.....Ремонт на ел.мотора на перката на климатика ?.....
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
klintan66 написа:Понеже е безценно за мен -ще ти го подаря . Прати ме данни .
ЕВАЛА

ДИМИТРОВГРАД
Станимир Пенчев 0898751819
до поискване
няма значение по кои куриер за моя сметка разбира се

- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Нещо съм се изказал неправилно ... Беше отлепен .///peter написа:Доколкото те разбрах се е отчупил?
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
По-скоро аз съм прочел че магнита е на две части и затова си помислих, че него ще лепиш.
Стягай го яко с поксипола и направи самата смес много добре разбъркана. и нека седи дълго време
Стягай го яко с поксипола и направи самата смес много добре разбъркана. и нека седи дълго време

- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Такааа, значи ремонта включе следното--1 -купуване на моторче , за да взема 1 бр магнитче.На моя мотор един беше счупен. 2-разглобяване на ел. моторчето, като изпилвам занитването и изваждам ротора .3. изчистване на старото лепило и ръжди. 4 .Залепване с поксипол на магнита и изчакване от 10 -на часа . 5 .Вкарваме и ротора , като не го занитваме ,защото чукането отлепя магнита. Залепяме и ротора с поксипол. Изчакваме още 10-на часа .6. Монтираме и перката . Изпробваме ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДАЛИ РАБОТИ . 7 .сваляме бронята и маската --това е малка трудничко . 8- Пред интеркулера има една извита тръба , коята е хваната с две болчета отдолу. Отвиваме ги .Така тръбата може да си издърпва леко напред . 9 Болтчетата, с които се захваща перката се вкарват ПРЕДВАРИТЕЛНО или поне горното. 10. Лекичко и внимателно подпъхваме вентилатора отдолу нагоре под тръбата, която сме освободили. Необходимо е внимание и меки пръсти - не китки. Наместваме на трите опорни места . БАВНО. Затягаме болтчета- това е доста трудно . 11 .включваме буксата . 12. Захващаме отново тръбата ,която сме освободили. 13 Монтираме бъбреците . 14 Монтираме бронята , като не забравяме халогените и датчика за температурата. Проверяваме бушон номер 25 . Палим , пускаме климатика иииииии - честито перката работи.
Не е трудно като цяло - но отнема 2-3 дни играчка.



- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: .....Ремонт на ел.мотора на перката на климатика ?.....
klintan66 написа:Arco 89.16 HS50 това пише на съпротивлението , твое е ....stambo_81dg написа:klintan66 написа:Колеги , имам 2 броя дефетни . .
да имаш случаино съпротивлението за степените излишно?
че карам без перка за ся



днеска ми остана малко свободно време и се заех да монтирам съпротивлението за степените,монтирах го и и работата заспа
хиляди благодарности

20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани