ДА ЖИВЕЯТ ТЪРГОВЦИТЕ НА УПОТРЕБЯВАНИ АВТОМОБИЛИ
Модератори: mitaka7, Общи модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- arabian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: 328i Е46 '99
ДА ЖИВЕЯТ ТЪРГОВЦИТЕ НА УПОТРЕБЯВАНИ АВТОМОБИЛИ
Ето ме, седя и си почивам в празничния ден, прекаран в приятни занимавки по колата. Мина вече месец, но занимавки си имам. Всъшност причината да напиша тая тема е, че си дадох сметка как нещата не са се променили вече повече от 15 години. Живея в Горубляне и винаги съм имал негативно мнение за търговците на борсата, тъй като израстнах сред ламарини, кит, гърнета, врати, двигатели и какво ли още не. Играехме на криеница между таратайките, които се готвеха гордо да получат табелата "НОВ ВНОС".
Всичките естествено бяха карани от бабички до черквата и обратно (странно защо и моята баба не кара кола 150 коня със вратите напред, та гумите й отстрани да са изядени). Та направо на въпроса. Купих си преди месец за 4700 318is 1995 с климатроник, купе естествено. Видях го в интернет, след което го видях на живо в една от безбройните автокъщи в Горубляне. Имаше забележки, но какво пък 4700 за 1995-та при положение, че тука още се пробутват по 5500 92-ра година, без климатик дори. И понеже хронологично ще ми е много трудно да го наредя ще изброя с какво се сблъсках.
На външен вид. Син металик, запазен на повечето места, преден ляв калник, търкан с дърводелска шкурка и боядисван с мечето за латекс, заден капак симетрично хлътнал от двете страни на номера и предна броня с ужасна ръждива мрежа на мястото на решетката и на халогените. Ама от тая ситната дето я ползват строителите, а аз си лепя броните с нея. Дотук добре, изхвърлих я и срещу сумата от 27лв и 4 часа съботна занимавка бронята вече е с черна алуминиева тунинг мрежа, смея да твърдя сложена почти безупречно. Дотук 27лв са спестили нашите герои.
Гледам странно трупче между радиатора и едната греда. Радиатора опира в тръбата на въздушния филтър. Оказва се следното, и двата предни тампона на двигателя са скъсани и целия се е изместил с ена педя, поради което са сложили трупче на радиатора, за да е дифузора на една линия с перката (очевидно бая изтъркан от нея). Едната лапа на двигателя беше на парчета от това танцуване и незнам тоя двигател как се държеше. Смених всичко за 90лв благодарение на форума и оттогава забравих за това. Не щеш ли радиатора почна да изпуска от сглобкатамжду метал и пластмаса. От опит знам, че стар не се купува и си взех чисто нов, китайски срещу 200лв. Изпаднах в шок, когато видях, че новия е с една педя по-висок от другия и се оказа, че са били сложили вероятно от 1,6. За силиконовия съединител няма смисъл да говорим изобщо. С новия радиатор работеше само в синьото и се досетих каква е работата. Купих си нов термостат италиански за 13лв и що да видя... нямам термостат изобщо, а само корпус от такъв, изрязан с флекса и изкормен, така че да минава колкото антифриз иска.... Слава богу това стана 3 седмици след смяната на радиатора и източих бистър син антифриз, както си го сипах. Таблото очевидно след опити за изнасилване с цел промяна на показанията не работеше изобщо. За 50лв се сдобих с перфектно (пак благодарение на форума естествено). Въздушния филтър беше едно смешно сиво нещо с геометрична форма каквато никога не бях виждал. Естествено задръстен, но смачкан на топка, така че свободно да си влиза прахоляк в двигателя. Купих го от кожодери и ми костваше 22лв.
На мястото на катализатора имаше 1 метър тръба с диаметър не 53, както трябва, ами 40!!! Пича с гърнетата ми каза, че било за кола 1000 кубика това... 60 лв за марков резонатор със смяната.
Това е в общи линии. Никога не съм ги броил, но са около 500лв с белите мигачи и никога не съм давал пари с толкова кеф и мерак. Благодарение на тях сега макар и малко по-късно се радвам на една невероятна кола. Кола със здрава ходова част, кола с перфектен двигател, кола с перфектен салон, кола с перфектно охлаждане и отопление, кола ... абе нямам думи... Щастие голямо.
Не съм негативен човек, но мисля, че на тия цигани трябва най-накрая да им секне далаверата и да се осъзнаят малко. Вече не е '94-та и на пазара няма 500 коли, а безброй.
Всичките естествено бяха карани от бабички до черквата и обратно (странно защо и моята баба не кара кола 150 коня със вратите напред, та гумите й отстрани да са изядени). Та направо на въпроса. Купих си преди месец за 4700 318is 1995 с климатроник, купе естествено. Видях го в интернет, след което го видях на живо в една от безбройните автокъщи в Горубляне. Имаше забележки, но какво пък 4700 за 1995-та при положение, че тука още се пробутват по 5500 92-ра година, без климатик дори. И понеже хронологично ще ми е много трудно да го наредя ще изброя с какво се сблъсках.
На външен вид. Син металик, запазен на повечето места, преден ляв калник, търкан с дърводелска шкурка и боядисван с мечето за латекс, заден капак симетрично хлътнал от двете страни на номера и предна броня с ужасна ръждива мрежа на мястото на решетката и на халогените. Ама от тая ситната дето я ползват строителите, а аз си лепя броните с нея. Дотук добре, изхвърлих я и срещу сумата от 27лв и 4 часа съботна занимавка бронята вече е с черна алуминиева тунинг мрежа, смея да твърдя сложена почти безупречно. Дотук 27лв са спестили нашите герои.
Гледам странно трупче между радиатора и едната греда. Радиатора опира в тръбата на въздушния филтър. Оказва се следното, и двата предни тампона на двигателя са скъсани и целия се е изместил с ена педя, поради което са сложили трупче на радиатора, за да е дифузора на една линия с перката (очевидно бая изтъркан от нея). Едната лапа на двигателя беше на парчета от това танцуване и незнам тоя двигател как се държеше. Смених всичко за 90лв благодарение на форума и оттогава забравих за това. Не щеш ли радиатора почна да изпуска от сглобкатамжду метал и пластмаса. От опит знам, че стар не се купува и си взех чисто нов, китайски срещу 200лв. Изпаднах в шок, когато видях, че новия е с една педя по-висок от другия и се оказа, че са били сложили вероятно от 1,6. За силиконовия съединител няма смисъл да говорим изобщо. С новия радиатор работеше само в синьото и се досетих каква е работата. Купих си нов термостат италиански за 13лв и що да видя... нямам термостат изобщо, а само корпус от такъв, изрязан с флекса и изкормен, така че да минава колкото антифриз иска.... Слава богу това стана 3 седмици след смяната на радиатора и източих бистър син антифриз, както си го сипах. Таблото очевидно след опити за изнасилване с цел промяна на показанията не работеше изобщо. За 50лв се сдобих с перфектно (пак благодарение на форума естествено). Въздушния филтър беше едно смешно сиво нещо с геометрична форма каквато никога не бях виждал. Естествено задръстен, но смачкан на топка, така че свободно да си влиза прахоляк в двигателя. Купих го от кожодери и ми костваше 22лв.
На мястото на катализатора имаше 1 метър тръба с диаметър не 53, както трябва, ами 40!!! Пича с гърнетата ми каза, че било за кола 1000 кубика това... 60 лв за марков резонатор със смяната.
Това е в общи линии. Никога не съм ги броил, но са около 500лв с белите мигачи и никога не съм давал пари с толкова кеф и мерак. Благодарение на тях сега макар и малко по-късно се радвам на една невероятна кола. Кола със здрава ходова част, кола с перфектен двигател, кола с перфектен салон, кола с перфектно охлаждане и отопление, кола ... абе нямам думи... Щастие голямо.
Не съм негативен човек, но мисля, че на тия цигани трябва най-накрая да им секне далаверата и да се осъзнаят малко. Вече не е '94-та и на пазара няма 500 коли, а безброй.
Усмихвайте се широко пред камерите на КАТ!
Много добре описано, но... не разбрах оплакваш ли се, хвалиш ли се или просто споделяш. Ако идеята ти е за колата - има си подфорум за тая работа. Ако е за самата история - също.
Иначе ти правя евала за начина по който си описал и споделил всичко. Макар да е малко смешно, поне според мен, да си израсъл сред безброй коли и в края на краищата да не обърнеш внимание на дребни детайли при покупката на колата.
Иначе ти правя евала за начина по който си описал и споделил всичко. Макар да е малко смешно, поне според мен, да си израсъл сред безброй коли и в края на краищата да не обърнеш внимание на дребни детайли при покупката на колата.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Ами прав си, ама явно са те изиграли, а ти изглежда разбираш от тези работи. Жалко, че не си ги забелязал преди това. Можеше да спазариш по-добра цена. Като се замислиш обаче наистина са големи цигани. Можеше те да дадат тези 500 лв за ремонт и после да продадат кола-кукличка с 1000 лв повече.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Всеки търси евтина кола, да му стъпи евтино, защото няма парички или за да му остане някой лев за доработки. Разбира се, има фенове забелязват неизправностите бързо и подминават, търсейки перфектна машина. Но най-честно по-лесно се продават по-евтини коли и на търговците не им излиза сметката да наливат пари в дори най-дребния ремонт на продавания от тях автомобил. Въобще - търговия, има много неизвестни. Аз лично предпочитам да смъкна някой лев надолу в цената и след това ако има нещо да си го оправя, но какви неща изникват, не е истина
еdit : Има още нещо - не мислете, че винаги скъпата кола е перфектна, понякога и скъпите имат за ремонт
Ако ще е за ремонт поне да е евтина.

еdit : Има още нещо - не мислете, че винаги скъпата кола е перфектна, понякога и скъпите имат за ремонт

Последна промяна amd на 05 Май 2008, 21:12, променена общо 1 път
BMW only!
- dizle
- Дружба Дринк Тийм
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 25.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Само на БИРА !
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Най-важното е да се плати евтино....това е мойто наблюдение
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
E аз па като си купих в общи линии най- скъпата за модела и годината, които се предлагаха в момента да не обяснявам кво и имаше 

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
ами като си купувате кола гледаите кво купувате никои не ви е виновен кат се нагърмите на някои гроб
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
sry, къде беше като я купува тая кола ?
Хората обикновено отварят предния капак и зяпат към някви странно изглеждащи работи вътре
Хората обикновено отварят предния капак и зяпат към някви странно изглеждащи работи вътре

Последна промяна b00st на 05 Май 2008, 22:20, променена общо 1 път
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
прав си, никой не ми е виновен, че съм се доверил на потребител на форума след като ми е дал думата си, че всичко е ОК
но пък имам амбицията и желанието да я направя така както ми харесва и мисля, че става

- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
За тая цена ИС 95, че и с климатроник, па и читав искаш да е, ми нестава.
Желая ти успех и съжелявам че е трябвало да разбереш по неприятния начин, че евтините неща излизат скъпо
П.С. Ако си се разминал само с 500лв си чист късметлия
познавам хора дето наливат по 1000-1500 и ако ги питаш пак ще кажа че не е оправена колата им.
Желая ти успех и съжелявам че е трябвало да разбереш по неприятния начин, че евтините неща излизат скъпо

П.С. Ако си се разминал само с 500лв си чист късметлия


- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
немога да коментирам целата история .. но ти сам си си го написал
Имаше забележки, но какво пък 4700 за 1995-та при положение, че тука още се пробутват по 5500 92-ра година, без климатик дори
можеби тук е ключа от бараката
не че ако е 92 за 5500 ще е по добра но ....
Имаше забележки, но какво пък 4700 за 1995-та при положение, че тука още се пробутват по 5500 92-ра година, без климатик дори
можеби тук е ключа от бараката

не че ако е 92 за 5500 ще е по добра но ....

26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани