колата ми загрява само градско???

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 28 Апр 2008, 21:19

Виското ако го спирате с ръка на загрял двигател, бегайте до магазина...най често на място загрява заради него. Ако като се опитате да го спрете, то се опита да ви изпочупи пръстчетата, значи си е наред. Другия вариянт е водна помпа, може да превърта...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 28 Апр 2008, 21:30

ton4 написа:...няма значение да ти кажа ква марка е тя и колата ми не е първа младост така че които се прави на паралия да си хвърля парите под капака,...

ми то тогава кво значение има за тебе колко ще устиска мотора? и той не е първа младост,карай докато се скапе и после в "Надин" :mhihi:
момчета,не си правете експерименти с охлаждането. виското е една марка-"BEHR"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от ton4 » 29 Апр 2008, 13:03

zazomazo написа:
ton4 написа:...няма значение да ти кажа ква марка е тя и колата ми не е първа младост така че които се прави на паралия да си хвърля парите под капака,...

ми то тогава кво значение има за тебе колко ще устиска мотора? и той не е първа младост,карай докато се скапе и после в "Надин" :mhihi:
момчета,не си правете експерименти с охлаждането. виското е една марка-"BEHR"

ха кат са скапе нов бе приятелю,не съм маркаджия,да си върши работата,мен тва ма устроива,важно е ходовата част да ти е 6 ;)


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 29 Апр 2008, 22:55

а като е скапано виското на място загрява колата защото перката не е зацепила и не се върти с оборотите, който трябва да са при празен ход ли :?: демек перката изостава от оборотите си на празен ход :?:
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от ton4 » 29 Апр 2008, 23:03

да точно така,моита даже можех да я спирам с ръката :kuku:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Мнение от don_mimo » 30 Апр 2008, 10:15

хайде сега и един въпрос от мен: значи сменил съм водна помпа, вискосъединител, нов радиаотор, перката на климатика е смазана и си работи баз да задаржа....та като пусна климатика в града тръгва да грее,като го спра спира да грее ... не я оставям да влиза в червената зона ..оба4е е едно деление преди нея ...
интересното е 4е тово се случва само като карам градско и с пуснат климатроник, извънградско с климатроник нема проблем но там се охлажда от вятъра ,въздуха който нявлиза ....
без климатроинк колата не загрява нито градско нито извънградско ...
надали е термостата 6тото тои си работи перфектно ( щом незагрява без климатик)
единия радиатор нов ,ама те не са ли 2? евентуално проблема във втория ли е? да го измия на пароструйка?
или пък имало некакав кондензатор на перката на климатика той ли е за смяна ?

пс. колата е 320 м50б20
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 27.04.2008

Мнение от 4o4ko » 30 Апр 2008, 19:33

ZA6TO VSI4KI GOVORIAT ZA TERMOSTATA NEMOJE LI DA E I OT VISKOTO


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 01 Май 2008, 12:21

Щом е загряла колата на работна температура и мога да спра перката с роло списание(не форсирам двигателя), значи требва да го хвърля съединителя, нали така :?:
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 01 Май 2008, 12:37

[quote="don_mimo"][/quote]

Митак, не се разбра перката от моторчето завърта ли се,...там са две степени (бърза-бавна)...

В началото на темата колегата е пообъркал понятията загряване (достигане на работна температура) и прегряване, към което е насочена темата.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook