Кога се сменят носачите?????
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
е и аз съм на твоето мнение, ама някой спомена преди малко 750 лв. Ако ще треа да давам толкова за части и 100янка за майстор на всеки 6 месеца при моето каране, май ще тряя да се замисля дали да не си зема една корсичка
нали уж БМВ караме, не ми се висне постоянно по сервизи с ръка дълбоко в джоба!!! не съм циция да не си помислите..., ама ми писва вече!!!

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
slitter написа:е и аз съм на твоето мнение, ама някой спомена преди малко 750 лв. Ако ще треа да давам толкова за части и 100янка за майстор на всеки 6 месеца при моето каране, май ще тряя да се замисля дали да не си зема една корсичканали уж БМВ караме, не ми се висне постоянно по сервизи с ръка дълбоко в джоба!!! не съм циция да не си помислите..., ама ми писва вече!!!
на мен ми излезнаха точно 600 лева (като тампоните са подсилени - колегата Vmax снабди доста народ с такива-моя майстор каза, че са супер, а по-важното е,че и аз съм доволен!) със труда.Вече съм минал 10 000 км - все едно са сложени вчера!едва ли тези части са чак такъв "консуматив" !
истината е, че хората на запад не знаят какво е това смяна на ходова част, а дори иза един средностатистически европеец (извън балканите) около 800 евро/год са си пари. Ние тука даваме много повече отколкото те! Дупките са виновни, не носачите!!! Аз са мисла и 17 джанти да слагам, не ми се мисли после кво ще става с гуми да купувам нови и джанти да праа сека седмица!!!!!!!! Ама айде,че е Гергьовден да удара неколко удивителни, че съм и Георги освен всичко! Да сте живи и здрави!!@!!!!!!!!!!!!!!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
с последното съм съгласен - всички казват - немските коли са с много здава ходова част...да...ама щото там няма къде да тръсне, баси !! Тука за 2-3 години ... оххх...ай да си жив и здрав, Георги



- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Има и по-евтини варианти, не само Лемфьордер
На Феби носача е 180лв./брой , двата тампона са 100 лв.
460лв.
Също така има и добре направени пренабивания на шарнир, които изкарват по 30-40к километра
Наистина окачването на Е46 е трагедия в сравнение с Е36
моя старият компакт е вече над 70 000 км. по нашите БГ пътища и няма дори един сменен тампон
а новият му собственик не го жали както го жалих аз едно време 

На Феби носача е 180лв./брой , двата тампона са 100 лв.

Също така има и добре направени пренабивания на шарнир, които изкарват по 30-40к километра

Наистина окачването на Е46 е трагедия в сравнение с Е36



"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
някъде из форума четох в предишни теми (нека колегата потърси с търсачката) за носачи точно за Е46, които позволяват след това на тях да им се сменя само отделно шарнира с такъв от Е36...
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
alexsch написа:някъде из форума четох в предишни теми (нека колегата потърси с търсачката) за носачи точно за Е46, които позволяват след това на тях да им се сменя само отделно шарнира с такъв от Е36...
Значи на всички носачи от е46 може да се сложат шарнири от е36. На е46 шарнира е капсулован, но това не пречи. Отваря се, маха се и на негово място се набива шарнира от е36. Говорим за външните шарнири, вътрешните се рециклират при нужда, но те не се разбиват много, защото усилието пада повече на външните. Само да не бъркаме нещата, тази процедура се прави в специализиран сервиз със струг, преси и моного други неща, не пред блока

Ще излезе само ако се развие гайката, но това може да се случи и с оригинални носачи! На тези дето им тропа отпред, не забравяйте да си проверите биалетките. Айде чао от мен!
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани