колата ми бяга на дясно?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
колата ми бяга на дясно?
колеги влезнах в една дупка и от тогава волана ми бие на дясно,вчера един гумаджия ми ги балансира и мислех че ще се оправи ама ццц.....
дали не е от накрайник,ааа и един малко тъп въпрос
като колата е по инерция деферинциала върти ли се,че един убавец вика че може от там да ми вие колата,а не от лагер
възможно ли е 





- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Виж я на геометрия и на майстор за крива джанта. Разход си е, ама няма как.
Воят ти отзад може да е от диференциал, но нали ти казахме в друга тема как да провериш дали е лагер на главина? ТОлкоз хора се изредихм ако не греша, даже спор захапахме, още ли не си го направил
Да, по принцип диференциала се върти когато си в движение.
Следователно ако вие той ще вие и без газ, освен може би при натиснат съединител.
Същото обаче ще правят и лагерите.
Воят на диференциалът обаче е доста осезаем и обикновено го прави при определена скорост, например между 80-100 км.ч.
Обаче най - сигурният начин е да отидеш да си видиш лагерите. Ако не са те, тогава дири причина в диференциала.
Воят ти отзад може да е от диференциал, но нали ти казахме в друга тема как да провериш дали е лагер на главина? ТОлкоз хора се изредихм ако не греша, даже спор захапахме, още ли не си го направил

Да, по принцип диференциала се върти когато си в движение.
Следователно ако вие той ще вие и без газ, освен може би при натиснат съединител.
Същото обаче ще правят и лагерите.
Воят на диференциалът обаче е доста осезаем и обикновено го прави при определена скорост, например между 80-100 км.ч.
Обаче най - сигурният начин е да отидеш да си видиш лагерите. Ако не са те, тогава дири причина в диференциала.
Re: колата ми бяга на дясно?
vladuicho написа:...като колата е по инерция деферинциала върти ли се,че един убавец вика че може от там да ми вие колата,а не от лагер![]()
възможно ли е
върти се колега, ама не е натоварен, така че е малко вероятно да вие от него


- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Ей ти един цитат за проблеми с дифа.
Отново ти казвам: дифът също вие и симптомите са близки, разбира се с "чуване". Не с гадаене. Отиваш, проверяваш си лагерите, ако не...
Вероятността да са лагерите е поне 10 пъти по - голяма. Автомобилът много по - често амортизира лагери от диф.
Шум при движение в завой:
износване на лагерите на диференциала
хлабина между планетните зъбни колела и касетата на диференциала
Шум при ускоряване на автомобила:
хлабина в лагерите на водещото зъбно колело
хлабина в зацепването между пиньона и короната
разхлабване на регулиращите пръстени
износване на лагерите на полуваловете
Постоянен шум при движение на автомобила:
хлабина в лагерите на водещото зъбно колело
хлабина в зацепването между пиньона и короната
разхлабване на фланеца на карданния вал
разхлабване на регулиращите пръстени
износване на лагерите на полуваловете
хлабина в шлиците на полуваловете
Шум при движение по инерция:
хлабина в лагерите на водещото зъбно колело
разхлабване на регулиращите пръстени
хлабина в зацепването между пиньона и короната
Отново ти казвам: дифът също вие и симптомите са близки, разбира се с "чуване". Не с гадаене. Отиваш, проверяваш си лагерите, ако не...
Вероятността да са лагерите е поне 10 пъти по - голяма. Автомобилът много по - често амортизира лагери от диф.
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Ех ама че сиии. Втора тема за същото правим.
Ами свали главината и виж... Не е много различно, но винаги е по - добре да го направиш с преса. Как да ти кажа дали ще ти е лесно или не.
PS. Щом е било Форд, внимавай с датчиците и се подготви и за евентуално обезвъздушаване на спирачната система. А геометрията отложи за СЛЕД ТОВА!
Ами свали главината и виж... Не е много различно, но винаги е по - добре да го направиш с преса. Как да ти кажа дали ще ти е лесно или не.
PS. Щом е било Форд, внимавай с датчиците и се подготви и за евентуално обезвъздушаване на спирачната система. А геометрията отложи за СЛЕД ТОВА!
D3BEP написа:Ех ама че сиии. Втора тема за същото правим.
Ами свали главината и виж... Не е много различно, но винаги е по - добре да го направиш с преса. Как да ти кажа дали ще ти е лесно или не.
PS. Щом е било Форд, внимавай с датчиците и се подготви и за евентуално обезвъздушаване на спирачната система. А геометрията отложи за СЛЕД ТОВА!

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани