Нямкой да разбира от газови???
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Днес смених и мембранните с клапанчетата
и сега мърка като коте и оборотите не мардат
само остана да отида да центроват CO и CO2 да не тровя хорицата хех.
То и аз мога и тате може ама козата си иска пръч.

То и аз мога и тате може ама козата си иска пръч.
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
Zik написа:Пет години - бая си искарал.
нашето газово е на колата от 6-7.



8.32
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
мерси че ми каза...аз иначе си я паля и се радвам че пали от раз на газ
...иначе наистина не изписка газ ама кат я запаля поработи 2-3 мин и изгася и после се усеща миризма..от карба си мисля че е...абе няма страшно 



8.32
По принцип ако всичко е наред, колата трябва да си пали "от раз" и без да си натиснал педала на газта. А иначе не е добре, дори и в топло време да запалиш на газ и да я угасиш преди да е загряла (50-60 градуса примерно), защото охладителната течност (вода, антифриз) все още си е доста хладна и не може да топли изпарителя добре. В резултат на което той не "изпарява" добре, а се пълни с течна газ. Това води до по-трудно повторно палене ("давене на мотора"), а и до скъсяване на живота на самия изпарител. Та така... общо взето жега тряа на газта да бачка 

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
До колкото си спомням пропанът се втечнява при температура около 5 градуса по целзии.(може и да бъркам с някой и друг градус, но не повече от 2-3) Така че, ако температурата на охлаждащата течност (вода или антифриз) е под тази температура изпарителя просто замръзва и няма начин да запалиш колата на газ, а като я запалиш на бензин и тя завърти течността, газта се изпарява и колата се дави. За това не си правете експерименти с газта, ами когато е студено си я палете на бензин колкото да завърти водицата и тогава обръщайте на газ. БТВ изпарителя може да замръзне и ако ви е поизчезнала водицата, така че гледайте си я редовно.

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Може да не ти се вярва,но съм палил на газ на -17 градуса.Понеже на
старата ми кола автоматичния смукач не работеше,колата палеше само
на газ
Така се кара от 1999 година и мембраните са още здрави.
Може би малка подробност е,че газовата е слагана в Холандия
старата ми кола автоматичния смукач не работеше,колата палеше само
на газ

Може би малка подробност е,че газовата е слагана в Холандия

Момчета
стига сте спорили кой, какво, как и защо е правил. Проблема е решен и явно някои от вас са случили с изпарител или мотора не им е толкова претенциозен.
Мерси на всички за съдействието и хайде да пием по бира и да си спорим в четвъртък.
Имам едно предложение:
Да се направи раздел "по-по-най" и да четем куриози и пишем на воля хехех

Мерси на всички за съдействието и хайде да пием по бира и да си спорим в четвъртък.
Имам едно предложение:
Да се направи раздел "по-по-най" и да четем куриози и пишем на воля хехех



Е аз съм далеч от мисълта, че от едно екстремно палене може да се скапе тотално изпарителя (едва ли е невъзможно, но все пак говорим хипотетично
) Не сме казвали, че паленето в студ е невъзможно, а че просто е непрепоръчително като постоянна практика. Не можах да разбера от поста ти, дали това се е случило веднъж или се е случвало редовно през цялата зима, но ако е второто - трудно ми е да повярвам че мембраните са ти на 5 години. Освен ако не караш веднъж месечно въпросния автомобил, но това е друга работа. Тва е от мен...
Иначе за бирата съм съгласен

Иначе за бирата съм съгласен

- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
Ivo-G написа: Ако си минал повече от 30-40к км от последната смяна на мембрани, помисли за нова
еми да ти кажа тя е на малко км...като я сложихме беше на около 75 000км а сега е на почти 100 000км..бе тя сега и изникна и друг проблем на бутилката отзад шибаната стрелка се запира и хабер си нямам има ли газ няма ли.той комшията ни е по газовите майстор и той я пипа там ще го поразпитам да ми каже всичко ок ли е


8.32
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани