Тунинг фенове, честито!
Модератор: Общи модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- x3m
-
Тунинг фенове, честито!
Вече не е нужно да ходите до ЕУ за да намерите ДИНО. В авто билд пише че в сервиза на николай златков - проспиид моторспорт (???) вече имало дино стенд.
честито
честито
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
- Miler
-
Street Disorder Workshop
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 8.11.2003
- Местоположение: mladostcity Sofia
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Miler
-
Street Disorder Workshop
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 8.11.2003
- Местоположение: mladostcity Sofia
Явор написа:не е точен
Ще помоля да обясниш на останалите мнението си!Сигурно имаш сериозни познания в тази област

Някой по-горе беше казал че "доколкото знае диното не било върха на дино-строенето"



Може би знае от кой тип е диното и кой е производителя и да ни разкаже нещо за върховите постижения на останалите на световния пазар. Да ни обясни предимствата и недостатъците на различните динамометри...
Не ме разбирайте погрешно-не искам да обидя никого! Просто не искам, както е прието у нас в България всеки да коментира и разбира от всичко. Не е ли по-добре да се питат тези които знаят, да се прочете нещо...
Аз съм оператора на диното на Проспиид и бих ви помогнал да разберете що е то, как мери, какво мери, може ли да ви помогне да вървите по верния път за да стане двигателя това което искате....
Зная и защо избрахме точно това дино-няма по-добро на пазара в момента а цената сама по себе си говори достатъчно най-високата е

Всеки от Вас може да дойде, да види, да попита, да пипне...
Сигурно ви омръзнах

- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Aйде сега .. една преференцялна цена за БМВ клуб България, и аз ще съм един от първите дошли да проверят каде зимуват раците 



R.I.P Landikar
@oreshkov
би ли казал в какви граници мери?
доколкото имам спомен (при разните съобщения преди да дойде стенда), имаше горна граница, и доколкото помня, тя пък можеше да се 'прескочи' с преходник или по-друг начин (не помня точно)..
та би ли обяснил за тази работа как става, ако става...
10х
би ли казал в какви граници мери?
доколкото имам спомен (при разните съобщения преди да дойде стенда), имаше горна граница, и доколкото помня, тя пък можеше да се 'прескочи' с преходник или по-друг начин (не помня точно)..
та би ли обяснил за тази работа как става, ако става...
10х
<br>
br
br
july`s написа:@oreshkov
би ли казал в какви граници мери?
доколкото имам спомен (при разните съобщения преди да дойде стенда), имаше горна граница, и доколкото помня, тя пък можеше да се 'прескочи' с преходник или по-друг начин (не помня точно)..
та би ли обяснил за тази работа как става, ако става...
10х
Извини ме за закъснелия отговор!
Горната граница зависи от максималния въртящ момент, който може да абсорбира всеки един от четирите модула и от тяхните максимални обороти на развъртане. Модел 4022 на "DYNAPACK"/с този модел работим/ има възможност да измери максимално 4000Nm
-по 1000 на всеки модул. Или за коли с две задвижвани колела 2000Nm, а за тези с 4- 4000Nm. Максималните обороти на развъртане на модулите са 2000. Искам да ти обърна внимание на това че дотук говорим за модулите- не за автомобилите които се измерват

За да стигнеш до данните за въртящ момент и обороти на двигателя трябва да разделиш въртящия момент абсорбиран от двата/ или четирите модула/ на крайното предавателно число на трансмисията при което се извършва измерването. Например максималния въртящ момент на двигателя,който може да бъде измерен на автомобил с крайно предавателно число 4,00 е 2000:4=500Nm /две вод.колела/ или 4000:4=1000Nm/4 вод. колела/



Максималните обороти на двигателя, на които може да се извърши измерването се получават като умножиш макс.обороти на модулите по краиното предавателно-8000 об/мин.
Или максималната мощност,която можем да измерим при 4,00 кр. предавателно число , 500Nm въртящ момент и 8000 оборота е 418kw на колелата/569 конски сили/. Обикновено загубите в трансмисията се определят на около 10%, т.е около 632кс на двигателя.
Картината при 4по4 е 1000Nm при 8000оборота- 837кв/1139кс/



Мисля че информацията ще ти свърши работа...
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани