БМВ E36 смяна задно триъгълно прозорче
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- miroslav4ev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София, България
- Кара: БМВ 325 ТД '93
- Детайли за колата: тъмно син металик
БМВ E36 смяна задно триъгълно прозорче
Някой, ако е сменял да сподели как става, дали има някакви особености!
- Hotch-Potch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
аз братле само съм го свалял заради фолиото, но мисля че ще съм ти от полза! не знам какво точно търсиш като собености... баш болтовете, които го държат са под кората там дето е хванат колана! значи като развиеш пантичката за отваряне, махни колана /там дето е хванат в горната му част/ и под кората ще видиш двата болта
това е успех!

Your brain has two parts: one is left, and the other is right. Your left brain has nothing right. Your right brain has nothing left!
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Re: БМВ E36 смяна задно триъгълно прозорче
johnniewalker написа:Някой, ако е сменял да сподели как става, дали има някакви особености!
Ами да не го напъваш прекалено много да не се счупи... ма тва не е чак толко страшно не се троши лесно... почваи да разтапицираш и да сваляш уплатнения (тези на прозорците на вратата, да не тръгнеш да сваляш тези които са между вратата и колонките...) и ако има някъде винтче което държи рамката на това прозорче го развивай... ако се налага разкачи (не да сваляш) и големия прозорец да си осигориш повече свободно място.
Ааа и да не забравиш и майката щото без нея никва работа не се върши, а и точно в тоя случай доста ще заобичаш родителите на бмв-то ти

П.с. може и глупости да пиша не съм много сигурен как точно става но горе долу това е... сам ше го видиш как става пък и разглобяването не е трудно



- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
ами ако не се лъжа на старото ми БМВ като слагах фолио ги свалях и 2те .. иначе нямаше как да изкарам малкото ... шото то влиза .. слага се гредата т.е. релсата за големото и чак тогава се слага голямото .. щот то се мушка отгоре надолу .. а малкото няма как да излеза надолу или назад ... вариант да махнеш големото .. от там гредичката за него и изпада малкото
освен да не знам друг начин но аз така направих ... или поне така си мисля че беше преди 3-4 години може и да се бъркам за тфа да каже некои къде го е правил наскоро

освен да не знам друг начин но аз така направих ... или поне така си мисля че беше преди 3-4 години може и да се бъркам за тфа да каже некои къде го е правил наскоро


- Hotch-Potch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
лелеее а аз му пиша как се сваля прозореца на купетата и компактите....
извинявай....

извинявай....

Your brain has two parts: one is left, and the other is right. Your left brain has nothing right. Your right brain has nothing left!
- miroslav4ev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София, България
- Кара: БМВ 325 ТД '93
- Детайли за колата: тъмно син металик
За хора със същия проблем:
Смених го доста лесно - между двата прозореца има греда, на нея има винтче. Дамонтират се двете. Налага се уплътнението на прозорчето, след което внимателно се напъхва като си помагаш с отверка. Не е необходимо да се демонтират корите. Ако някой има допълнителни въпроси - да пише .
Смених го доста лесно - между двата прозореца има греда, на нея има винтче. Дамонтират се двете. Налага се уплътнението на прозорчето, след което внимателно се напъхва като си помагаш с отверка. Не е необходимо да се демонтират корите. Ако някой има допълнителни въпроси - да пише .
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани