Какво да взема ? 316 или 318 coupe

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 5.05.2008

Какво да взема ? 316 или 318 coupe

Мнение от hhristo » 07 Май 2008, 17:13

Здравейте ! Изчетох много от това което сте писали. И виждам, че всички са енодушни по въпроса ми, че 318 coupe е по-добрия варянт. Но никъде не прочетох точно защо така мислите. Направо съм си бос в тези работи и за това моля предварително да ме извините с глупавите си въпроси :help:
Та бих искал някой да каже с кое е по добра 318-ката, като изкл. факта, че е с 40 коня повече и харчи до 2л повече от 316-ката.
Дали е само това разликата и еднаква ли е поддръжката им.
Сега някой ще каже виж в подфорума кое колко струва,това е писано и подобни офф топици.
Решил съм за 1-ва кола да си взема някакво купенце след '94 и бих искал някой да ме насочи към нещо...
10x :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София

Мнение от Gand » 07 Май 2008, 17:37

Мисля че сравнително трудно ще намериш 316 купе. Хубав навик е и да разгледаш из нета за някакво първоначално инфо по който и да е елементарен въпрос. За различните модификации Е36 информация бол. Не че тук ще ти откажат да помогнат със съвет. Просто е по-бързо ако си поне отмалко подготвен :winky: .

316 е 102 коня обикновено
318i е 115(113)
318is - 140 коня

Ако търсиш точно купе, знай че най-често са с двигатели 318is или 320i. За харченето също не мисля че си прав, но другите да кажат, все пак не съм карал такива.

Едит: Пардон, сега загрях, че дори може би имаш предвид компакт, а не купе. Добър избор за първа кола според мен - по-лесно се паркира и прочие... тдс вариантът е добър.

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 07 Май 2008, 17:59

Gand написа: тдс вариантът е добър.


много фърляли глави бе :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 5.05.2008

Мнение от hhristo » 07 Май 2008, 18:04

Не съм се забързал. По-добре да понауча това онова, а да не се хвърлям на сляпо.
Та за Купе става въпрос не за компакт. А за расхода казвам каквото съм прочел. Информация прав си...бол това е ясно, но всеки се прави на специалист и мнения хиляди. Предпочитам хора които са карали поне bmw, а не някой си който го е виждал и изразява некомпетентно мнение. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 07 Май 2008, 18:10

въобще няма съмнение, че най-добър вариянт между 316, 318ис и 320 най добре е ис-ката. Гори 10/100 градско, ако искаш икономия и можеш да се устискаш да караш по магистралата с 90 гори 6 (проверено е), като части не са най-евтиното но не е голям проблем. Около 250-300лв ако имаш възможност да отделяш за нея за всичко всеки месец няма да имаш засечки. 316-ката и тя гори пак толкова не се заблуждавай, а 20-ката единственото и предимство е звука който е значително по-хубав, ама да храня 6 гърла вместо 4 заради единя звук няма да стане :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 9.08.2007

Мнение от Dj0kera » 07 Май 2008, 18:26

колега аз съм със 318ис coupe и да ти кажа много съм доволен от автомобила върви си добре гори към 10-11 градско в Пловдив е то зависи и колко ти тежи крака де :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 971
Регистриран на: 17.03.2008
Местоположение: Тюркистан
Пол: Мъж
Кара: 'Е36'
Мечтае да кара: e92 m3

Мнение от Garribaldi » 07 Май 2008, 18:41

За първа кола дали ще вземеш 316i или 318i няма особено значение !! ;) Но иначе добре си се ориентирал ... някой се хвърлят на 320ки :mhihi: Та успех ии на прав път си :)

П.С. Първата ми кола беше 316ка иии съм супер доволен!! И ти препоръчвам точно такава да си вземеш :)
rrrrryyyyyymmmmm...
Изображение

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 07 Май 2008, 19:04

Аз му написах едно ЛС защото ги имам и двете коли на автосалона. Която и да вземе все доволен ще остане , всичко зависи от състоянието на даденип автомобил.

Ако искаш се обади 0888004692 и ще ги коментираме
ИзображениеИзображение

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 07 Май 2008, 19:15

нормално градско 9-10,5 колата си я засичам пълно- празно :shock:
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 07 Май 2008, 19:22

10 на 100 градско.
Извънградско 7-8... зависи как караш.

Тея по 20 на 100 са от много бензин в кръвта...

Пак старата тема на нов глас.
Вземи си или седанче 318 или is/ti... което ти е на сърце. Ама имай предвид че 140 коня са си бая добитък и трудно се вкарва в правия път, ако ти дойде мерак за простотии :)

316 купе съм виждал 2 само. Няма смисъл според мен.
Поддръжката им е еднаква на всички. Поне по мои наблюдения. Аз си взех компакт-а, че е по-елементарен, а и исках нещо малко с нервна задница да посвикна на задно, че досега само предно бях карал за мои коли. Следваща стъпка - CLK, че са ми на сърце суперчарджърите им :)

Взимай каквото набараш, в добро състояние и без БГ тунинги, че ремонта им е скъп. Пубертета трудно се ремонтира.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 07 Май 2008, 19:24

Карам по-рязко, нямам нерви да пестя бензин. И в тия задръствания... Пробвах да карам с по-равномерна газ и успях да го докарам по груби сметки до 13-14. Да отбележа само, че е с автомат 4 скорости. Двигателя на диагностиките казаха че е перфектен. Кутията малко ме съмнява, но и за нея казаха че е перфектна в Джемини 4. А и кика си го натискам от време на време :mhihi:
We love you Ronnie!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: veliko tarnovo/sofiq

Мнение от mitak_88 » 07 Май 2008, 21:05

колега аз имам ис-ка а комшията има 316-ка...та да започнем от поддръжката...по ходова част няма ядове всичко е еднакво....мотора зависи дали е с ремак или верига 16-ката но сега един ремъкл на 60 хил км...не е толкова опасен...иначе всичко друго по мои скромни наблюдения(не гарантирам за достоверност) е горе долу едно и също разликата идва ако си взел издухана ис-ка....визирам това че на нея всичко и е по 2-колапани....повдигачи гумички на клапаните и т н....само цилиндрите са еднакви....на колега от вт му се наложи да сменя повдигачи...ами няма да ти казвам за кви цифри става въпрос...просто вземи по читавото а моя съвет е ако си по емоционален търси читаво 318 ис-че

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 12.01.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от alexand » 07 Май 2008, 22:53

Ламарините на купето не са ли по-скъпи от тея на седан-а ? За поддръжка е ясно, че са близки.

Към братото: брато, карам 316 седан, понякога ми липсват точно тея 15 коня на 318-ката или останалите 50, но много рядко...
Компанията "Chrysler" решила да поставя черна кутия в новите модели на джиповете "Grand Cherokee", която да записва последните думи на шофьора преди катастрофа. В Америка в 90% от случаите, последната дума е била "Shit!", докато в България, в 99% процента от случаите, последните думи на шофьора са били: "Пичове, скивайте к'во мо'а да напра'а с тоя джип!"

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 5.05.2008

Мнение от hhristo » 07 Май 2008, 23:27

Ем мен добитъка :D няма толко да ми липсва в началото сигорно,като 1-ва кола. Преди мислих седан-че, но някак си купето по ме влече. Сега идва предимството на четиривратката.....бе по си ме влече купето. Значи като цяло еднаква им е поддръжката,а за 316 гледам много се продават.
То ако наистина излизат едни пари от джоба...при положение, че 316-ката заради 2 коня се плаща троен данък...като на 318-ката е ясен отговора.
Бе избор за 1-ва кола е мн. кофти нещо... Хвърляш се на сляпо...По-спортното те влече бе ужас...поне съм се спрял на няква 3-чица, че преди кви ли марки не ми се въртяха из главата
А нещо което седи на 1-во място е, че трябва да се вместя в нещо от сорта на 5000 :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 08 Май 2008, 1:26

mitak_88 написа:на нея всичко и е по 2-колапани....повдигачи гумички на клапаните и т н....само цилиндрите са еднакви....на колега от вт му се наложи да сменя повдигачи...ами няма да ти казвам за кви цифри става въпрос...


:OT: IS-ката няма повдигачи, гърбиците на валовете натискат директно клапаните, това му е красотата :)
We love you Ronnie!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook