БМВ E36 смяна задно триъгълно прозорче

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

БМВ E36 смяна задно триъгълно прозорче

Мнение от miroslav4ev » 05 Май 2008, 20:08

Някой, ако е сменял да сподели как става, дали има някакви особености!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Hotch-Potch » 06 Май 2008, 1:20

аз братле само съм го свалял заради фолиото, но мисля че ще съм ти от полза! не знам какво точно търсиш като собености... баш болтовете, които го държат са под кората там дето е хванат колана! значи като развиеш пантичката за отваряне, махни колана /там дето е хванат в горната му част/ и под кората ще видиш двата болта ;) това е успех!
Your brain has two parts: one is left, and the other is right. Your left brain has nothing right. Your right brain has nothing left!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 06 Май 2008, 3:05

не трябва ли да свалиш и целия заден джам за да изпадне и триъгалното :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.03.2008

Re: БМВ E36 смяна задно триъгълно прозорче

Мнение от Enderial » 06 Май 2008, 3:21

johnniewalker написа:Някой, ако е сменял да сподели как става, дали има някакви особености!


Ами да не го напъваш прекалено много да не се счупи... ма тва не е чак толко страшно не се троши лесно... почваи да разтапицираш и да сваляш уплатнения (тези на прозорците на вратата, да не тръгнеш да сваляш тези които са между вратата и колонките...) и ако има някъде винтче което държи рамката на това прозорче го развивай... ако се налага разкачи (не да сваляш) и големия прозорец да си осигориш повече свободно място.
Ааа и да не забравиш и майката щото без нея никва работа не се върши, а и точно в тоя случай доста ще заобичаш родителите на бмв-то ти :mhihi:

П.с. може и глупости да пиша не съм много сигурен как точно става но горе долу това е... сам ше го видиш как става пък и разглобяването не е трудно :winky: обратния път е по-сложен :mhihi: ама веднъж разглобил можеш и да го зглобиш ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.03.2008

Мнение от Enderial » 06 Май 2008, 3:25

bam-bam написа:не трябва ли да свалиш и целия заден джам за да изпадне и триъгалното :roll:

Би трябвало да стане само с разкачане без да го сваля/вади щото ако не се лъжа при слагането големия прозорец вече трябва да е вътре за да сложиш малкия.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 06 Май 2008, 3:33

ами ако не се лъжа на старото ми БМВ като слагах фолио ги свалях и 2те .. иначе нямаше как да изкарам малкото ... шото то влиза .. слага се гредата т.е. релсата за големото и чак тогава се слага голямото .. щот то се мушка отгоре надолу .. а малкото няма как да излеза надолу или назад ... вариант да махнеш големото .. от там гредичката за него и изпада малкото ;)

освен да не знам друг начин но аз така направих ... или поне така си мисля че беше преди 3-4 години може и да се бъркам за тфа да каже некои къде го е правил наскоро :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Hotch-Potch » 07 Май 2008, 17:18

лелеее а аз му пиша как се сваля прозореца на купетата и компактите.... :shock:
извинявай.... :uups:
Your brain has two parts: one is left, and the other is right. Your left brain has nothing right. Your right brain has nothing left!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 10 Май 2008, 8:39

За хора със същия проблем:
Смених го доста лесно - между двата прозореца има греда, на нея има винтче. Дамонтират се двете. Налага се уплътнението на прозорчето, след което внимателно се напъхва като си помагаш с отверка. Не е необходимо да се демонтират корите. Ако някой има допълнителни въпроси - да пише .

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook