даде гениялната идеята да изкарам фасунката на габаритите и да прекарам жиците през тази дупка !

вапросните жици се свьрзват сьс един малак трансформатор който закрепих здраво на удобно место

от тази черна кутийка излизат две тьнки жички които триябва да се свьржат сьс захранващия кабел на лапата за габаритите

тествах дали всичко работи, изолирах всички сврьзко с изолиращо тиксо и силикон ! След това зглобих всичко както си беше и повторих на другия фар !
Резултатьт е повече от задоволителен !
Определено ринговете светят доста силно и без проблен се забелязват дори и без деня когато е сланчево а да не говоря колко яко стоят вечер !!!




- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Браво колега, справил си се доста добре. Говори с някой от модераторите да преместят пост-а в темата DIY 

- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Да се похваля-днес след малко чуденки и много четене във форума монтирах моите Angel Eyes на ксеноновите ми фарове.
По-късно довечера смятам да пусна снимки,за да мога да си им се нарадвам и на тъмно на фарчетата.
Преди това обаче искам да споделя моят опит със прословутите лайсни,а може би и съвет към колегите,които плануват да монтират такъв кит на ксенонови фарове със система за миене.
Лайсните се държат на 3 щифта от външната страна на фаровете-два заедно и един по-навътре; плюс един щифт от най-вътрешната страна,към радиатора.Не казвам,че са само това щифтовете,но така ми изглеждаше.
Как стана цялата работа?
Първо се мъчих със най-външните два щифта.След малко умуване успях с помощта на две отвертки да ги освободя.
После по-вътрешния щифт-става и с пръст.
След това освободих щифта от страната на радиатора.
Тъй като това са единствените видими щифтове последва малко напъване на лайсната.
Когато видях как се гъне реших да последвам съвета на другите колеги. С отвертка,омотана с изолирбанд(за да не нараня боята) повдигнах капачето на помпичката и я изтеглих внимателно навън.
Самата помпичка има пружина(която между другото държи доста здраво) и затова аз лично извиках на помощ човек,който да ми държи помпата,докато аз издърпам лайсната.
Така и стана-лайсната излезе почти без усилие от моя страна.
След кратък оглед установих,че или съм прекалено квадратен,или наистина няма как да се освободи капачето на помпичката от нея.
Затова направих нещо като халки от изолирбанд около левия и десния край на лайсната и като я изтеглих напред-залепих краищата и на бронята.
Това ми даде достатъчно място да работя по самия фар.
Сега въпросите-
Към колегата sheitan:Какъв силикон използва за уплътняване колега?Аз искам да си уплътня дупката за габаритите,но не знам с какъв силикон.Има ли топло-,влаго- и токоустойчив?
Офф: Абе на всички ли са ви пластмастови "стъклата" на фаровете?Айде,лайсните и броните-ок,примирих се,ама фаровете?
По-късно довечера смятам да пусна снимки,за да мога да си им се нарадвам и на тъмно на фарчетата.

Преди това обаче искам да споделя моят опит със прословутите лайсни,а може би и съвет към колегите,които плануват да монтират такъв кит на ксенонови фарове със система за миене.
Лайсните се държат на 3 щифта от външната страна на фаровете-два заедно и един по-навътре; плюс един щифт от най-вътрешната страна,към радиатора.Не казвам,че са само това щифтовете,но така ми изглеждаше.
Как стана цялата работа?
Първо се мъчих със най-външните два щифта.След малко умуване успях с помощта на две отвертки да ги освободя.
После по-вътрешния щифт-става и с пръст.
След това освободих щифта от страната на радиатора.
Тъй като това са единствените видими щифтове последва малко напъване на лайсната.
Когато видях как се гъне реших да последвам съвета на другите колеги. С отвертка,омотана с изолирбанд(за да не нараня боята) повдигнах капачето на помпичката и я изтеглих внимателно навън.
Самата помпичка има пружина(която между другото държи доста здраво) и затова аз лично извиках на помощ човек,който да ми държи помпата,докато аз издърпам лайсната.
Така и стана-лайсната излезе почти без усилие от моя страна.
След кратък оглед установих,че или съм прекалено квадратен,или наистина няма как да се освободи капачето на помпичката от нея.
Затова направих нещо като халки от изолирбанд около левия и десния край на лайсната и като я изтеглих напред-залепих краищата и на бронята.
Това ми даде достатъчно място да работя по самия фар.
Сега въпросите-
Към колегата sheitan:Какъв силикон използва за уплътняване колега?Аз искам да си уплътня дупката за габаритите,но не знам с какъв силикон.Има ли топло-,влаго- и токоустойчив?
Офф: Абе на всички ли са ви пластмастови "стъклата" на фаровете?Айде,лайсните и броните-ок,примирих се,ама фаровете?
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- ///Ivan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3390
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i Turbo
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
отново използвам случая да благодаря на alexbmw е дя кяжя ня всечки, планиращи да сложат "овчи" очички- това е човекът!!!!! на мен ми беше изключително полезен ОСОБЕНО ако имате пръскачки на фаровете! Адаш 

Archangel написа:След кратък оглед установих,че или съм прекалено квадратен,или наистина няма как да се освободи капачето на помпичката от нея.
капачето е свързано с част от телескопичната помпичка. Помпичката и капачето се разделят доста лесно някъде 1см -1,5см след капачето
поиграл си си, но важното е че е станало
самите кабели може да изкарате през отдушниците най-отдолу на фара, които са уплътнени с черни гъбички - изключено е да влезе от там вода. Крушката за габаритите с фасунгата остава на фара без да е включена и така не се налага да уплътнявате нищо. Самите "стартери" за ейнджъл айс може да сложите под черната пластмаса, над рефлекторите т.е. в самият фар, където ще са на сигурно място от влага и други заплахи.
- fozio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 7.03.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колъо
- Мечтае да кара: Е46 М3 CSL
- Детайли за колата: lowrider
Ако някой ми подскаже как да махна мигача ще съм му много благодарен защото неска се мъчих ама викам да не чупа нещо пъро да питам тук говорим за 318i преди фейслифта 99 година ако има значение благодаря много също ще помогне ако на някой му се намират снимки
поздрави

- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
© написа:самите кабели може да изкарате през отдушниците най-отдолу на фара, които са уплътнени с черни гъбички - изключено е да влезе от там вода. Крушката за габаритите с фасунгата остава на фара без да е включена и така не се налага да уплътнявате нищо. Самите "стартери" за ейнджъл айс може да сложите под черната пластмаса, над рефлекторите т.е. в самият фар, където ще са на сигурно място от влага и други заплахи.
Ако се махнат гъбичките не влиза ли прах във фара? Питам защото моите бяха едни боклуци и ми се потеше съвсем леко фара. Махнах ги и съм сложил една по-едно пореста гъба, но явно си отрязах по-малко късчета и гледам, че едното е паднало.

Realize..
Real eyes..
Real lies..
- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
fozio написа:Ако някой ми подскаже как да махна мигача ще съм му много благодарен защото неска се мъчих ама викам да не чупа нещо пъро да питам тук говорим за 318i преди фейслифта 99 година ако има значение благодаря много също ще помогне ако на някой му се намират снимкипоздрави
На фейслифта се развива едно болтче като отвориш капака отгоре, преди фейса май било на някакви щипки. Разгледай в този подфорум, имаше тема където беше написано всичко стъпка по стъпка.


Realize..
Real eyes..
Real lies..
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Ето и обещаната снимка.
Не мога да разбера обаче какви настройки да използвам,за да намали осветяването моето Ixus-че и да се виждат само очичките,когато снимам цялата предница,а не просто петна от светлина.

Не мога да разбера обаче какви настройки да използвам,за да намали осветяването моето Ixus-че и да се виждат само очичките,когато снимам цялата предница,а не просто петна от светлина.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани