Brilliance Auto сглобяващи ВMW в Китай->в Ловеч
Модератор: Общи модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
zAcK написа:stambo_81dg написа:някаде няма ли краш тест с е34 ми е интересно кво става![]()
4е немоа да намеря
Е бе ко ти трябва краш тест на Е34. Нъли знаеш че прая вече втори челен
удър с Е34![]()
и знаеш как е колата и купето. Само отпреде
до моста е удъра и двата пътиПитай Пенчев да ти каже за Сашо
и как изхвърчат с 200 от магистралата и по таван с Е34-ката
хахахахахаха

че са яки яки са

Tenata написа:http://youtube.com/watch?v=mOFY2kT5LqA
Е34 вс Волво
![]()
![]()
![]()
![]()
тоа го знам
инттересно ми е в лабораторни как е
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Стамбо , Сашо Plague със Slipknot ,Summoned to die и едно момиче точно на събора 2005 в Търново на влизане в София на последния гаден ляв завой на магистралата от Варна излетяха с 200 км/ч с Е34-та М50В25 тогава и направиха всевъзможни премятания ,салта и какво ли още не. Четиримата бяха с колани за щастие и на никой нямаше нищо
Колата беше на нищо подобно ,но вътре с изключение на тавана над шофьорския сенник,който беше поддал надолу към волана всичко беше сякаш не е имало катастрофа човек
Всички колонки бяха понесли падането по таван от въздуха с адската сила
Шофьорската врата и праг бяха понесли първия силен страничен удар с над 190 км/ч в пън на отсечена топола
от който удар колата е направила първото превъртане на няколко метра във въздуха странично ... Направете си сметката за какви сили и центруфуги говорим и колко изрудски стабилни са тези коли
За Брилянса
Държа много първата сглобена и произведена бройка да попадне в ръцете на Роко от Ловеч и на Ивелин Йончев състезателя та да му направят един тест първо на рали-крос трасето край село Баховица ,където те двамата организираха зимното уникално рали през Януари месец в адския сняг
Едно мога да гарантирам отсега
след тест от Иво купето ще е придобило друга,странна и неповторима форма и оттам пътят ще е неминуемо към онези неща дето мачкат ламарини
Помня как едно Фиат Стило на Ивелин на завоите на края на автомагистрала Хемус към Ябланица при скорост на спускане от 150 км/ч наред във всички завои и с 5 (!) души в купето
тавана му се огъваше диагонално като от станьол а винаги едната от задните гуми държеше дистанция между 5 и 10 см от пътя
Горко му на Брилянса
Георги Пенчев










За Брилянса




Държа много първата сглобена и произведена бройка да попадне в ръцете на Роко от Ловеч и на Ивелин Йончев състезателя та да му направят един тест първо на рали-крос трасето край село Баховица ,където те двамата организираха зимното уникално рали през Януари месец в адския сняг







Георги Пенчев
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
-
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Ами ако започнат и производство и на БМВ-та защото както разбрах сглобяват нашата марка в Китай? 

<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
A_DUNCHEV написа:Ами ако започнат и производство и на БМВ-та защото както разбрах сглобяват нашата марка в Китай?
Компоненти по електрониката може и да правят в китай,но колите си се правят в Мюнхен все още


- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
-
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
vld написа:Компоненти по електрониката може и да правят в китай,но колите си се правят в Мюнхен все още
Дано е така,ама виж какво пише под снимката в линка!

http://dnes.dir.bg/2008/05/08/news2970608.html
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
A_DUNCHEV написа:vld написа:Компоненти по електрониката може и да правят в китай,но колите си се правят в Мюнхен все още
Дано е така,ама виж какво пише под снимката в линка!![]()
http://dnes.dir.bg/2008/05/08/news2970608.html
Я, какви големи "бъбреци" има




- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Китайските фирми произвеждат западни марки само за местния пазар, но с откраднатите от тях технологии започват да набират самочувствие и да стъпват полека в Европа. Подобно на корейските производители пред 20-25 години, китайците тепърва ще наводнят европейския пазар като почнат от Източна Европа заради занижените изисквания. Но нещата няма да останат като в този краш-тест, гаранция... А и си мисля,че за масовия български потребител ще е по-добре да има местен вариант на Дачия или Тофаш, отколкото да купува стара кола, чиито проблеми тепърва предстоят. Да не говорим, че започването на сериозно автомобилно производство и свързаните с него дейности е много силен тласък за всяка икономика.Досегашните опити не успяха, защото фирмите предлагаха много стари технологии или отказваха дялове на мутри или не си плащаха на политиците. Като гледам сега кой е в съдружието, този фактор ще отпадне 

Never mistake motion for action...
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]