Какво да взема ? 316 или 318 coupe
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Какво да взема ? 316 или 318 coupe
Здравейте ! Изчетох много от това което сте писали. И виждам, че всички са енодушни по въпроса ми, че 318 coupe е по-добрия варянт. Но никъде не прочетох точно защо така мислите. Направо съм си бос в тези работи и за това моля предварително да ме извините с глупавите си въпроси
Та бих искал някой да каже с кое е по добра 318-ката, като изкл. факта, че е с 40 коня повече и харчи до 2л повече от 316-ката.
Дали е само това разликата и еднаква ли е поддръжката им.
Сега някой ще каже виж в подфорума кое колко струва,това е писано и подобни офф топици.
Решил съм за 1-ва кола да си взема някакво купенце след '94 и бих искал някой да ме насочи към нещо...
10x

Та бих искал някой да каже с кое е по добра 318-ката, като изкл. факта, че е с 40 коня повече и харчи до 2л повече от 316-ката.
Дали е само това разликата и еднаква ли е поддръжката им.
Сега някой ще каже виж в подфорума кое колко струва,това е писано и подобни офф топици.
Решил съм за 1-ва кола да си взема някакво купенце след '94 и бих искал някой да ме насочи към нещо...
10x

Мисля че сравнително трудно ще намериш 316 купе. Хубав навик е и да разгледаш из нета за някакво първоначално инфо по който и да е елементарен въпрос. За различните модификации Е36 информация бол. Не че тук ще ти откажат да помогнат със съвет. Просто е по-бързо ако си поне отмалко подготвен
.
316 е 102 коня обикновено
318i е 115(113)
318is - 140 коня
Ако търсиш точно купе, знай че най-често са с двигатели 318is или 320i. За харченето също не мисля че си прав, но другите да кажат, все пак не съм карал такива.
Едит: Пардон, сега загрях, че дори може би имаш предвид компакт, а не купе. Добър избор за първа кола според мен - по-лесно се паркира и прочие... тдс вариантът е добър.

316 е 102 коня обикновено
318i е 115(113)
318is - 140 коня
Ако търсиш точно купе, знай че най-често са с двигатели 318is или 320i. За харченето също не мисля че си прав, но другите да кажат, все пак не съм карал такива.
Едит: Пардон, сега загрях, че дори може би имаш предвид компакт, а не купе. Добър избор за първа кола според мен - по-лесно се паркира и прочие... тдс вариантът е добър.
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Не съм се забързал. По-добре да понауча това онова, а да не се хвърлям на сляпо.
Та за Купе става въпрос не за компакт. А за расхода казвам каквото съм прочел. Информация прав си...бол това е ясно, но всеки се прави на специалист и мнения хиляди. Предпочитам хора които са карали поне bmw, а не някой си който го е виждал и изразява некомпетентно мнение.
Та за Купе става въпрос не за компакт. А за расхода казвам каквото съм прочел. Информация прав си...бол това е ясно, но всеки се прави на специалист и мнения хиляди. Предпочитам хора които са карали поне bmw, а не някой си който го е виждал и изразява некомпетентно мнение.

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
въобще няма съмнение, че най-добър вариянт между 316, 318ис и 320 най добре е ис-ката. Гори 10/100 градско, ако искаш икономия и можеш да се устискаш да караш по магистралата с 90 гори 6 (проверено е), като части не са най-евтиното но не е голям проблем. Около 250-300лв ако имаш възможност да отделяш за нея за всичко всеки месец няма да имаш засечки. 316-ката и тя гори пак толкова не се заблуждавай, а 20-ката единственото и предимство е звука който е значително по-хубав, ама да храня 6 гърла вместо 4 заради единя звук няма да стане 

- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
За първа кола дали ще вземеш 316i или 318i няма особено значение !!
Но иначе добре си се ориентирал ... някой се хвърлят на 320ки
Та успех ии на прав път си
П.С. Първата ми кола беше 316ка иии съм супер доволен!! И ти препоръчвам точно такава да си вземеш



П.С. Първата ми кола беше 316ка иии съм супер доволен!! И ти препоръчвам точно такава да си вземеш

- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Аз му написах едно ЛС защото ги имам и двете коли на автосалона. Която и да вземе все доволен ще остане , всичко зависи от състоянието на даденип автомобил.
Ако искаш се обади 0888004692 и ще ги коментираме
Ако искаш се обади 0888004692 и ще ги коментираме


- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
10 на 100 градско.
Извънградско 7-8... зависи как караш.
Тея по 20 на 100 са от много бензин в кръвта...
Пак старата тема на нов глас.
Вземи си или седанче 318 или is/ti... което ти е на сърце. Ама имай предвид че 140 коня са си бая добитък и трудно се вкарва в правия път, ако ти дойде мерак за простотии
316 купе съм виждал 2 само. Няма смисъл според мен.
Поддръжката им е еднаква на всички. Поне по мои наблюдения. Аз си взех компакт-а, че е по-елементарен, а и исках нещо малко с нервна задница да посвикна на задно, че досега само предно бях карал за мои коли. Следваща стъпка - CLK, че са ми на сърце суперчарджърите им
Взимай каквото набараш, в добро състояние и без БГ тунинги, че ремонта им е скъп. Пубертета трудно се ремонтира.
Извънградско 7-8... зависи как караш.
Тея по 20 на 100 са от много бензин в кръвта...
Пак старата тема на нов глас.
Вземи си или седанче 318 или is/ti... което ти е на сърце. Ама имай предвид че 140 коня са си бая добитък и трудно се вкарва в правия път, ако ти дойде мерак за простотии

316 купе съм виждал 2 само. Няма смисъл според мен.
Поддръжката им е еднаква на всички. Поне по мои наблюдения. Аз си взех компакт-а, че е по-елементарен, а и исках нещо малко с нервна задница да посвикна на задно, че досега само предно бях карал за мои коли. Следваща стъпка - CLK, че са ми на сърце суперчарджърите им

Взимай каквото набараш, в добро състояние и без БГ тунинги, че ремонта им е скъп. Пубертета трудно се ремонтира.
Карам по-рязко, нямам нерви да пестя бензин. И в тия задръствания... Пробвах да карам с по-равномерна газ и успях да го докарам по груби сметки до 13-14. Да отбележа само, че е с автомат 4 скорости. Двигателя на диагностиките казаха че е перфектен. Кутията малко ме съмнява, но и за нея казаха че е перфектна в Джемини 4. А и кика си го натискам от време на време 

We love you Ronnie!
- mitak_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: veliko tarnovo/sofiq
колега аз имам ис-ка а комшията има 316-ка...та да започнем от поддръжката...по ходова част няма ядове всичко е еднакво....мотора зависи дали е с ремак или верига 16-ката но сега един ремъкл на 60 хил км...не е толкова опасен...иначе всичко друго по мои скромни наблюдения(не гарантирам за достоверност) е горе долу едно и също разликата идва ако си взел издухана ис-ка....визирам това че на нея всичко и е по 2-колапани....повдигачи гумички на клапаните и т н....само цилиндрите са еднакви....на колега от вт му се наложи да сменя повдигачи...ами няма да ти казвам за кви цифри става въпрос...просто вземи по читавото а моя съвет е ако си по емоционален търси читаво 318 ис-че
Ламарините на купето не са ли по-скъпи от тея на седан-а ? За поддръжка е ясно, че са близки.
Към братото: брато, карам 316 седан, понякога ми липсват точно тея 15 коня на 318-ката или останалите 50, но много рядко...
Към братото: брато, карам 316 седан, понякога ми липсват точно тея 15 коня на 318-ката или останалите 50, но много рядко...
Компанията "Chrysler" решила да поставя черна кутия в новите модели на джиповете "Grand Cherokee", която да записва последните думи на шофьора преди катастрофа. В Америка в 90% от случаите, последната дума е била "Shit!", докато в България, в 99% процента от случаите, последните думи на шофьора са били: "Пичове, скивайте к'во мо'а да напра'а с тоя джип!"
Ем мен добитъка
няма толко да ми липсва в началото сигорно,като 1-ва кола. Преди мислих седан-че, но някак си купето по ме влече. Сега идва предимството на четиривратката.....бе по си ме влече купето. Значи като цяло еднаква им е поддръжката,а за 316 гледам много се продават.
То ако наистина излизат едни пари от джоба...при положение, че 316-ката заради 2 коня се плаща троен данък...като на 318-ката е ясен отговора.
Бе избор за 1-ва кола е мн. кофти нещо... Хвърляш се на сляпо...По-спортното те влече бе ужас...поне съм се спрял на няква 3-чица, че преди кви ли марки не ми се въртяха из главата
А нещо което седи на 1-во място е, че трябва да се вместя в нещо от сорта на 5000

То ако наистина излизат едни пари от джоба...при положение, че 316-ката заради 2 коня се плаща троен данък...като на 318-ката е ясен отговора.
Бе избор за 1-ва кола е мн. кофти нещо... Хвърляш се на сляпо...По-спортното те влече бе ужас...поне съм се спрял на няква 3-чица, че преди кви ли марки не ми се въртяха из главата
А нещо което седи на 1-во място е, че трябва да се вместя в нещо от сорта на 5000

mitak_88 написа:на нея всичко и е по 2-колапани....повдигачи гумички на клапаните и т н....само цилиндрите са еднакви....на колега от вт му се наложи да сменя повдигачи...ами няма да ти казвам за кви цифри става въпрос...


We love you Ronnie!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани